DPF filter

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.848
47
48
Ravno Strajnar mi ga ponuja za ta denar (ali 350, tam nekje).
In sicer nekega "sportnega", kao bolj odprt, da se ne zabase sploh.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
17.393
515
113
www.adriamedia.si
Tole predvsem ni legalno, tako kot odstranitev ni. Me zanima, kaj bodo inšpekcije na to rekle ...
Skrajni čas, da se test izpušnih začne delat na vajih, pod obremenitvijo ...
 

zino

Guru
3. sep 2007
3.911
761
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
jaz sploh ne opazim kdaj dela regeneracijo

ima pa res šele 70k prevoženih
Tudi jaz nisem nikoli opazil kdaj je regeneracija. 361.000 pa niti enkrat nisem zaznal kdaj regenerira
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.848
47
48
Citat:
Uporabnik XSIDE pravi:
Citat:
Uporabnik dufus pravi:
Ravno Strajnar mi ga ponuja za ta denar (ali 350, tam nekje).
In sicer nekega "sportnega", kao bolj odprt, da se ne zabase sploh.
Je to tole?
to je to ja.. glede legalnosti pa ne vem. verjetno vseeno bolj, kot to, da ga odstranim:)
pravi, da pri avtih z visoko kilometrino ponavadi to vgrajujejo, da je manj problemov.
 

Filipides

Pripravnik
20. jun 2014
127
0
16
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tole predvsem ni legalno, tako kot odstranitev ni. Me zanima, kaj bodo inšpekcije na to rekle ...
Skrajni čas, da se test izpušnih začne delat na vajih, pod obremenitvijo ...
Prekleta banda, jaz izklapljam dovod zunanjega zraka, ko se vozim za tovrstnimi smrduhi, eni si upajo pa take posege javno oglaševat in zaračunavat. In itak, dokler se tega ne bodo lotili na tehničnih, ne bo nič. Pa nekako še razumem da svinja kak 2000 letnik Peugeot, ampak da se saje valijo iz novejših, ki naj bi imeli DPF, pa... katastrofa no.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
6.892
736
113
Pomurje
Jaz imam skozi na notranje kroženje. Dam ogljeni filter namesto navadnega pa je zadeva čist ok.
Ko ni rakotvorcev pred mano pa malo okna spustim, da zrak menjam.
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
17.329
1.292
113
zadnje čase imam težave s tem dpf filtrom. očitno so problem kratke relacije...

zdej imam na izbiro al ga vržem ven, ali ga pa dam očistit. Je kdo že prakticiral čiščenje? zadeva deluje? al ga je najbolje ven vržt pa je mir za vedno...

zakaj ni regeneracija tko narejena, da jo šofer vključi. se pravi, avto javi da rabi regeneracijo, ok, počaki zdele, nismo na AC in ko gremo na AC se peljat 50km z obrati pritisnem knof in to je to... sej če se pa šofer ne odzove, pa pač sam proba izvedit regeneracijo...

dnevno naredim okol 80km in se očitno vozim premalo... kdo bi si mislil...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
Osebje foruma
23. jul 2008
32.845
2.323
113
Mogoče se samo voziš "napačno"...

Obrati morajo bit med 2-3krpm....motor ogret....tank...hmmm vsaj 1/2 poln?.....

Namesto da ga na relaciji moriš v previsoki prestavi....vrzi v eno nižje in se vozi malo v višjih obratih (glej zgoraj)...

Imam dpf...1.4 d4d....nisem še imel blema...samo se tudi ne vozim kot ata po cesti...
 

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.848
47
48
80 km ni premalo. jaz dnevno delam 30 km ze 3 leta, pa nimam nobenih problemov.
mogoce je pac prisel njegov cas?
 

zino

Guru
3. sep 2007
3.911
761
113
zadnje čase imam težave s tem dpf filtrom. očitno so problem kratke relacije...

zdej imam na izbiro al ga vržem ven, ali ga pa dam očistit. Je kdo že prakticiral čiščenje? zadeva deluje? al ga je najbolje ven vržt pa je mir za vedno...

zakaj ni regeneracija tko narejena, da jo šofer vključi. se pravi, avto javi da rabi regeneracijo, ok, počaki zdele, nismo na AC in ko gremo na AC se peljat 50km z obrati pritisnem knof in to je to... sej če se pa šofer ne odzove, pa pač sam proba izvedit regeneracijo...

dnevno naredim okol 80km in se očitno vozim premalo... kdo bi si mislil...
80 km ni premalo, regeneracija se izvaja pod določenimi pogoji, ko eden od teh pogojev ni izpolnjen, ni regeneracije.
jaz vsak dpf očistim z čistilom in regeneracijo. odstranitev pa stane okrog recimo 300€. Vendar, če / ko bodo začeli izvajat meritve, te bo ekologija vžgala
večkratno nazaj.
Pogoji so pa različno od vozila( min 17l goriva, delujoče grelne sveče, minimalna hitrost, minimalni obrati, temperatura, ...)
 
