Mitsubishi Outlander PHEV

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Test v AM:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/mitsubishi-outlander-phev-instyle/

Če prav razumem je na testnem 100 km krogu pokuril 4,8 l + 12 kWh elektrike. V tekstu je pa omenjeno, da je bila poraba v EV načinu 16,6 kWh/100 km, po tej logiki bi 12 kWh zadostovalo za 72 km. Tule nekaj ne štima, verjetno vzrok v tem ker ni na voljo 12 kWh (bruto kapaciteta), ampak bistveno manj. Morda bo SJTV pojasnil, zanima me koliko kWh ste napolnili po prevoženem normnem krogu (merjeno na vtičnici) in koliko km ste na normnem krogu prevozili v EV načinu.

Za vikend sem videl enega v akciji v kampu, kjer je vlekel prikolico, zanimivo se mi je zdelo da v kampu očitno ni napolnil baterij ali pa je kako drugače nalašč sprožil ogrevanje motorja. V glavnem kar nekaj časa je stal pred rampo recepcije in gnal motor, ki je bil vse prej kot kultiviran. Zmotila me je tudi izpušna cev, ki poteka pod avtom po desni strani in je kar odmaknjena od podvozja, verjetno baterija krade prostor, da bi bila ta lahko bolj skrita.

V glavnem dobil sem občutek, da če ne uspeš vozit 100% v EV je zagon bencinskega motorja za voznika ena žalost in te žalosti bo pri 30-35 km dosega veliko.
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
V smislu da EV način preveč razvadi in potem se zažene tisti 119 KM bencinski mlinček, ki naj bi bil kos 1.845 kg. Ampak kot sem napisal, to je moj občutek in pomislek, me pa zanima koliko je to res od nekoga, ki je avto dobro stestiral.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.061
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Test v AM:
http://www.avto-magazin.si/avtomobilski-testi/mitsubishi-outlander-phev-instyle/

Če prav razumem je na testnem 100 km krogu pokuril 4,8 l + 12 kWh elektrike. V tekstu je pa omenjeno, da je bila poraba v EV načinu 16,6 kWh/100 km, po tej logiki bi 12 kWh zadostovalo za 72 km. Tule nekaj ne štima, verjetno vzrok v tem ker ni na voljo 12 kWh (bruto kapaciteta), ampak bistveno manj. Morda bo SJTV pojasnil, zanima me koliko kWh ste napolnili po prevoženem normnem krogu (merjeno na vtičnici) in koliko km ste na normnem krogu prevozili v EV načinu.

Za vikend sem videl enega v akciji v kampu, kjer je vlekel prikolico, zanimivo se mi je zdelo da v kampu očitno ni napolnil baterij ali pa je kako drugače nalašč sprožil ogrevanje motorja. V glavnem kar nekaj časa je stal pred rampo recepcije in gnal motor, ki je bil vse prej kot kultiviran. Zmotila me je tudi izpušna cev, ki poteka pod avtom po desni strani in je kar odmaknjena od podvozja, verjetno baterija krade prostor, da bi bila ta lahko bolj skrita.

V glavnem dobil sem občutek, da če ne uspeš vozit 100% v EV je zagon bencinskega motorja za voznika ena žalost in te žalosti bo pri 30-35 km dosega veliko.

Na hitro: na štrom je šlo 62 od 100 km normnega (da je pote vseeno povprečje bencina 4,8, je dokaz, da je bencinski motor na AC zelo požrešen). Povprečna poraba štroma v teh 62 km je bila 16,6 (po BC), povprečna poraba štroma na vseh 100 km je bila 12 kWh.

Je pa malo nerodno napisano, to moramo za PHEVe popravit oz razjasnit, kajti v resnici je porabil 7,8 kWh (baterije od polnega do praznega, merjeno po polnjenju na polnilni postaji).
Skrata, porabljene enregije je bilo za 4,8 l bencina in za 7,8 kWh štroma. To bi bilo treba plačat. Ostako se je naregeneriralo.

Aja, samo na štrom sem se na celem testu navozil za cca 80% vseh kilometrov. Tudi zato je bila testna poraba še nižja od normne (4,1). Pa največ, kar sem videl range na štrom je bilo 44 km. Narediš jih pa ene 38 največ, pa okoli 30 v povprečju.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.403
113
To da je dotični avto energetsko požrešna krava, sploh na avtocesti, se vidi iz sosednje galaksije.
Posledično visoka poraba bencina na avtocesti seveda ne more biti presenečenje.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Hvala za pojasnilo
zmaga.gif


Tudi na Spritmonitor je podobno nekaj cez 4 l/100 km. Če malo preračunamo je bila poraba v bencinskem načinu za zadnjih 38 km vašega normnega kroga nekaj čez 12 l/100 km
shocked-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Sej primerjavo lahko obrneš.

Poraba bencina izračunana po "raw" bilanci energijskih "gostot" je:
4.8l = 160MJ = 45kWh

.. upoštevajoč faktor izkoristka recimo da "dobrih" 25% je potem poraba bencina ekvivalentna cca. 11kWh energije.

