Vsem moralizatirjem, zelo dobro čutim kako mi gume držijo.
Na ravnem ne tiščim do konca, in imam velikokrat "prikolico" za sabo, na drugi strani ovinka so pa ti heroji zelo zelo daleč zadaj.
In še enkrat ponavljam, nova guma še ne pomeni da je dobra, poglejte tazadnji AMZS test zimskih gum, in ta najslabša ima še enkrat daljšo zavorno pot kot najboljša. Glede zaviranja pa so pomembne tudi zavore, amortizerji, zasnova podvozja in avta, in ne najmanj pomembna, šofer ki sedi v avtu skoncentriran na vožnjo in zna predvidevati. Ti nič od zgoraj omenjenega ne pomaga če ti baba s 70 na uro prileti v stoječo kolono, ker ne opazi da stojimo (vem ker sem bil tazadnji v tej koloni). No ja, zavirat je začela 3 metee prej.
Drugo M+S poleti da jo zakališ tudi za pozimi ne bo več dobra. Itak se pa poleti z njimi voziš mehko kot po dreku, in potem mi nekateri svetujete M+S poleti, namesto par let stare gume. Svašta... Potem pa vidim nov A4, pa sred poletne vročine ko se še asfalt topi, z M+S gumami.
Ponavljam, nekateri preberete samo tisto kar vas frustrira, kupil sem popolnoma nove letne gume, ki so bile takoj v štartu slabše od tistih 7 let starih totalno zlizanih ki sem jih imal gor.
Sam se z letnimi vozim dokler ne zapade sneg, vsaj pri meni letne gume tudi pri minus temperaturah držijo bolje kot zimske. Verjetno profil. Z letnimi pa v snegu ne pridem nikamor, tudi s parkirišča ne, pač cena zadnjega pogona. Pa da ne bo kdo moraliziral, imam za kruh in pasjo radost, avto je pa precej v letih..., nažalost, upam da bo kdaj kaj bolje
.
Pri gumah ne šparam, in vedno kupim najboljše kar lahko dobim. Je pa moja osnovna življenska filozofija da dobrih stvari ne mečem stran in kupujem novih, ker svoj denar pretežko zaslužim. In gum pač ne zrabim v 6 letih... Pa pač imam še kakšne druge prioritete v življenju kot avto in gume.
Zato sprašujem, če ima kdo izkušnje katere gume obdržijo svoje lastnosti tudi ko so v letih!