Mitsubishi Outlander PHEV

29. apr 2009
1.910
86
48
pinball-si.blogspot.com
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
kaj bodo potem delali,ko bodo vsi avtomobili električni,ker tam praktično ne bo kaj popravljati in servisirati..."
Zgodbe ki jih beremo o Teslah tega niti približno ne potrjujejo.
Avto še zdaleč ni samo motor. Poglej npr. Fiate z JTD ji. Motor bullet proof, ampak kaj ko je crknalo vse drugo. Govorim iz prve roke, kot bivši lastnik Stila.
 
Nazadnje urejeno:

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.324
26
48
Bodo že proizvajalci poskrbeli, da ne bo bulletproof zadeva ali pa bo, če bodo želeli tako.

Se pa odpira tu nova branža, tuning elektro motorjev, to bo veselje.
 
16. avg 2007
6.997
376
83
edino kaj se bo "zgubilo" na servisih je menjava olja in jermenov. Vse ostalo se bo pa še vedno šraufalo. Še vedno so enaki deli na podvozju, še vedno so mehanski deli v pogonu. Elektronika na pogonu.
Bullet prof stvari ni več odkar so nardili zadnjega 1.9TDI ja (brez PD-ja), zadnjega 115km JTD-ja in pa kot celote zadnjega w123.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.324
26
48
Kaj pa menjalnik in vse povezano okoli tega, pa kardanske gredi v 4x4, ipd?
elektronika ne rabi bit tako komplicirana, da krmili injektorje z xyz parametri, senzorji, etc.
 
3. okt 2012
3.643
0
36
Citat:
Uporabnik crnobog pravi:
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
kaj bodo potem delali,ko bodo vsi avtomobili električni,ker tam praktično ne bo kaj popravljati in servisirati..."
Zgodbe ki jih beremo o Teslah tega niti približno ne potrjujejo.
Avto še zdaleč ni samo motor. Poglej npr. Fiate z JTD ji. Motor bullet proof, ampak kaj ko je crknalo vse drugo. Govorim iz prve roke, kot bivši lastnik Stila.
Ja,sigurno bo tudi kaj crknilo...na rednih servisih bodo pa mehaniki delali kaj??
Poglej recimo servisni plan Chevrolet Bolta (Opel Ampere-e)...do 150.000 milj se dobesedno menja samo filter kabine in menja pnevmatike,to je uradni tovarniški servisni plan,kaj naj bi se menjalo na servisih vsako leto,vse ostalo je samo kontrola (razni končniki,zglobi in podobno)...zdaj pa to primerjaj s servisnim planom bencinarja ali dizla pri enakih kilometrih...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
202
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik SHARK1 pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:

Pri novih je po mojem dobra zadeva operativni leasing, pa te potem sploh ne briga preostanek vrednosti. Ko poteče pogodba, samo vrneš avto in naj se leasingodajalec ubada z njim.
Samo vrneš avto in naj se leasingojemalec ubada z njim? Ampak hmm,,leasing pogodba je vedno tako sestavljena,da vključuje tudi padec vrednosti,leasingi se glede tega vedno zaščitijo!
Če bi bilo tako preprosto kot si napisal,bi večina leasing hiš že propadla
Recimo, da je najmanj nesramno jemati besede izven konteksta. Človek bi lahko tudi pomislil, da ne znaš brati
.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Pri novih je po mojem dobra zadeva operativni leasing, pa te potem sploh ne briga preostanek vrednosti. Ko poteče pogodba, samo vrneš avto in naj se leasingodajalec ubada z njim. Je pa res, da to ni ravno poceni opcija
.
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Kakšen višji strošek vzdrževanja?

Bremze in diski so praktično nove. To mi je na letošnjem letnem servisu potrdil serviser, pa je moja Ampera stara 5 let in ima za sabo 130.000km.
Olje se menja na dve leti, prav tako oljni filter.
Bencinski motor je naredil šele 13.000km.

