Mitsubishi Outlander PHEV

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Če gledaš na mobile.de je že upoštevana neka subvencija:
"Die staatliche Förderung ist bereits im Kaufpreis berücksichtigt"

Za kolikšen znesek naj bi šlo pa pojma nimam.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
To je podobna fora kot oglaševanje Renaultov Zoe na avto.net...vsi po vrsti se oglašujejo že z odšteto subvencijo,kar bi jaz prepovedal,ker s tem delajo samo zmedo na tržišču!! (in očitno nekateri prodajalci pri Renaultu ne vedo,ali je Zoe hibrid ali 100% EV...poleg tega ima skoraj vsak oglaševan Zoe spodaj napisan drugačen znesek odštete subvencije...cela komedija pri oglasih...)
Ker recimo VW oglašuje svoja E-Golf in E-Up z normalno ceno po ceniku,kar je edino pravilno!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Če gledaš na mobile.de je že upoštevana neka subvencija:
"Die staatliche Förderung ist bereits im Kaufpreis berücksichtigt"

Za kolikšen znesek naj bi šlo pa pojma nimam.

Neka subvencija? Nemška subvencija, uradna, državna (v sodelovanju s proizvajalci).
 

PIC

Fizikalc
17. avg 2007
2.466
2
38
Ki je, ce se ne motim tam ranga 4 jurje?

Torej uvoz tega avta ne bi smel prebit 35k?
 

INKVIZITOR

Archbishop
3. apr 2009
3.516
5
38
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Jp, to je bila tudi moja poanta.

SUV/CUV segment je noro prodajan, kot sem že zgoraj napisal in Outlander PHEV nima konkurence na tem segmentu. Če bi jo imel, bi bila slika drugačna in tudi Mitsubishi bi se malo bolj potrudil, ne pa da spijo na lovorikah dobre prodaje in to me žalosti.

Tudi sam gledam v ta segment za zamenjavo Ampere, kjer sta me Sportage in Tucson navdušila in Outlander PHEV pustil mlačnega. Po vaših (AM) testih pa imata, če se ne motim, RAV4 HV in Sportage 2.0 AWD minimalno razliko v porabi - mislim, da 0.2l/100km.
Če bi obstajala PHEV verzija Sportage-a ali Tucsona, bi se zdajle že vozil z enim od teh dveh vozil.

Da še pojasnim ostalim, ki tole berejo - z nekaterimi sem govoril že osebno. Počasi gledam za morebitno zamenjavo za Ampero - ne zaradi mene, ker meni osebno in moji ožji družini je to super avto in ga ne bi zamenjal za nič na svetu, še vedno je kot nova in redno vzdržavana in ostalo, kar že itak veste
smile-1.gif
, ampak moji in ženini starši prihajajo v leta, kjer se v Ampero ne morejo več normalno vsesti ali vstati - avto je pač nizek. In teh voženj imam vedno več, ker z leti starši samo vozijo vedno manj, otroci pa moramo zanje skrbeti vedno več - normalno pač.

Poleg tega pa vsi štirje starši živijo vsak na svojem koncu Slovenije (ampak niso ločeni) in imamo ob vikendih (in sobotah in nedeljah - en dan z mojimi, drug dan z ženinimi) selitve narodov, s polnimi prtljažniki vred. Poleg tega pa je tudi vedno več voženj med delovniki, ko jih je potrebno voziti k zdravnikom in karkoli pač nanese (recimo, da popazijo na bolano hčerko). Kdor ima starše v letih, stvar že dobro pozna.

Tako, da sem v resnih precepih. Na Kii sem že parkrat obiskal andrejb-ja (z Alterja), ki mi je že ponudil ugodno ponudbo za novega Sportage-a (čakam še na en majhen, a pomemben detalj), a hkrati bi s tem izdal elektro mobilnost - vsaj do trenutka, ko bi na trg prišla PHEV verzija Sportage-a ali kakšna dobra SUV/CUV alternativa, ko bi šel nazaj na PHEV pogon, kar mislim, da se do 2020 bo zgodilo. Kia je že najavila 23 modelov PHEV, EV in HV verzij svojih modelov, Hyundai pa tudi.

Alternativa je Bolt EV, vendar, kot berem, ima še manjši prtljažnik, kot SoulEV, katerega prtljažnik me je razočaral. Ne toliko zaradi volumna, ampak zaradi talne površine. Isto je Bolt EV-jem. Majhna površina, a velika višina. Vendar, dosti robe, ki jo prevažamo med vikendi, ne more biti naložena ena na drugo, tako da potrebujem površino, pri čemer je Ampera super. Ima zadostno površino in ne toliko višine, vendar še vedno zadosti visoko višino, da pokonci postaviš letalske kovčke. Kdor je spremljal temo o Amperi, je videl moje fotke spakirane prtljage za na Pag.

Tako da ja... 7 let garancije, 7 let brezplačnega rednega vzdrževanja, 7 let nadgradenj navigacije, 7 let brezplačnih menjav zimsko/letnih pnevmatik pri Sportage-u

Sem v dilemi.

Mimogrede, Outlander PHEV ima samo 5 let oz. 100.000km garancije na baterijo, za razliko od Ampere, ki jo ima 8 let oz. 160.000km. Prevoženih imam 105.000km, kar pomeni še 55.000km oz dobrih 4 let garancije na celoten električno/baterijski sklop.

A da bi pa dizla kupil, to pa ne....pa se pol manj bi ti blo treba pisat
evil.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.038
4.049
113
Na Kii imajo tudi že Sportage z 1.6 T-GDI motor
evil.gif


Sicer cenika še ni, ampak možnost pa je
wink-1.gif


Sicer bi pa še vedno moral pisati - sej veš, Vectrix pa to, ga nisem prodal
grims-1.gif


Vsake nekaj časa, ko ga peljem na zrak, ga je prava milina voziti:



Zadaj Kia Soul EV in zraven nje novi Sportage.
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Prenovljeni model je 6.200 eur dražji od prejšnjega z enako baterijo?
13.gif


Dobro izkoriščajo pri Mitsubishiju dejstvo,da so v tem cenovnem razredu edini na trgu...
crazy1.gif
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.267
6.522
113
Torej če bi pri nas veljal ta cenik, bi potem na 40k prišla še sbuvencija in bi bil dejansko cenejši kot prejšnji model?
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Torej osnovni model v Namčiji 40k,pri nas pa 47.5k? Kaj pa ima tako bistvenega več opreme (razen 18" namesto 16" felten),da je toliko dražji?
Še posebej če primerjam Passata GTE,ki je pri nas cenejši kot v Nemčiji (govorimo o cenah pred odštetjem državnih subvencij),mi je ta razlika cen Slo/Nemčija pri Outlanderju previsoka...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.900
1.076
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Torej osnovni model v Namčiji 40k,pri nas pa 47.5k? Kaj pa ima tako bistvenega več opreme (razen 18" namesto 16" felten),da je toliko dražji?
Nekaj razlike je. MMCS, 18", nastavljiva regeneracija. V bistvu je razen LED luči naš osnovni kot Nemški plus - ki pa je še vedno cenejši kljub LED lučem. Tako da ja, je predrag, ne sicer za 7, za ene 3 jurja pa kar.