rešit problematiko

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
Torej , tisti svet za preventivo nekak vec ne obrodi sadov, opažam že dalj časa...

kako se da te ljudi, zamenjat? to cist resno vprašam...

kot vidimo te kazni ne bodo nic izboljšale varnosti na cestah in zmanjšale število mrtvih. Potrebno bi bilo rešiti probleme drugje.

Pravilno je da so povišali kazni za pijance, ker teh se itak največ ubije.
Druge možne preventivne zadeve pa bi bile, oljašave (ampak resne olajšave ne 3 evre tako kot jenavada pri nas) pri zavarovnaju novejših varnejši vozil NCAP 5 zvezdic. vidimo da se folk ubija n tezko poskoduje v avtomobilih starejše izdelave, ki niso bili tako varni kot ti novi 5 zvezdaši.
Izdatno pregledati, poenotiti popraviti prometno signalizaicjo in prometne oznake.
dosledno izvajti nadzor nad prometom, tovornajki in jih tud kaznovati.
Stisniti podjetja ki sanirajo ceste, da ne vleceje z delom itd. V prometnih konicah in guvzah policijo na ceste da zaogtovi pretočnost, počasnete pa zivcneze pa na stran pa pošteno štrafat in rektalni pregled na licu mesta in na odvzem za droge.
Zdravniški pregledi na 5 let za vse obvezno.
za hitrost s enisem spuscal ker vse v zakonu lepo pise, tudi kazni so za samo hitrost tako al tako previsoke...

tako , jaz sem že napol rešil slovenske ceste, še kakšna ideja...
 

creep

Fizikalc
19. jul 2007
1.306
50
48
42
www.lampret.net
Predlagam svet v sestavi: stardec, exhair, mtl in diablo
evil.gif


Upam stavit, da bi vec in bolje naredili od teh, ki so zdej not.
 

elvir_vr6

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
22. avg 2007
3.297
0
36
Osebno bi to problematiko reševal z vzgojo. Starih kozlov ne moreš spremenit, lahko pa vplivaš na mlade. Že v vrtcu bi morali otroke usmerjati v odgovorno obnašanje v prometu. To prakso pa nadaljevati potem v vseh oblikah nadaljnjega izobraževanja.
 

Diablo

Fizikalc
19. jul 2007
5.360
3
38
Citat:
Uporabnik creep pravi:
Predlagam svet v sestavi: stardec, exhair, mtl in diablo
evil.gif


Upam stavit, da bi vec in bolje naredili od teh, ki so zdej not.

v to sploh ne dvomim
wink-1.gif


sam se podal ideje ki sploh ne spremenijo proračuna, res paje da bi nekatere sluzbe dejansko morale kaj narediti za svojo plačo ki jim jo plačujemo davkoplačevalci in uporabniki vozil in cest.

lepo sem to napisal .
evil.gif
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
25.609
257
113
predvsem pa mlade fante naučit, da niso frajerji, če škripajo z gumami, in če zmagujejo na drag tekmah po celovški, dunajski, slovenski, tržaški...
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.378
2.026
113
Najhitrejši in najboljši ukrep, ki bi bistveno izboljšal stanje na naših cestah je postavitev velike množice radarjev in kamer. Potem pa na osnovi teh dokazov samo položnice pisat. Red bi bil narejen en teden po tem ukrepu.
Ko se bo raja zavedala, da jih nekdo stalno gleda in kontrolira, bo postala vzgojena. Čakat da bo na cesto prišla neka vzgojena generacija je predolgo. To lahko traja dve ali pa še več generacij.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.378
2.026
113
Citat:
Osebno bi to problematiko reševal z vzgojo.
Vse lepo in prav, ampak do tega utopičnega časa bo na naših cestah mrtvih še za eno Slovenijo.
Treba je ukrepat TAKOJ! In tudi rezultat se mora NUJNO pokazat takoj.
 
Nazadnje urejeno:

geronimo

Fizikalc
9. sep 2007
2.442
73
48
Glede na to kako so današnji otroci vzgojeni, bo na cesti samo še dosti slabše, ne pa boljše. Tako da na pomoč staršev pri tem problemu lahko kar pozabiš.

Stanje lahko reši le dosledno izvajanje zakonov, ne pa da so kazni vedno višje, policaje pa vidiš samo na krofih, če karikiram.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.378
2.026
113
Citat:
Glede na to kako so današnji otroci vzgojeni, bo na cesti samo še dosti slabše, ne pa boljše. Tako da na pomoč staršev pri tem problemu lahko kar pozabiš
Drži.
Današnja mladina se vzgaja na internetu al pa v kakšnih športnih in drugih klubih, kamor so jih strpali "prezaposleni" starši in potem jih v teh klubih vzgaja kakšen trener z juga bivše Jugoslavije. Tam pa jim itak privzgojijo samo tekmovalnost, katera se potem odraža tud na cesti.
Današnjo mladino sploh ne vzgagajo lastni starši ampak nekdo drug, ki ima itak drugačne cilje kot vzgajati otroke.
Žalostno...
 
