DPF filter

koliko

Majstr
21. avg 2007
2.643
321
83
SV SLO
Rešitev je samo ena. Pozabi na dizel v osebnih avtomobilih. Dizli so sranje na kvadrat, ko začnejo zafrkavat. Dpf je samo ena od težav. Problem so tudi posode za ad blue. Ko odpraviš težave vse v zvezi izpuhi te pa začnejo zafrkavat turbina, pa vbrizgalne šobe. Pa kao, da manj potroši od bencinarja . To je res sam so pa stroški vzdrževanja dizlov astronomski. Še enkrat dizel v osebnih avtih no go, preveč komplikacij.....
 

koliko

Majstr
21. avg 2007
2.643
321
83
SV SLO
Ubistvu je pa tkole.....

Če mu kot končno posledico maši DPF........je lahko sama starost DPFja še najmanjši problem...

Kolega je kupil 1.6 CDTi......službeni...znana zgodovina....relacije 99% (potnik)....vozil ga je en drug sodelavec.

No in sranje na sranje.......lučka motorja zasilni programi itd. Ko so začel kopat po problemu......se je izkazalo da je bil potnik prenežen pri vožnji.....

Posledično je moral podirat pol motorja ker je imel ZAKOKSANO vse od EGR na gor in na dol v motor.....ker ga potnik ni znal nikol pritisnit na relaciji.....ampak kot končna posledica se je pa mašil DPF....ker motor sploh ni mogu več dihat ker so ble vse cevi polne saj (kot da bi oglje za roštilj vn praskal)
Kak prenežen v vožnji, če maš omejitve 50, 90, 130? Pa še vsa sranja vmes. Če je vozil po predpisih, ga ni imel kje terat, v 3 pa 130 itak ni vozil, ker je bila poraba previsoka.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
14.885
700
113
ja ce ne dela regeneracija bi ga moral pucat na kok km?
Kako ne dela regeneracija? Kako veš da ne dela regeneracija? Ne sporoži ti regeneracije ali ti jo sproži ampak ti ga (več) ne more uspešno zregenerirati ker imaš preveč zabitega? Daj prvo sploh razčistiti kak problem imaš. Torej ali ti noče preiti v regeneracijo ker imaš težavo na enem izmed sklopov ki so z njo povezani (kak senzor na DPF-u, senzor tlaka turbine ite....) ali pa imaš mehansko zabit filter in ga fizično ni več mogoče uspešno zregenerirati. Če je zadnje potem ga pošljes Strajnarju ki ti ga odpre (koliko mi je znano), zažge satovje na XYZ stopinj, sčisti notranjost in je filter dejansko kot nov. To je vsa znanost, čemu 15 strani odkrivanja tople vode?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
7.914
867
113
Jaz zelo nezno vozim..ker v bistvu niti nimam nikjer za noret, ampak imam to prednost, da je automatic. Ko je na vrsti regeneracija, vrze avto sam eno brzino nizje in mi scisti dpf. Ce imas pa rocnega, pa si v boki kotarski, ker ti nikjer ne napise, da vrzi eno nizje. Tisto 5 dizo na cevi ima Renault, Peugeot je imel, verjetno se ima neko posebno drago tekocino, VAG in Skoda samo zamaknejo vzig...ostali ne vem.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
14.885
700
113
Kak prenežen v vožnji, če maš omejitve 50, 90, 130? Pa še vsa sranja vmes. Če je vozil po predpisih, ga ni imel kje terat, v 3 pa 130 itak ni vozil, ker je bila poraba previsoka.
Ma kako teranje v visoke obrate, kdo pa vas o tem napizduje? Sodobni dizli ne rabijo nobenega teranja da se ti filter zregenerira, seveda če je vse ostalo OK. Zadnje leto zelo malo vozim, pretežno mesto in kratke relacije do 15km v eno smer, na nizkih obratih in ga lepo regenerira. Vse ostalo je bulšit in nabijačina.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad and McGiver

msenjur

Guru
11. sep 2007
18.321
1.716
113
Kako ne dela regeneracija? Kako veš da ne dela regeneracija? Ne sporoži ti regeneracije ali ti jo sproži ampak ti ga (več) ne more uspešno zregenerirati ker imaš preveč zabitega? Daj prvo sploh razčistiti kak problem imaš. Torej ali ti noče preiti v regeneracijo ker imaš težavo na enem izmed sklopov ki so z njo povezani (kak senzor na DPF-u, senzor tlaka turbine ite....) ali pa imaš mehansko zabit filter in ga fizično ni več mogoče uspešno zregenerirati. Če je zadnje potem ga pošljes Strajnarju ki ti ga odpre (koliko mi je znano), zažge satovje na XYZ stopinj, sčisti notranjost in je filter dejansko kot nov. To je vsa znanost, čemu 15 strani odkrivanja tople vode?
ja ker mi napiše DPF cleaningn, keep vehicle moving. in sedaj mi je že tadrugč - prejšnji petek in zdej v četrek, istočasno to napisalo v vrglo v check engine. čeprav mehanik pravi da ima v računalniku napisan, da jo dela sedaj na 200km...
 

igi

Majstr
13. okt 2007
4.345
196
63
Celje
Obišči stran
pri hiši je dobro leto star Captur dCi. In letos zaradi covida vožen bolj kot ne mestno in recimo 1x mesečno relacija 100km v eno smer.
Lučka za napako se vžiga kar naprej. Na servisu kao sprožijo regeneracijo, naslednji dan spet napaka. Pa spet kak dan OK, in potem spet sveti nekaj dni. Pač čisto naključno. Pa ni povezano ali se pelješ relacija ali mestno. Sedaj tudi če se cel teden voziš relacijo na AC se kak dan vklopi napaka.

Na servisu pravijo "tako pač je, ne obremenjujte se zaradi tega".

Je kaj za narediti ali pač se pusti tako kot je?
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
33.591
2.692
113
Ma kako teranje v visoke obrate, kdo pa vas o tem napizduje? Sodobni dizli ne rabijo nobenega teranja da se ti filter zregenerira, seveda če je vse ostalo OK. Zadnje leto zelo malo vozim, pretežno mesto in kratke relacije do 15km v eno smer, na nizkih obratih in ga lepo regenerira. Vse ostalo je bulšit in nabijačina.
Tako je.....probaš vozit med 2-3rpk obratov in to je to......folk kupi pa dizla za šparat....da se pol na relacijah vozi na štandgasu zato da čimmanj kuri
 
  • Všeč mi je
Reactions: nemenabijat

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
33.591
2.692
113
igi jaz bi rekel da imaš zaradi jajcanja dizla še kaj pred DPF zabasano.....tako kot sem zgoraj pisal za 1.6 CDTi...

Servis po liniji najmanjšega odpora regenerira tvoj DPF......da bi pa raziskal koliko gareža se je pa nabralo po ceveh od EGR naprej mu pa ni....

To je tko kot da se ne bi tuširal pa bi samo cunje menjal......zato da ne bi smrdel :)
 

zino

Guru
3. sep 2007
4.259
1.026
113
Jaz zelo nezno vozim..ker v bistvu niti nimam nikjer za noret, ampak imam to prednost, da je automatic. Ko je na vrsti regeneracija, vrze avto sam eno brzino nizje in mi scisti dpf. Ce imas pa rocnega, pa si v boki kotarski, ker ti nikjer ne napise, da vrzi eno nizje. Tisto 5 dizo na cevi ima Renault, Peugeot je imel, verjetno se ima neko posebno drago tekocino, VAG in Skoda samo zamaknejo vzig...ostali ne vem.
stari jaz imam antomatika 20 let pa nikoli ne vrže prestavo nižje? bmw
 

Cash

Guru
19. avg 2007
7.914
867
113
Kako bos turiral avto, ce so povsod kolone in radarji. Ajde, to je eno tako lepo, prijazno vprasanje?

Zino, ne, Skoda Superb 2.0 Tdi l.2008, 235.000km. Vem pa zato, ker grem na poti v sluzbo ali iz sluzbe in so 80% poti omejitve in ko vozim 50km/h, mi iz 3 brzine 1500obr/min vrze v 2 na 2300obr/min in tako vztraja cca 8-10km....potem kar na lepem vrze nazaj v 3 in na 1500obr/min. To mo naredi cca 1 x na 2 tedna...ce pa ga turiram en dan prej na avtocesti, pa mi takoj naslednji dan tako naredi...ze veckrat doziveto, ker l, ko ga turiras, ga bolj maši, saj porabljas vec nafte...pa tudi, ko ga turiras, ti ne bo pucalo DPF-ja, ker je programsko izklopljeno, ker kao rabis moc in takrat ne puca...torej, s turiranjem ne boste prizgali regeneracije.
 
Nazadnje urejeno:

map

Guru
6. jul 2008
6.016
785
113
najrajš na babi
Točno to. Če se voziš kot država pri nas hoče, boš dizla prekoslej zjebal. Za večino slovencelnov je morda res najbolj primeren kakšen hibrid. Ima najboljše iz obeh svetov, porabo dizla in neproblematičnost bencinca. Lahk se voziš samo 500 metrov ali dolge relacije nič mu ne škodi.
 

hojnikb

Fizikalc
23. avg 2020
297
75
28
Točno to. Če se voziš kot država pri nas hoče, boš dizla prekoslej zjebal. Za večino slovencelnov je morda res najbolj primeren kakšen hibrid. Ima najboljše iz obeh svetov, porabo dizla in neproblematičnost bencinca. Lahk se voziš samo 500 metrov ali dolge relacije nič mu ne škodi.
dokler ne zacnejo crkovat sklopi hibridnega sistema...
 
  • Haha
Reactions: jonny77

msenjur

Guru
11. sep 2007
18.321
1.716
113
Tako je.....probaš vozit med 2-3rpk obratov in to je to......folk kupi pa dizla za šparat....da se pol na relacijah vozi na štandgasu zato da čimmanj kuri
pa dobr, jest itak skoz vozim med 2-3k obratov... še v 6. jih je bliz 3k...

glede teranja - mehanik na uradnem servisu in garažar... oba isto pravita - pejt ga sterat...

mogoče res ne bi bila slaba opcija, da bi dal najprej pregledat cel izpušni sistem...
 

igi

Majstr
13. okt 2007
4.345
196
63
Celje
Obišči stran
igi jaz bi rekel da imaš zaradi jajcanja dizla še kaj pred DPF zabasano.....tako kot sem zgoraj pisal za 1.6 CDTi...

Servis po liniji najmanjšega odpora regenerira tvoj DPF......da bi pa raziskal koliko gareža se je pa nabralo po ceveh od EGR naprej mu pa ni....

To je tko kot da se ne bi tuširal pa bi samo cunje menjal......zato da ne bi smrdel :)
Mah avto je od fotra. Prejšnje lete se je še kar nekaj kilometrov nabralo in ves čas je imel diesla. Ko je menjaval mu bencinar ni sedel.
No letos pa je naenkrat padla količina voženj in je dejansko samo 2 km, 5km, 5km, 2km.

A je opcija to sploh na garancijo popravljat ali bodo rekli na koncu, da to pa pač diesel ni za to?
 

sad

Guru
24. avg 2007
12.711
1.966
113
kot je nekdo napisal, vw to opravi tudi v mirovanju...
Kaj opravi v mirovanju? Regeneracijo?
Tisti ventilator na polno je tam samo zato, ker si prekinil regeneracijo in ker je temperatura izpušnega sistema višja zaradi regeneracije, da piha na polno še par minut po zaustavitvi, da se ti kaj ne vžge.
Z regeneracijo pa nadaljuje, ko avto spet zaženeš in spet pride na potrebno temperaturo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

sad

Guru
24. avg 2007
12.711
1.966
113
Predlagam, da se predno začnete razmišljat od zamenjavi filtra preverte še delovanje njegovih senzorjev, ki pobirajo podatke in na podlagi teh sprožijo regeneracijo....
To je prvo, drugo pa je, da se preveri še vse pred samim filtrom, če deluje prav. Ker če ti en injektor ščije, potem bo verjetno zabilo DPF, čeprav je čisto brezhiben. Pa slej ko prej bo kaj drugega riknilo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
12.711
1.966
113
Jaz zelo nezno vozim..ker v bistvu niti nimam nikjer za noret, ampak imam to prednost, da je automatic. Ko je na vrsti regeneracija, vrze avto sam eno brzino nizje in mi scisti dpf. Ce imas pa rocnega, pa si v boki kotarski, ker ti nikjer ne napise, da vrzi eno nizje.
To seveda ne drži.
Vsi sodobni avtomobili z ročnim menjalnikom imajo prikaz priporočene prestave in ko dela regeneracijo ti kar lepo pokaže na priporočeni prestavi, da prestavi eno nižje, da bodo vrtljaji ustrezni za regeneracijo ;).

Še glede divjanja in vrtljajev. Če verjamete ali ne, lahko vrtljaje nabijete tudi v drugi ali tretji prestavi do konca in tako ''zluftate'' motor in to celo vse v okviru zakonsko dovoljenih hitrosti. Ni treba tiščat v šesti 250 km/h --------) vsi vemo, da ima Alteraš avto s 300+KM.
PS: kljub temu, da je vsak Alteraši požrl vse znanje tega sveta, bom vseeno tole zapisal: to se dela Z OGRETIM MOTORJEM, ne mrzlim.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
14.885
700
113
Tako je.....probaš vozit med 2-3rpk obratov in to je to......folk kupi pa dizla za šparat....da se pol na relacijah vozi na štandgasu zato da čimmanj kuri
Ma kaki, ti časi so mimo, to je morda veljalo za prve generacije DPF-arjev. Seveda je zaželjeno, mu na ta način pomagaš, ni pa nobene potrebe. Če je vse ostalo OK bo ravno tako opravil regeneracijo. Govorim iz izkušenj, pri hiši so trije takšni dizli in noben ni zamortiziran. Res pa da so nemci. Kako imajo urejeno francozi ne vem.