Poraba elektrike 7.8kW oz. pri 90% izkoristku da bo "pravično" cca. 7kWh.

Torej 60% poti so naredili s 7kWh energije in 40% poti so naredili z 11kWh energije.

Podatki so sicer na pamet in 3x od oka ampak glede na fiziko in zakonitosti številke ne štimajo. Tako da tale poraba je posledica režima vožnje, če bi v istem režimu kot so fural na elektriko vozili dalje bi morala bit poraba bencina 2-3x manjša ali pa je del energije iz bencina šel v elektriko in so zato številke neprimerljive.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Od teh zadnjih 38 km na normnem krogu je ca. 30 km AC ostalo bolj kot ne mesto, tako da ja ta del je bolj energetsko potraten kot prvi del kroga.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Avto Magazin pelje 130 kmh po GPS

RAV4 hibrid pri teh pogojih gre tudi preko 10 l, ampak tu je še vedno nekaj obvoznice in mesta, tako bi za tak odsek pričakoval 9 l/100 km. Če gledamo iz energetskega vidika je RAV4 hibrid na AM normnem krogu pokuril 6,9 l/100 km kar je 61 kWh, Outlander pa je pokuril 50 kWh (4,8 l + 7,8 kWh).

Pri kratkih furah bi človek rekel da je bolje, ampak je z 80% EV poraba še vedno ca. 4 l/100 km + ~15 kWh/ 100 km kar je spet blizu 50 kWh/100 km.

Moj point je samo v tem da PHEV s kratkim dosegom nujno mora biti tudi učinkovit HEV sicer smo naredili bolj malo. Pri amperi z 2x več dosega to ni tako kritično (nisem rekel da je Ampera v HEV slaba), ampak pri večini PHEV z 8 kWh (VW, BMW) baterijo bo pa ta potratnost hibridnega načina še kako sekala ven.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.094
6.479
113
Verjetno odvisno od uporabnika oz načina uporabe. Tiste 1x letno na hrvaško pa je vseeno če je poraba 10 ali 15l.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
30 km na dan v povprečju je samo 10.000 km letno, ostalih 10.000 je vse prej kot vožnja na morje in nazaj. Boš polnil večkrat na dan? Morda prvo leto, potem pa polniš samo doma čez noč, ok izjema je morda polnjenje v službi ampak to možnost ima manjšina.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.094
6.479
113
Hja nima zdaj smisla nizati posamične primere, meni osebno bi to ustrezalo. Seveda, kar se tiče EV dometa, polnjenja, ipd. Bi pa bil problem, kot si omenil, da v tem primeru naredim na leto samo 10.000km, kar pa niti približno ni dovolj, da se sploh splača začetna investicija v EV, oz v outlanderja.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Koliko pa ima ampera v tem primeru porabo?

6.1l/100km (izmerjeno iz polnega tanka na poln tank) pri 145km/h po stevcu oz 140km/h po GPS.

Meritev je bila konsistentna na voznjah LJ - Muenchen in nazaj, LJ -Dunaj in nazaj in LJ - Novalja (po AC do Zagreba in naprej do Posedarjev) in nazaj in je se vedno konsistentna, tudi ko smo teden in pol nazaj sli na Pag.
 
Nazadnje urejeno:

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Od takrat naprej, ko je z baterije preklopil na ICE, tako da ja, v ICE nacinu.

Mislim, da sem v temi o Amperi ze parkrat lepil fotke od te porabe, tako, da ce bos tam malo pobrskal, bos sigurno nasel.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.834
1.061
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Sej primerjavo lahko obrneš.

Poraba bencina izračunana po "raw" bilanci energijskih "gostot" je:
4.8l = 160MJ = 45kWh

.. upoštevajoč faktor izkoristka recimo da "dobrih" 25% je potem poraba bencina ekvivalentna cca. 11kWh energije.

Poraba elektrike 7.8kW oz. pri 90% izkoristku da bo "pravično" cca. 7kWh.

Torej 60% poti so naredili s 7kWh energije in 40% poti so naredili z 11kWh energije.

Podatki so sicer na pamet in 3x od oka ampak glede na fiziko in zakonitosti številke ne štimajo. Tako da tale poraba je posledica režima vožnje, če bi v istem režimu kot so fural na elektriko vozili dalje bi morala bit poraba bencina 2-3x manjša ali pa je del energije iz bencina šel v elektriko in so zato številke neprimerljive.

Seveda je poraba posledica različnih režimov ožnje. Normi je 1/3 mesto, 1/3 izven mesta, 1/3 AC. V mestu in izven gre večinoma na štrom, na AC pa ICE pri 130 po GPS pije krepko čez 10 ... Saj je jasno razvidno iz cifer.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Še pogled z druge strani Zemlje:
Kar nekaj zadev mu dam čisto prav.

PS: Upam, da bodo tole gledali normalno razmevajoči ljudje in razumeli, da so okoliščine tam spodaj drugačne (razlika v ceni, itd.), tako da ni nujno, da je vse ustrezno tudi za kokoško.
grims-1.gif