Nazadnje urejeno:

elvir_vr6

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
22. avg 2007
3.297
0
36
Žal res tako kaže...
Za takojšnje izboljšanje stanja je res najbolje tako kot je stardec napisal, stacionarne radarje povsod in seveda tudi velika prisotnost policije na cestah. Za piko na i, pa še dosledno izterjevanje plačila kazni za prekrške. Morda bi bilo potrebno hujše prekrške prekvalificirati v kaznivo dejanje, kazen pa seveda zapor. To bi spametovalo tud "bogataše". Sedanji zakon omogoča tudi odvzem vozila, jaz bi zakon dodelal v tej smeri, da bi odvzeli tisto vozilo s katerim je bil prekršek storjen (ne glede na lastništvo). Tako bi se izognili raznim "navideznim prepisom lastništva". Dober ukrep je tudi povečanje plačila zavarovalne premije npr. v celi EU....Za hujše prekrške se enostavno zviša premija za 50% od premije, ki jo je voznik plačeval. Velja naj za obvezno in kasko zavarovanje.
Potem lahko omenim še avto šole....nad njimi ni nobene kontrole....inštruktorji so navadno razni faliranci....Voznik, ki naredi izpit nima pojma....poleg CPP in vožnje po cesti, bi moral biti obvezni del usposabljanja tudi tečaj o varni vožnji (zaviranje v sili, izogib oviram, vožnja v mokrem in zaviranje itd.)
Država pa bi morala poskrbeti za ustrezno cestno infrastrukturo, brez tega pa seveda ni nič.
 

elvir_vr6

barbarski, nasilni, objestni motoristični norec
22. avg 2007
3.297
0
36
Saj sem napisal, da mora država poskrbeti za ustrezno cestno infrastrukturo (sem spadajo tudi ceste).
 

Hoci

Fizikalc
18. avg 2007
2.546
5
38
Citat:
oljašave (ampak resne olajšave ne 3 evre tako kot jenavada pri nas) pri zavarovnaju novejših varnejši vozil NCAP 5 zvezdic. vidimo da se folk ubija n tezko poskoduje v avtomobilih starejše izdelave, ki niso bili tako varni kot ti novi 5 zvezdaši.

mislm da bi blo bolj smiselno dat tak popust na avto ki ima ESP
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.378
2.026
113
To je že res, da bi morale bit ceste boljše ampak...če je ta slaba cesta pravilno označena in če se ti držiš teh oznak in obvestil, nebi smelo bit nobenga problema okoli varnosti zaradi tega.
Ceste so takšne kot so in mi moramo prilagodit vožnjo tem cestam. Obratno ne gre.
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.228
717
113
Država je preveč splošen pojm.

Za vsak odsek ceste se ve kdo je odgovoren.

Če je cesta zjebena preko normale naj policija ali prometni inšpektor kaznuje vzdrževalca ceste zaradi potencialnega ogrožanja uporabnikov ceste.
Cesto, ki ne ustreza minimalnim varnostnim standardom je potrebno čimprej sanirati, da ne pride do hujših posledic.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.378
2.026
113
V sloveniji ni problem v tem, da podjetje noče sanirat odseka, problem je v tem, ker ni sredstev ali vseh potrebnih dovoljenj za to sanacijo.
Birokracija in odtekanje denarja v razne fuzbal štadione, vojsko itd...
 
Nazadnje urejeno:

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.228
717
113
Ej stardec tle ga pa serješ.

Ni sredstev je brezvezen izgovor.

Tud jest lahko rečem, da nimam za nove gume in se bom zato s slykam vozu.

Tega enostavno NE SMEM, četudi nimam denarja.

Enako velja za ceste.

Če cesta ne ustreza minimalnim standardom (beri je tako zdelana, da je nevarna) jo je treba sanirat ali pa zapret.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.378
2.026
113
Če je cesta tolk slaba da se ne da vozit po njej jo zaprejo. Če pa je pogojno prevozna se pa zraven zapiše pod kakšnimi pogoji lahko voziš po njej. Tako je tudi v Trojanskem tunelu. Vozit se da, vendar ne več kot 60 na uro. Vsekakor boljše kot zapret ga. Pustmo zdaj kdo je kriv za to in da mora odgovarjat.
Lahko bi pa že vedel, pri denarju se vse neha. Tud obnova cest.