Prekleta banda, jaz izklapljam dovod zunanjega zraka, ko se vozim za tovrstnimi smrduhi, eni si upajo pa take posege javno oglaševat in zaračunavat. In itak, dokler se tega ne bodo lotili na tehničnih, ne bo nič. Pa nekako še razumem da svinja kak 2000 letnik Peugeot, ampak da se saje valijo iz novejših, ki naj bi imeli DPF, pa... katastrofa no.

Glej glih tolk so saje škodljive kt bit 1x teden koma, ali pa se prenažirat s sladkarijami, čiki in podobnim.

jaz osebno prov pogrešam kake jtd motorje z euro 3 standardom, ki so spuščali saje kt bi bil na kresu. Prou užitek gledat kaj vse prileti ven
 

msenjur

Guru
11. sep 2007
17.329
1.292
113
80 km ni premalo, regeneracija se izvaja pod določenimi pogoji, ko eden od teh pogojev ni izpolnjen, ni regeneracije.
jaz vsak dpf očistim z čistilom in regeneracijo. odstranitev pa stane okrog recimo 300€. Vendar, če / ko bodo začeli izvajat meritve, te bo ekologija vžgala
večkratno nazaj.
Pogoji so pa različno od vozila( min 17l goriva, delujoče grelne sveče, minimalna hitrost, minimalni obrati, temperatura, ...)
ja sej problem je ker od tega je 30 lokalne ceste... in pol glih pridem do lj, in bi on delal regeneracijo. pa da bi vsaj prej opozoril, bi se peljal se en krog po obvoznici... tko pa se ustavim prej ali slej in vrze v check engine. zanima me se, a sta mogoce dva varna programa? zanc mi je nagajal egr, pa je dal check engine, in sm se cist normalno lahko vozil, sam pospesek je bil malo slabsi. ko mi pa vrze v varen program pri PDF, pa cist ubije avto. nobenih pospeskov. nobene koncne. na ac ga spravim komaj do 70km/h... valda sploh ni za na AC....
 

nemenabijat

Majstr
7. feb 2011
864
499
63
zadnje čase imam težave s tem dpf filtrom. očitno so problem kratke relacije...

zdej imam na izbiro al ga vržem ven, ali ga pa dam očistit. Je kdo že prakticiral čiščenje? zadeva deluje? al ga je najbolje ven vržt pa je mir za vedno...
Jaz sem nad tem obupal. Peugeot je imel včasih eno super strupeno tekočo zadevo za ta filter,. Računalnik je bil brihten do onemoglosti, regeneracija kar naprej. Če bi filter odstranil, bi turbini porušil tlačno karakteristiko, in še turbino uničil. Lahko bi vgradil od Akrapoviča lonec kot nadomestek filtra, skratka naveličal sem se tega. Avto sem prodal in kupil novega bencinarja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: DOMEK

urby20

Majstr
14. jul 2010
2.415
120
63
Goriska
ja sej problem je ker od tega je 30 lokalne ceste... in pol glih pridem do lj, in bi on delal regeneracijo. pa da bi vsaj prej opozoril, bi se peljal se en krog po obvoznici... tko pa se ustavim prej ali slej in vrze v check engine. zanima me se, a sta mogoce dva varna programa? zanc mi je nagajal egr, pa je dal check engine, in sm se cist normalno lahko vozil, sam pospesek je bil malo slabsi. ko mi pa vrze v varen program pri PDF, pa cist ubije avto. nobenih pospeskov. nobene koncne. na ac ga spravim komaj do 70km/h... valda sploh ni za na AC....
“Folcvagen” pa ti da lepo vedeti kdaj dela regeneracijo, in sicer tako, da ko je avto v leru, ko se ustavis so obrati na malo vec kot 1000rpm in to se meni dostikrat naredi ravno, ko pridem domov in parkiram, zato pustim avto lavfati se cca 15min-20min, dokler obrati ne padejo nazaj na normalno...