sej to sm zdej ze 2x naredu. sam.nimam jest casa hodit okol mehanikov zarad enga dpf filtra, pa da ne omenjam pot do njega s 70km/h v varnem nacinu.Pojdi do mehanika da ti sproži prisilno regeneracijo preko testerja
ce filter odstranis je treba tud rac na novo nastavit. pomoje bi blo pol ok s turbino. cca 450€ vse skupaj.Jaz sem nad tem obupal. Peugeot je imel včasih eno super strupeno tekočo zadevo za ta filter,. Računalnik je bil brihten do onemoglosti, regeneracija kar naprej. Če bi filter odstranil, bi turbini porušil tlačno karakteristiko, in še turbino uničil. Lahko bi vgradil od Akrapoviča lonec kot nadomestek filtra, skratka naveličal sem se tega. Avto sem prodal in kupil novega bencinarja.
kako ta postopek zgleda? a to odstranis filter in ga spucas s tem?Ne le Pižo, tudi Citro, jaz sem ravnokar (no dva, tri mesece nazaj) dal nalit tekočino po cca 175.000 prevoženih. Strošek nekih 120€, če primerjam z ad blue, smo tu-tu.
Ne kot ad blue, ampak POLEG af blueNe, ne, to je dodatek pri zgorevanju v katalizatorju - kot ad blue pri novejših.
Povedano že 100x - AdBlue nima nobene veze z DPF filtrom.Ne, ne, to je dodatek pri zgorevanju v katalizatorju - kot ad blue pri novejših.
Ne. Da razčistimo še 101-ič. PSA skupina (in nekateri drugi) je uporabljala posebno tekočino, ki je zniževala potrebno temperaturo za regeneracijo filtra DPF. Ta tekočina se vbrizgava v rezervoar goriva (torej se meša z gorivom - gre za aditiv).
AdBlue pa je tekočina, ki sodeluje pri zniževanju NOx spojin in se vbrizguje neposredno pred selektivni redukcijski katalizator - v izpušni sistem. AdBlue nima nobene veze s trdimi delci!
od kje si, mi daš lokacijo na privat? ti bom dal nekaj za dpf.Dankešen.
Očitno se dozira kapljica na rezervoar, ker gre not neka 2 litra na 160-180.000 km.
tudi moj prejsnji volvo s psa motorjem. sranje. ko mi je zacel dpf srat sem najprej dal scistit, nekaj casa bilo ok, na koncu pa dal tipu v kozino popravit, potem pa sem raje prodal avto preden bi se se enkrat ponovilo.Ne le Pižo, tudi Citro, jaz sem ravnokar (no dva, tri mesece nazaj) dal nalit tekočino po cca 175.000 prevoženih. Strošek nekih 120€, če primerjam z ad blue, smo tu-tu.
Ni res. Filter predstavlja določen upor pri pretoku plinov in če ta upor odstraniš podreš cel sistem.ce filter odstranis je treba tud rac na novo nastavit. pomoje bi blo pol ok s turbino. cca 450€ vse skupaj.
egr se da baje racunalnisko zaprt in je to to? je to res?Ko odstranis DPF, se nadomesti na tistem delu z blendo, kar pomeni, da je upor isti in s tem preprecis prevrtetje turbine. Spotoma se odstranis EGR in preprogramiras racunalnik. To je to.
What?!Ko odstranis DPF, se nadomesti na tistem delu z blendo, kar pomeni, da je upor isti in s tem preprecis prevrtetje turbine. Spotoma se odstranis EGR in preprogramiras racunalnik. To je to.