Drugi tir

Floki

Guru
6. sep 2007
9.851
2.986
113
Saj ne bodo vsi delali vsak dan. Delalo se bo 24/7 tako kot se dela sedaj predor Karavanke.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.089
2.188
113
v lokalni ostariji
Zalostno, na zavodu pa par 1000 delazmoznih ljudi.

Kje so protestniki, ki bi morali se boriti da bodo tile turki imeli vsaj 2jurja plače (glede na to da delajo v tujini itd itd). Ali bodo vsi tiho, ker bodo turki delali za manj kot minimalca?
 

Robert

Majstr
21. jul 2007
2.628
446
83
Tolmin
Zalostno, na zavodu pa par 1000 delazmoznih ljudi.

Kje so protestniki, ki bi morali se boriti da bodo tile turki imeli vsaj 2jurja plače (glede na to da delajo v tujini itd itd). Ali bodo vsi tiho, ker bodo turki delali za manj kot minimalca?
Saj večina teh protestnikov je na zavodu ali kako drugače sesa državo.
Vsaj tiste najbolj vročekrvne na protestih bi lahko lahko porabili za razbijanje skal,...
 
  • Všeč mi je
Reactions: GStar, Pepe in 8888

kajpace

Guru
6. nov 2018
5.151
3.164
113
- za tvojim hrbtom...
hmpg.net
Postojnska jama ne bo edina jama z železnico.

Če bo to naša država uspela izkoristit, bi bilo super.
Recimo:
- križarka pristane v Kopru
- izleti so klasični, en pa ne
- z vlakom do te jame, sprehod po jami (ali osvetlitev jame ali naglavne svetilke, kar je še bolj adrenalinsko), pa naprej do LJ

Ideje kar tako, seveda se da kaj naredit, samo mene naši "otroci", ki skrbijo v vladi za turizem, ne morejo več prepričat v nič. Vedno slabše...
 

sass

Guru
1. sep 2007
5.092
733
113
dober kilometer stran je Divaška jama, ki je lažje dostopna, lažje prehodna in precej večja ter lepša za ogled, tako da ni potrebe po turističnih izletih v neko kraško jamo, ki ima vhod v železniškem predoru
 

erikson

Guru
25. avg 2007
21.279
5.201
113
Saj verjetno se ne bo množično hodilo v to jamo (prenevarno), če pa bo proga potekala čez (morebitno) večjo jamo, pa bi jo lahko razsvetlili in bi potniški vlaki tam malo upočasnili.
 

MaverickT

Majstr
Osebje foruma
Administrator
7. maj 2007
2.624
1
425
83
www.weekendwarrior.si
Eh, koga pa zanimajo jame... :D

Ideja o ogledu jame v drugem tiru je sicer simpatična, ampak vsak speleolog bi ti hitro naštel par težav.

Da bi bil od takšnega ogleda kakšen hask, bi morali vlaki iti skozi jamo ekstra počasi. Prepričam sem, da dvorana, ki jo bo tunel presekal, ne bo večja od kakšnih 200m2, kar potem ni tako zelo zanimivo kot npr Postojnska, Škocjanske, Križna ali katera izmed drugih 18. turističnih jam.
Poleg tega so jame "živi organizmi" in del kraškega vodonosnika. Bog ne daj, da pride do kakšnega razlitja tekočin, ki tako najdejo bližnjico v podtalnico. Poleg tega pa se na vsake toliko poruši še kak dal stropa, odpade kak stalaktit - zato bodo najbrž tunel "potegnili" tudi skozi jamo.
 
27. jan 2022
4.706
1.676
113
tu bodo itak tovorni vlaki vozli, tako da...
Razen če bomo do izgradnje nehali kupovat/prodajat vsako sranje in bo drugi tir postal spomenik neizkoriščenim priložnostim.

Po trenutnem voznem redu tovornih iz KP gor po 1. tiru, mislim da vsako upočasnjevanje vlakov na tej relaciji poruši vse skupaj.

Speleologi pa so zadnjič dejali, da upajo, da bo dostop do najbolj zanimivih jam na trasi omogočen v času rednih vzdrževalnih del z namenom raziskav.
 
  • Všeč mi je
Reactions: JakeOnBreak