Mitsubishi Outlander PHEV

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
202
63
Kras
www.mtl.si
#5
Hehe, si pa hiter
, ravno hotel odpret to temo.
Ampak ne toliko zaradi samega avtomobila, temveč dejstva, da je očitno v Angliji cena tega plug in hibrida izenačena z dizelsko različico

V bistvu, če se ne voziš vsak dan 100 km v eno stvar je ta zadeva bistveno sprejemljivejša (beri ekonomsko smotrnejša) kot dizel. Razen seveda, če nimaš možnosti polnjenja avtomobila doma. Potem se kalkulacija malo obrne. In pa zanesljivost se bo morala še izkazati. Ampak vseeno, upam da je res to prvi primerek cenovno dostopnih plug in hibridov
.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.467
167
63
#10
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
Dobra cena, če bi ga prodajali pri nas, bi se sigurno našlo nekaj kupcev. Kako pa je z uvozom in subvencijo?
Subvencijo dobiš tudi za uvožen avto. Problem je le v tem, kot sem navedel v drugi temi, da so se našli primerki, ki zlorabljajo subvencije tako, da že na dan razpisa zasedejo vse subvencije, kljub temu, da vedo, da take količine nakupov ne bodo opravili, ampak namen je dosežen -> onemogočenje ostalih.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.467
167
63
#11
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Da ni v angliji izenačena cena zaradi subvencij? Ali že trgovec v osnovi nudi izenačene cene?
Jp, cena z dizlom je izenačena po tem, ko se od cene odšteje subvencija, ampak who cares. Raje PHEV kot kancerogeni dizel.
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.363
148
63
Obišči stran
#13
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Hehe, si pa hiter
, ravno hotel odpret to temo.
Ampak ne toliko zaradi samega avtomobila, temveč dejstva, da je očitno v Angliji cena tega plug in hibrida izenačena z dizelsko različico

V bistvu, če se ne voziš vsak dan 100 km v eno stvar je ta zadeva bistveno sprejemljivejša (beri ekonomsko smotrnejša) kot dizel. Razen seveda, če nimaš možnosti polnjenja avtomobila doma. Potem se kalkulacija malo obrne. In pa zanesljivost se bo morala še izkazati. Ampak vseeno, upam da je res to prvi primerek cenovno dostopnih plug in hibridov
.
Saj pri Golfu GTE, recimo je tudi majhna razlika v primerjavi z GTD. Okoli 2 jurja. S tem, da je pri GTE lahko precej ceneje prideš skozi pri gorivu, pa tudi če si malo hitrejši, je GTE opazno varčnejši od GTD.
Tako da: ja, imaš prav, premika se. Če k temu dodamo še navadne hibride, ki bodo posledično še cenejši + nove predpise o izpušnih plinih, ki bodo (upravičeno) udarili predvsem dizle, pa je slika že precej jasna.
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.467
167
63
#14
Citat:
Uporabnik stankozaspanko pravi:
To pa itak.


p.s. kako pa kaj kaže s subvencijami za naslednje leto?
Če sem prav razumel teto z EkoSklada, razpis bo, dodano pa bo najvišje število subvencij na pravno osebo. Kot DEVS pa bomo poskušali spraviti v razpis še zahtevo, da pri vsaki vlogi daš varščino 1.000 EUR za primer, da posla ne spelješ do konca, ker si posledično drugemu zaprl vrata do subvencije, ki bi jo lahko drugi pridobil.