merjene hitrosti na avtocesti

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
140-190kmh je dovolj, da se f1 vozi po stropu tunela.
Aha, zato že desetletja vlačijo fornule po vetrovnikih. Zato da imajo ogromen zračni upor....
Hanzi ne delaj vecjega norca iz sebe kot si. F1 bi drugace poletela v luft, vzletela. Spojlerji spredaj, zadaj so oblikovana kontra kot krila letala. Formula rabi med 140-190kmh da se lahko pelje po stropu tunela, ker ustvarja toliko "downforce-a".
Drag koeficient je med 0,90(monza)-1,40 (monaco). Se pravi celni upor vecji od kvadrata (!), povprecen danasnji avto pa pod 0.3! Sedaj pa tricetrt alterjevcev v google search. Ce sem se kje zmotil, me popravite.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.932
2.414
113
Marsikakšna Slovenska premija fura čip shit gume, po možnosti zimske skozi celo leto. In taki imajo težave z ustavljanjem, pa ponavadi tudi z egotom.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Naj en napiše zavorno pot killakhanovega bombnika iz 230 km/h z ultra super duper prilagojenimi sistemi jn vsem živim in Puntiča prve generacije iz 130km/h.
Čeprav dvomim, da bo bombnikom kanilo v glavo kje je problem.
Ker za njih ga ni, ker se bodo pobrali, vnovčili kasko in to je to. Revež v Puntiču bo pa na pokopališče šel.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Verjetno, ja. Meni je danes na poti do sihta na gorenjski avtocesti ob 4am pod smarnogoro na zloglasnem delu avtoceste kjer so ljudje ze izgubljali zivljenje zaradi stojece vode avto odneslo pri 200kmh na tempomatu. Novodobni asistencni sistem s 4x4 pogonom in novimi gumami je rabil dobesedno trenutek, da je zadevo zrihtal v nulo in umiril vozilo. Isti trenutek, ko me je zaneslo se je vklopila oranzna lucka in preden sem se zavedel je avto vozil pod 160kmh na istem pasu in nehal opletat.... Sola za naslednjic? Vozil se bom po prehitevalnem pasu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sad

Guru
24. avg 2007
20.495
9.200
113
Meni je 20 let nazaj na prazni avtocesti zaradi dežja dvignilo avtomobil. Z reakcijo in VELIKO sreče sem ostal na avtocesti.
Lekcija za CELO ŽIVLJENJE: to, da je avtocesta prazna, ne pomeni, da je tudi varno leteti po njej s 170km/h v jajcu in po dežju.
Dodatna lekcija za CELO ŽIVLJENJE: če je nekje znak za omejitev hitrosti v dežju, še ne pomeni, da je tam samo za lepše videt.

Čudno, da od takrat nisem imel več podobnega primera.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in McGiver

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Imas prav, ampak od nevihte je minilo ze nekaj casa in se clovek pocuti varnega, ker pricakuje, da so ceste skonstruirane, da voda odtece. Pri nas ocitno ne in samo vprasanje casa je, da bo spet kdo najebal. Drugace pa nobena guma med nevihto nad 120kmh ne zmore vec odvajati vode. Se enkrat. Dezja ni bilo vec, ura je bila blizje polpeti. Zaziban v polspanec, potiho metal glasba, misli v biznisu, tempomat...avto 2 toni prazen, ni jajcek. Morda je pa to napaka. Vcasih smo vec delali sami in nas je najmanjsa napaka stala glave. Lej vedno je ČE
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.547
8.900
113
Kdor nima občutka, kako hitro vozi ne glede na avto, ima resne težave pri zaznavanju okolice in kot tak predstavlja smrtno nevarnost za druge na cesti.
Res pa je, da se on počuti varno. Ker pač ne zaznava pravilno. Saj menda hitrosti praviloma ne zaznavamo z ušesi in tresljaji telesa, temveč z očmi. In te sporočajo enako informacijo, če se peljemo v jajčku ali v premiji. Na koncu je reakcijski čas tudi enak.
No kle si ga v silni želji po pametovanju tok mimo usekal, da je veselje. Suze mi liju od smeha.

