DPF filter

McGiver

Guru
14. avg 2009
11.123
2.472
113
Ne le Pižo, tudi Citro, jaz sem ravnokar (no dva, tri mesece nazaj) dal nalit tekočino po cca 175.000 prevoženih. Strošek nekih 120€, če primerjam z ad blue, smo tu-tu.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
17.333
1.292
113
ja, ocitno PSA ni tok pameten.

Pojdi do mehanika da ti sproži prisilno regeneracijo preko testerja
sej to sm zdej ze 2x naredu. sam.nimam jest casa hodit okol mehanikov zarad enga dpf filtra, pa da ne omenjam pot do njega s 70km/h v varnem nacinu.

Jaz sem nad tem obupal. Peugeot je imel včasih eno super strupeno tekočo zadevo za ta filter,. Računalnik je bil brihten do onemoglosti, regeneracija kar naprej. Če bi filter odstranil, bi turbini porušil tlačno karakteristiko, in še turbino uničil. Lahko bi vgradil od Akrapoviča lonec kot nadomestek filtra, skratka naveličal sem se tega. Avto sem prodal in kupil novega bencinarja.
ce filter odstranis je treba tud rac na novo nastavit. pomoje bi blo pol ok s turbino. cca 450€ vse skupaj.

kje bom dobil bencinarja kombi, pa res si nisem kupil avta za to da se bom ukvarjal s temi eko filtri.

zanimivo je tud - tok nas silijo v to eko mode, a kosi dragi ko zafran?! kje je logika??? valda bo vsak fuknu ven ta PDF, kot pa placeval 1000€ za cist zrak. te kosi so skor najdrazji na avtu, mogl bi bit pa zastonj, da bi ja vsak to menjal, ne pa ven metal.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
17.333
1.292
113
Ne le Pižo, tudi Citro, jaz sem ravnokar (no dva, tri mesece nazaj) dal nalit tekočino po cca 175.000 prevoženih. Strošek nekih 120€, če primerjam z ad blue, smo tu-tu.
kako ta postopek zgleda? a to odstranis filter in ga spucas s tem?

ker za 250€ se mi zdi cist ok tista varianta s ciscenjem k ga segreje v eni peci na 600 stopin in potem spere vse ven...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
11.123
2.472
113
Ne, ne, to je dodatek pri zgorevanju v katalizatorju - kot ad blue pri novejših.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
11.123
2.472
113
OK jezek , pa polek ad blue (čudno, da moji trije Citroeni imajo not to "katalizatorsko" tekočino, nimajo pa ad blue).

crashednburnt Ad blue nima veze z dpf, opravlja pa v končni fazi podobno eko funkcijo, sicer verjetno pri novejših PSA nebi ukinili te tekočine in dali not ad blue?
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.334
154
63
Goriška
www.avtopro.si
Ne. Da razčistimo še 101-ič. PSA skupina (in nekateri drugi) je uporabljala posebno tekočino, ki je zniževala potrebno temperaturo za regeneracijo filtra DPF. Ta tekočina se vbrizgava v rezervoar goriva (torej se meša z gorivom - gre za aditiv).

AdBlue pa je tekočina, ki sodeluje pri zniževanju NOx spojin in se vbrizguje neposredno pred selektivni redukcijski katalizator - v izpušni sistem. AdBlue nima nobene veze s trdimi delci!
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX and shift
Ne. Da razčistimo še 101-ič. PSA skupina (in nekateri drugi) je uporabljala posebno tekočino, ki je zniževala potrebno temperaturo za regeneracijo filtra DPF. Ta tekočina se vbrizgava v rezervoar goriva (torej se meša z gorivom - gre za aditiv).

AdBlue pa je tekočina, ki sodeluje pri zniževanju NOx spojin in se vbrizguje neposredno pred selektivni redukcijski katalizator - v izpušni sistem. AdBlue nima nobene veze s trdimi delci!

adblue je v bistvu sečnina. Dušikovi oksidi iz izpušnih plinov razpadejo zaradi temperaturnih spremeb (višanje, nižanje temp) na ione dušika, kisika, prav tako razpade sečnina na dušik, vodik. Prosti dušikovi ioni (dušik iz izpušnih plinov, adblue) se potem skupaj povežejo v N2, poleg tega nastane še voda
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

jezek

Pripravnik
24. jul 2008
259
13
18
Psa tega ni uporabljala ampak uporablja. Vsaj 2015 letniki imajo obe tekocini hkrati (Eolys in adblue)
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.848
47
48
Ne le Pižo, tudi Citro, jaz sem ravnokar (no dva, tri mesece nazaj) dal nalit tekočino po cca 175.000 prevoženih. Strošek nekih 120€, če primerjam z ad blue, smo tu-tu.
tudi moj prejsnji volvo s psa motorjem. sranje. ko mi je zacel dpf srat sem najprej dal scistit, nekaj casa bilo ok, na koncu pa dal tipu v kozino popravit, potem pa sem raje prodal avto preden bi se se enkrat ponovilo.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
7.623
790
113
Ko odstranis DPF, se nadomesti na tistem delu z blendo, kar pomeni, da je upor isti in s tem preprecis prevrtetje turbine. Spotoma se odstranis EGR in preprogramiras racunalnik. To je to.
 
  • Všeč mi je
Reactions: zino and msenjur

msenjur

Guru
11. sep 2007
17.333
1.292
113
mislim da bom za zacetek dal spucat filter, pa bomo videli kok dolgo bo zdrzal... ce bo kmalu zacel zafrkavat leti ven...
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
17.333
1.292
113
Ko odstranis DPF, se nadomesti na tistem delu z blendo, kar pomeni, da je upor isti in s tem preprecis prevrtetje turbine. Spotoma se odstranis EGR in preprogramiras racunalnik. To je to.
egr se da baje racunalnisko zaprt in je to to? je to res?

a ce spucam dpf, lahko zaprem egr al raje ne? ker mam obcutek, da bo tud egr zacel hecat...
 

hojnikb

Fizikalc
23. avg 2020
152
33
28
Ko odstranis DPF, se nadomesti na tistem delu z blendo, kar pomeni, da je upor isti in s tem preprecis prevrtetje turbine. Spotoma se odstranis EGR in preprogramiras racunalnik. To je to.
What?!
That makes no sense. Za takšne stvari je tam wastegate oz. VNT, ki preprečuje previsok tlak na turbini (in s tem prevrtenje) ne restrikcija na izpuhu.
 
  • Všeč mi je
Reactions: RoMeX