Kakšni višji vzdrževalni stroški?
Se opravičujem, ker nisem pravilno zapisal. Moj komentar se je nanašal na vzdrževanje, ki ga je on omenil v videu. Torej izredno vzdrževanje po poteku garancijske dobe in ZAENKRAT pomanjkanje alternativ, ter posledično molzenje s strani proizvajalca. Pa vsi vemo, da Mitshubishi nima ravno slovesa zelo poceni servisiranja. Tukaj bo pa še manj alternativ.
Torej, da jasno napišem: komentar se NI nanašal na redno vzdrževanje, kjer se s tabo popolnoma strinjam.
 
3. okt 2012
3.643
0
36
Nemenoma sem izločil tvoj zadnji stavek,ker recimo da je najmanj zelo neumno v istem kontekstu izjavljati,da "je operativni leasing dobra zadeva,ker te potem sploh ne briga preostanek vrednosti" in potem hkrati izjaviti da "je pa res da ni ravno poceni opcija".
Z zadnjo izjavo torej potolčeš prvo...upam da tega ne razlagaš prijateljem in znancem

OK,dost o tem,naj gre debata naprej o Outlanderju!

Citat:
Uporabnik mtl pravi:

Recimo, da je najmanj nesramno jemati besede izven konteksta. Človek bi lahko tudi pomislil, da ne znaš brati
.
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Pri novih je po mojem dobra zadeva operativni leasing, pa te potem sploh ne briga preostanek vrednosti. Ko poteče pogodba, samo vrneš avto in naj se leasingodajalec ubada z njim. Je pa res, da to ni ravno poceni opcija
.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
202
63
Kras
www.mtl.si
Ne bo ravno držalo, da sta si izjavi nasprotni: v prvem primeru greš zavestno v naprej znan (višji) strošek, v drugem pa meniš, da imaš izredno ugodno alternativo, nakar ob prodaji ugotoviš, da si popuš,,,.
Poleg tega računaj, da leasing hiše kupujejo avtomobile s konkretnimi diskonti, itd. in LAHKO del tega diskonta prenesejo v nižji strošek zate. Hkrati (to je pa najpomembnejše) pa nihče ne pozna morebitnih težav nekega novega konkretnega avtomobila in tudi lizing hiša ne bo tega vedela in seveda obračunala v celoti v lizing strošek. Torej to tveganje prevzame nase. Kaj mislim konkretno s tem: npr. VAG 2.0TDI proti 1.9TDI konkretnih letnikov so drugi dražji na trgu rabljenih vozil kot pa prvi, zaradi napak na prvih. In lizing hiša tega ni vedela in je pač požrla "izgubo" (beri manjši profit).
Ali recimo potenciram: ugotovi se skozi uporabo, da npr. pri določenem elektro ali phev avtomobilu po nekje 150.000 km baterije enostavno riknejo (aka delno dejanski primer Leaf), posledično cena teh rabljenih avtomobilo konkretno pade oz. enostavno avtomobila ne moreš prodati. Tega lizing hiša ni vkalkulirala noter, tebi pa dol visi za to. Vrneš ključ, se zahvališ, plačaš zadnji obrok in to je to. Pri drugih opcijah to tveganje ostane na tebi in se moraš ukvarjat s kupom neprodajljivega železa in kemikalij.

Upam, da sem ustrezno obrazložil, zaka drag op. lizing pri nakupu avtomobilov z novo tehnologijo morda le ni slaba opcija. In zato še vedno ostajam pri svojem mnenju.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
202
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Obnavljanje baterij že obstaja, samo ne vem če kje pri nas, to pa res, balkan pač.

