in nižanje temperature dimnih plinov.primarna funkcija egr-a je zbijanje NOx emisij.
Če EGR odstraniš imaš problem z višanjem temperature.
in nižanje temperature dimnih plinov.primarna funkcija egr-a je zbijanje NOx emisij.
ja to cist verjamem, ampak nekaj vsiljsvat kar ni prakticno je neumnost. kot sem ze rekel, seveda imamo vsi radi cist zrak, ampak ko je en filter skoraj najdrazji rezervni kos avta je cisto logicno, da bo folk iskal bliznjice. kje je logika? ce drzava vse razne eko zadeve subvencionira, bi lahko tudi ta filter, ki dejansko nekaj priporome k bolj cistemu zraku. si ne predstavljam ko bo avto enkrat star 10 let, vreden cca 4k, filter pa 1500€... valda jih bojo vsi ven metal.Predvsem so te zadeve tam zato, da ni se vec raznih rakavih obolenj, ker nitrooksidi in pm delci so hudiceva stvar za zdravje, sploh ce so skoncetrirani v mestih.
sej to bilo za regeneracijo dobro!in nižanje temperature dimnih plinov.
Če EGR odstraniš imaš problem z višanjem temperature.
ce bos obiskoval severne sosede, potem defenitivno ne pocni tega. Juzno? No problem.no, ta tud ni slaba moznost...
ampak skrbi me tujina... nocem, da me zaprejo na poti na dopust...
ok, in to pocnem vsakih 10k al kolikor hitro se bo zapacal...Mater ti pa imaš res probleme. Ni pomembno, opcija 1 2 3 4 5 6, pač ubereš tisto opcijo ki bo zate najcenejša, trajna in nesporna. Jaz bi na tvojem mestu dpf dal dol, ga poslal obnoviti (včasih je to delal Strajnar) in je to to.
Kakor tole berem...DPF filter ni samo "satje" na Auspuhu....Je najmanj še vsaj 1 senzor diferenčnega tlaka (meri zamašenost) in temperaturna sonda, ki je tudi ena od pogojev za regeneracijo DPF...Vsakih 10k? Ok... sem mislil da si bolj pameten.
ja ce ne dela regeneracija bi ga moral pucat na kok km?Vsakih 10k? Ok... sem mislil da si bolj pameten.
kovinsko satovje??? kako pa potem saja preide skozi steno? če veš kako deluje dpf, potem veš da saja mora skozi steno v drugo komoro, kjer jo izpiha. zabitost dpf se pojavi, ko je saja prevelika in ne more skozi steno, sajo zmanjša pa regeneracija.Glede na to, da je sam Filter nič drugega kot kovinsko satovje,
ja na tok km dela regenaracijo. ampak ker mi ne dela ok, jo zamikan s prisilno, parkrat na servis lucko izklopit, svinjarija se pa nabira... in enkrat bo pac filter tok zabasan da bo delal probleme med voznjo. in takrat ga bom moral dat spet spucat... v tem smislu sem govoril 10k...500-700km
Ubistvu je pa tkole.....Ej, tole je Alter in tukaj se menjajo gume s feltnami, če na kateri slučajmo spusti ventilček.![]()