merjene hitrosti na avtocesti

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.628
14.326
113
Dejstvo je, relativno mala razlika v hitrosti izniči vso vašo oh in sploh tehnologijo.

Temu ne gre oporekati, valda se ne moreš z novejšim in bolj sodobno opremljenim avtom voziti 1x hitreje pa se prej ustaviti oz. tudi 0,5x hitreje ne gre čez.
Ampak še vedno pa 100% drži, da se več folka ubije s starimi vozili kot pa z (naj)novejšimi, sploh v kolikor so okoliščine nesreč primerljive.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.525
9.218
113
Bi sicer rad videl statistiko, ampak se tudi sam strinjam, da je verjetno tako, ker so novejši avtomobili varnejši.
Ampak eno je, da napišeš SE UBIJEJO (torej so oni krivi) ali pa IZGUBIJO ŽIVLJENJE. Kar pomeni, da so noter tako oni kot krivci ali pa, jih je nekdo s super duper raketo zradiral in preživel, oni pa mrtvi.
No, seveda so po nekaterih butlih sami krivi, kaj se pa vozijo v starih garah.

In tudi ti si zapadel v direkt to mlako sranja. Tukaj se ne pogovarjamo o faktorjih razlike, ampak recimo o 10% višji hitrosti z raketo in imaš že enako ali daljšo varnostno razdaljo kot v Puntiču.
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
1.968
813
113
mejčkn smo pomoje vsi začel mešat jabolka pa krompir.
dva linka - pa par mojih bluzenj:

- na zavorno pot pomoje poleg tehnologije (tuki smo se pomoje začel strinjat) vpliva tudi velikost & teža (al je masa bolj prav?) vozila
Če pogledate tukaj - ista začetna hitrost, različni avti - različne zavorne poti
ne vem sicer ameriskih standardov - ampak razlika med "midsized" in large SUV je 11 feetov.. 3m+ ?
in v komentarje limat "punto" vs premium znamka (kaj sploh je to po alter standardu - BMW3?) - pomoje ni glih primerljivo?

- zavorna pot pri 60 alpa 80 mph..
"Take a look at the braking data on the McLaren 720S, our 2018 Performance Car of the Year: Stopping from 60 mph takes 108 feet, while from 80 mph it takes a full 178 feet. That's nearly 65 percent more distance, far greater than the 33.3-percent increase in speed. "

60 mph je cca 100 km/h
80 mph je cca 130 km/h
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
20.525
9.218
113
Točno to trdim že cel čas. Ker raketaši mislijo, da zato, ker imajo rakete lahko šibajo mimo z zelo veliko razliko v hitrosti, ker se bodo prej ustavili s svojo raketo.
Dejansko pa je to totalen bullshit, razlika v zavorni poti je zelo majhna, odpihne pa jo že minimalna razlika v hitrosti.
Razen, če se ne primerjajo z avti iz 90ih let prejšnjega stoletja.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
ce, ce ce... ce bi mama dolocenih osebkov tukaj zgoraj pogoltnila, bi se lahko pogovarjali kaj pametnejsega. Sicer pa kje imate cajt cel dan viseti na forumu, a niso zagnali ze tricetrt gospodarstva?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Spajky

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
22.783
1.460
113
42
Mislim da je vsem logično da večja je hitrost večja je zavorna pot. Kakšna je bi mogu približno vedit vsak za svoj avto.
Bedarija je vozit več kot 130 km/h če je gužva. Jaz ga stisnem ko je prazna cesta, Ko se približam avtom/tovornjakom vedno znižam, tudi na manj kot 130km če mislim da je nevarno...

Kar se pa tiče občutka hitrosti. Kakor kol pravite da se stožci drugače premikajo vseeno nimaš občutka. Jaz sm preskočil iz Megana na Volvota in pri Volvotu če ne gledam na števec je prec 170 notr... Je pa res da se pa potem verjetno nad 200spet malo spremeni občutek. :fredi:
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Saj problem je, da ima povprecen slovenc 15 let star megane, ki poleti pri 130kmh, ko vozis pa 400KM Killakhan avtomobil ali MB E, S serije je pa 230kmh kot voznja playstationa na TVju. Cesar nikoli niso obcutli in ne vedo. Tudi bremze so brez skrbi temu prilagojene. IN pisal sem za podiranje rekordov ponoci, ko ni bilo zive duse v lockdownu.
Nevarnost v zivljenju pa vedno obstaja, anevrizma ponoci in te jutri ni.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Mislim da je vsem logično da večja je hitrost večja je zavorna pot. Kakšna je bi mogu približno vedit vsak za svoj avto.
Bedarija je vozit več kot 130 km/h če je gužva. Jaz ga stisnem ko je prazna cesta, Ko se približam avtom/tovornjakom vedno znižam, tudi na manj kot 130km če mislim da je nevarno...

Kar se pa tiče občutka hitrosti. Kakor kol pravite da se stožci drugače premikajo vseeno nimaš občutka. Jaz sm preskočil iz Megana na Volvota in pri Volvotu če ne gledam na števec je prec 170 notr... Je pa res da se pa potem verjetno nad 200spet malo spremeni občutek. :fredi:

Spet odvisno od avta. Pugi pri 200 je že kriza, 160 je zgornja meja okusnega, čeprav sem zdaj že tako razvajen, da sem na zadnji daljši turi z njim mel 150 na tempomatu. X5 pri 190 gre lagano, pri 230 misliš, da se bo avto razletel. Pri mojem postane od 240 kar orngi glasno zarad vetra, 220 je pa neka taka meja, kjer se pol že čuti hitrost.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Samo zato ker se MB pri 230 vozi lagano še ne pomeni da se bo ustavil kaj hitreje.

Ne, je pa dejstvo, da imajo avti, ki gredo lagano 250 temu primerne zavore. In večja kot je hitrost, večja je razlika v zavorni poti. Recimo pri zaviranju iz 300km/h na 0 je lahko razlika v zavorni poti tudi 200 metrov...
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.866
3.380
113
40
Lj
Ne, je pa dejstvo, da imajo avti, ki gredo lagano 250 temu primerne zavore. In večja kot je hitrost, večja je razlika v zavorni poti. Recimo pri zaviranju iz 300km/h na 0 je lahko razlika v zavorni poti tudi 200 metrov...

Zavore bodo primerne v smislu da se ne bodo pregrele ko bremzaš ob taki hitrosti, koliko bodo grabile je predvsem odvisno od stika gume s cesto, tudi ni neke magije.
 

Runo

Guru
11. avg 2013
2.031
704
113
Ampak če smo čisto iskreni .. ladja, super car, kar koli, gor, dol, 220 ti vseeno ne "pobegne" kar tako. S 1200 se je še dobro zmazal. :cheer: