DPF filter

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.770
885
113
tu in tam
Napišite, kolko in kakšne težave ste imeli s temi filtri na vaših vozilih .

Torej tip vozila, simptomi nedelovanja filtra in odprava napake-čiščenje, menjava in celo odstranitev..
 

crnobog

Guru
29. apr 2009
2.554
694
113
Nič. V bistvu sploh ne vem da ga imam.

2.0 TDI letnik 2014. 80.000 prevoženih.
 

jello

Guru
22. sep 2008
7.081
1.687
113
Saab 9-5 z 1.9 zdth motorjem. Ko je hecal egr ali cevi okoli interkulerja je bil vedno posledica zabasan dpf. Resitev je bila prisilna regeneracija na servisu. Zdajsnji lastnik je dpf vrgel ven, skupaj z blindiranjem egr in odstranitvijo loput iz sesalnega kolektorja.

Na zdajsnjem niti ne vem da imam dpf. 2.0 tdi 170ps, letnik 2012, 170k.
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.883
3
38
33
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
19DTH motor.
Pri 124k je počla neka cev pri filtru (en dan po mojmu nakupu
).
Servis zamenjal cev, avtu se bo vsak čas zavrtela 200ka, DFP brez problemov..

Simptomi ? Razen opozorilne lučke čist nobenega..
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
3.700
239
63
::1/128
Morem potrkat ampak z DPFji zaenkrat na nobenem avtu doma ni bilo nikakršnih težav (Passat 2.0 TDI 170km PD letnik 2007 v cca. 5 letnih in 90k km, Insignita 2.0 CDTi 160km letnik 2012 v 4ih letih in 210k km, A4 2.0 TDI 170km CR 2009 letnik v cca. 7 letih in 125k km in Passat 2.0 TDI 191km letnik 2015 v pol leta in cca. 30k km).

A4ka je imela sicer tudi kar nekaj kratkih voženj, vsak dan manj kot 4km do službe in nazaj, malo skakanja sem in tja, vendar se je očitno nabralo tudi dovolj daljših poti čez vikend in s službenih poti, da noben niti ni vedel za DPF. Sedaj ima še več daljših voženj, tako da upam da tudi v prihodnje ne bo težav
.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
2.100
683
113
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Napišite, kolko in kakšne težave ste imeli s temi filtri na vaših vozilih .

Torej tip vozila, simptomi nedelovanja filtra in odprava napake-čiščenje, menjava in celo odstranitev..
Napis ti svoje probleme, ali zakaj to sprasujes?
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
204
63
Kras
www.mtl.si
1.6 TDI do 45.000 km, nobenih težav.
1.9 TDI 180.000+ km, nobenih težav.
Avtomobila sta se uporabljala izključno za daljše vožnje.


PS: Oprosti, da ti težav ne morem napisat
.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.770
885
113
tu in tam
A zakaj sprašujem? zato, ker je forum namenjen večjemu številu ljudi, ki na njem razpravljajo, se lahko informirajo (ni pa merodajno) o določenih problemih in težavah in jih tudi lahko poskušajo rešiti na tak način.
Ker sem slišal, da je pri nekaterih vozilih problem ta DPF, sem pač postavil vprašanje tudi tukaj.
Svoje probleme, (če obstajajo). pa rešujem na svoj način, nekaterih pa nikakor po forumih.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
2.100
683
113
na forumu lahko napisem, da sem 18 letnica z merami 90/60/90. se ti zdijo forumi merodajni? vsak bo gonil svoje, tako kot ti komuniste, nekdo drug volkswagen.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.770
885
113
tu in tam
Če bi si pomel zaspančke iz oči, bi videl, da sem omenil, da mnenje in nasveti na forumih niso merodajni...no, vsaj za nekatere ne..
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
1.895
147
63
mondeo 2.0 tdci letnik 2011 115000km zaenkrat bp. (Ne vem da obstaja. Včasih se vonja tist smrad po zažgani plastiki, ko grem ven iz avta (vsaj mislm, da je to takrat, ko se puca DPF)).
Vsak dan običajno 2x na dan kuča posao 6 km v eno smer. Pa še plus 2x/teden po kakih 30 - 200kmjev dalših potu
 

jaka6

Fizikalc
7. avg 2007
1.299
9
38
Družmirje
Fiat ulysse filter se je kr naprej zamašil... Na servisu so mi pa ta filter skos pucali in končna rešitev za njih je bila odstranitev. Jaz sem pa spraševal za vzrok pa nekako niso razumeli. Vzrok je našel kolega. Počena je bila cev na interkulerju. KEr je nekaj zraka uhajalo ven, je senzor meril narobe in zato mešal preveč bogato mešanico, ki je slabo zgorela in posledica je bila da je bilo več saj. Potem ni bilo več težav.
 

Gatto

Guru
19. jul 2007
18.770
885
113
tu in tam
Citat:
Uporabnik jaka6 pravi:
Fiat ulysse filter se je kr naprej zamašil... Na servisu so mi pa ta filter skos pucali in končna rešitev za njih je bila odstranitev. Jaz sem pa spraševal za vzrok pa nekako niso razumeli. Vzrok je našel kolega. Počena je bila cev na interkulerju. KEr je nekaj zraka uhajalo ven, je senzor meril narobe in zato mešal preveč bogato mešanico, ki je slabo zgorela in posledica je bila da je bilo več saj. Potem ni bilo več težav.
To je odgovor, ki bi marsikaterega zanimal.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
10.188
1.190
113
Opel, 1.9 motor, 180.000 km, kmalu bo 6 let star, ni problemov. Vidiš pa po večji porabi, da se filter čisti. Standardna vsakodnevna vožnja je 18 km navadne ceste in to je premalo, da bi v enem ciklu filter spucal. K "sreči", pa se vozimo precej tudi na daljše razdalje. Po moje bi lahko avto imel gumb, kjer bi kliknil, da greš na daljšo vožnjo in da avto takrat sproži čiščenje, če je potrebno.
Crknil pa je senzor temperature in če bi tam čakali z menjavo, bi lahko po besedah serviserja filter zabilo, ker se cikel ne bi več sprožil.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
3.848
645
113
37
Lj
Tist k dizel nabav ga itak ne moti onesnaževanje, važn da on pršpara. Tako da tudi DPF-ja mu ni težko odstranit.
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.995
368
83
Vse kaže da je DPF večinoma žrtev ko pride do kake druge lahko tudi manjše okvare na motorju. V starih časih si to opazil po dimni zavesi za sabo, danes ti pač zabije DPF


Eno dejstvo je tudi da so bili prvi DPF-ji bolj problematični, tako kot so bili prvi katalizatorji pri bencinarjih, s časom pa zadeve postanejo bolj trpežne, ker DPF pač ni samo en našravfan kos na izpušni cevi, ampak je že zasnovan skupaj s samim motorjem. ... no bomo videli če bo po dieslegatu to še veljalo
 

jello

Guru
22. sep 2008
7.081
1.687
113
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
Citat:
Uporabnik jaka6 pravi:
Fiat ulysse filter se je kr naprej zamašil... Na servisu so mi pa ta filter skos pucali in končna rešitev za njih je bila odstranitev. Jaz sem pa spraševal za vzrok pa nekako niso razumeli. Vzrok je našel kolega. Počena je bila cev na interkulerju. KEr je nekaj zraka uhajalo ven, je senzor meril narobe in zato mešal preveč bogato mešanico, ki je slabo zgorela in posledica je bila da je bilo več saj. Potem ni bilo več težav.
To je odgovor, ki bi marsikaterega zanimal.
Da bi DPF kar sam po sebi crknil se pomoje zgodi zelo redko. Ampak vedno kot posledica tega da motor "narobe diha". Torej težave na ceveh okol turbine, interkulerja, sesalni kolektor, egr,....

In če ti menjajo zabasan DPF je isto kot bi puščanje olja reševal s tem da zamenjaš posodo pod avtom, ko je polna.
Jaz sem tudi sam našel cev, ki je puščala zrak. Kot bi jo z olfa nožem po dolgem zarezal. Sem jo spucal in ovil z duck tapom dokler nisem druge dobil. In je tudi rumena lučka čudežno ugasnila.
 

Scorp84

Pripravnik
5. jan 2009
466
3
18
Zafira 2005 letnik 2.0 DTI 100 konjska razlicica v uporabi do 2010. Nekaj cez 450k prevozenih, 2x menjan dpf filter. Avto je drugace dnevno imel relacije 200-350. Kaksen vikend 500... nikoli kadil, edino ce si ga res pritisnil...