Torej praviš, da kupci rabljenih EV pričakujejo sicer rabljeno vozilo, baterije pa "hočejo" nove? Ja to pa tako ne gre, saj logično in glede na to, da so baterije verjetno največji faktor pri vrednosti vozila, posledično pač padec tržne vrednosti.
Mene to ne moti, lahko jaz ceneje kupim pa roka
Če zadeva štima ni panike, recimo Ampera, je pač 5km dosega manj, who cares, če dobiš še vedno uporaben avto za pol manj denarja.
Sedaj pa skoči na Leafa: kaj ti pomeni 70% nižja cena, če z original baterijami narediš recimo 50km, nov pok baterij pa stane 7.000 eur. In veš, da boš čez 100.000km spet na istem. Daš v kalkulator in vidiš, da je ceneje neeko smrdljivca okrog vozit.

Ko se bo pa trg obnovljenih/neoriginal baterij povečal, bo pa posledično to vplivalo tudi na boljše držanje cene problematičnih vozil.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.324
26
48
Vedno bo smrdljivca ceneje vozit, dokler bodo baterije tako drage kot so.
Konec koncev boš vedno dobil golfa 1 za 100€, ki bo imel vedno doseg 600km.

Trg se mora obrniti, oz proizvodnja baterij se mora poceniti, masovno se jih mora začet štemplat pa bo, ampak trg očitno noče zavit v to smer...zakaj? ne bi vedu
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
202
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Vedno bo smrdljivca ceneje vozit, dokler bodo baterije tako drage kot so.
Konec koncev boš vedno dobil golfa 1 za 100€, ki bo imel vedno doseg 600km.
Ne drži, težav ni, če avto nima težav z baterijami. Recimo hibridne Toyote (pol mio km), Ampere, tudi Tesle zaenkrat kot kaže niso posebej problematične.
Glede Golfa 1: prosim za info, kje ga dobiš za ta denar. Namreč iščem že nekaj časa in se približno dobri začnejo pri cca. 5.000 eur, potem gre pa zadeva eksponentno gor (pa to ne GTI).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.324
26
48
nisem rekel dober, pač karikiram, da se bo ICE vedno dobil "zastonj" pa zmogel 600km, EV že zaradi vrednosti baterij (ob trenutnem trgu) ne bo pod par juriji, tudi ampera
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
202
63
Kras
www.mtl.si
Dober ICE ne dobiš zastonj, žal
.
Zjajcana kanta/slab EV/PHEV/hibrid bo pa zastonj, čeprav slednji še večinoma ne vedo, da bodo morali požreti konkretno izgubo, če se bodo hoteli svojega kupa železja in kemikalij znebit
.
 
3. okt 2012
3.643
0
36
Citat:
Uporabnik darjan pravi:

Trg se mora obrniti, oz proizvodnja baterij se mora poceniti, masovno se jih mora začet štemplat pa bo, ampak trg očitno noče zavit v to smer...zakaj? ne bi vedu
O čem govoriš?
Baterije so vsako leto cenejše,se konstantno cenijo že odkar sta na trg prišla prvi Leaf in prvi Volt!
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.465
167
63
Tako je. Konec 2011 je Leaf, ki je imel 24kWh baterijo, v Evropi stal 38kEUR, AmperaE pa stane ravno tam nekje, pa ima baterijo kapacitete 60+kWh.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.465
167
63
Nadaljevanje BSa. Za ucinkovitost EVja je uporabil well to wheel izracun (od TE do koles) in primerjal z bencinskim motorjem kot da se bencin generira na bencinski crpalki in ne nekje pod zemljo:

 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
202
63
Kras
www.mtl.si
Se strinjam glede tega dela: napiši mu, pa bo sledil part 3
.
Velja isto kot sem zapisal za prvi del: kar nekaj stvari je pa zadel in morda bo komu v general public odprl oči.
 

XXXL

Fizikalc
9. sep 2007
6.413
33
48
Kot naši vremenarji... vreme bo sončno, z delno oblačnostjo in občasnimi padavinami... nekaj bodo zadeli, pa to še vseeno ne pomeni, da so dobro napovedali...