Pa da še edit nardim. Sprejmi prosim stavo, pa gremo to posnet.........Boš ti v S klasi mercedesa brez števca vedel ali se pelješ 130 ali 170 po ravni prazni avtocesti.....no to bi pa rad videl. Hitrosti nad tem so druga stvar. Al pa še bolje, ti ugasnemo števce, pa boš po obcestnih količkih ocenjeval hitrost......
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: sad

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.547
8.900
113
Aja, pa odgovornost voznika, da točno ve, kako hitro se pelje, je enaka v S klasi al pa Meganu, da se razumemo.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.393
9.131
113
še to, stroj ki je nared za višje hitrosti, pravilno uporabljaš. To bi moralo pisat v navodilih. Star megan pač to ni. Piše v navodilih. ;)
Ce bi imel lambota in bi ga vozil pod 50, bi moral garancijo izgubit. nepravilna raba.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.622
14.316
113
Nekaj je, da nekdo strelja nate, nekaj pa da misliš, da nekdo strelja nate :fredi:

#bavarski dvor
 
  • Ljubezen
Reactions: turbobitch

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.216
4.700
113
No kle si ga v silni želji po pametovanju tok mimo usekal, da je veselje. Suze mi liju od smeha.

Pa da še edit nardim. Sprejmi prosim stavo, pa gremo to posnet.........Boš ti v S klasi mercedesa vedel ali se pelješ 130 ali 170 po ravni prazni avtocesti.....no to bi pa rad videl. Hitrosti nad tem so druga stvar. Al pa še bolje, ti ugasnemo števce, pa boš po obcestnih količkih ocenjeval hitrost......
Naj ti suze liju. Primerjave seveda ne more dati šofer, ki se prvič usede v avto. Na avto se moraš navaditi.
Dobrih 15 let nazaj sem hkrati vozil 3.0 V6 limuzino in 1.4 bencinarja, denimo tak klošarski avto, vendar solidno vzdrževan. Po 10.000 km z vsakim dokaj dobro veš, koliko se v katerem pelješ, brez da zijaš na števec. Test torej lahko narediva, če boš zrihtal S-klaso za 10.000 km. Če bo ta teden, bom to prevozil tja do konca septembra. Goriva ne bom sam plačeval, naj bo zraven ena od kartic bencinske družbe. Izkaži se.

Noben ni komentiral ADAC-ovega poročila o zavornih poteh testiranih vozil, ki sem ga dal. Verjetno nemško niti slik ne razumete.
Da bo lažje, še povzetek iz žurnala. Ni omembe vrednih razlik med tipi avtomobilov. Pa še to bi lahko izenačili, če bi na jajčka dali kot prvo vgradnjo enako kvaliteto gum kot na "športne" voze.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
17.547
8.900
113
No zdaj že spreminjaš svoje trditve in praviš, da se moraš avta navadit.....abejžgalomt. A ne zaznavaš hitrosti z očmi in opazovanjem obcestnih količkov? Nehi se blamirat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: turbobitch

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.216
4.700
113
No zdaj že spreminjaš svoje trditve in praviš, da se moraš avta navadit.....abejžgalomt. A ne zaznavaš hitrosti z očmi in opazovanjem obcestnih količkov? Nehi se blamirat.
No, saj če zrihtaš S-klaso za 200 km, pa bo kar tako probal.
Ampak tukaj so jamrači, da so omejitve na avtocesti problem, ker on v svoji "premiji" na more vedeti, če vozi 130 ali 180. Sklepam, da so to lastniške ali službene stvari, ki jih voziš vsak dan.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.393
9.131
113
No, saj če zrihtaš S-klaso za 200 km, pa bo kar tako probal.
Ampak tukaj so jamrači, da so omejitve na avtocesti problem, ker on v svoji "premiji" na more vedeti, če vozi 130 ali 180. Sklepam, da so to lastniške ali službene stvari, ki jih voziš vsak dan.
problem so zavistni jamrači, če nekdo na prazni AC malo stopi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: turbobitch

Runo

Guru
11. avg 2013
2.031
704
113
To si pobral iz vsega tega?

Model je napisal, da so mu namerili 221. Števec je verjetno kazal več kot 230. Da ne kdo ne bi zaznal tega, da vozi 100 več od omejitve, bi bilo hecno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe