Čakaj.... na nekem servisu so ti ga pač sčistili kolikor ga znajo in sedaj svetujejo menjavo če sem prav razumel? Zakaj pa ne greš k profiju ki se bavi izključno s tem, vzame dol, razstavi, uredi, daš tistih nekaj 100€ in je to to? Pred časom sem zasledil v AMZS reviji enega ki je menda oh in sploh za obnovo teh filtrov in menda obvlada, vsaj jaz sem si ustvaril takšno mnenje po branju članka? Razen če so konstrukcijsko tako zanič ti filtri na Volvo da je menjava res potrebna?
Sicer pri meni, Audi A6 2.7 TDI 2007, sedaj ga imam dobrih 6 let, skoraj 7, veliko kratke vožnje, drkarija po selu/mestu, enkrat tedensko daljša relacija... do sedaj se mi je lučka za regeneracijo prižgala ene 5-6 ali 7x, ko sem res dost dost drkal po mestu in nič relacij... takrat pač v višje obrate, na hitro cesto/avtocesto in se izključi po nekaj minutah... vmesnih regeracij ne zaznam, niti po zvoku, obnašanju motorja kakor tudi ne po porabi... aja avto ima sedaj okoli 300k km...