Mitsubishi Outlander PHEV

24. sep 2012
3.220
134
63
EPA rating:

https://insideevs.com/mitsubis...ge-just-25-mpg/

Če prevedem, ko po 35 km zmanjka elektrike je poraba 9,4 l/100 km.Tudi elektrike kar "veliko" porabi 28 kWh/100 km, kolikor vem to merijo na vtičnici.

Je pa tole vse skupaj malo smešno in čisto možno da gre za napako, saj ima normalen Outlander 2.4 bencinar po EPA porabo 27 MPG, nekaj ni v redu tule.
 
Nazadnje urejeno:

Ogo

Fizikalc
28. jul 2007
4.955
94
48
Lahko je zaradi dodatne teže. Med 25 in 27 mpg ni dramatične razlike.
Drugače se pa že z Marsa vidi, da gre za neekonomično kanto.
 
24. sep 2012
3.220
134
63
Regeneracija pri hibridu negira vsaj dodatno težo, če ne še kaj več, tudi motor v hibridu je 2.0, ki bi lahko bil malo bolj optimiziran za hibrida, kot pa klasični 2.4.

Meni ni logično, ali je Mitsubishi vzel vse skupaj malo z levo roko in se zanaša na tisti električni doseg ali pa so tile neuradni EPA podatki fake. Bomo videli čez nekaj časa.
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.470
168
63
Obišči stran
Je veliko boljši. Nov ICE motor (Atkinson), več EV moči. Se kar pozna. Pa na prvo oko (sem naredil samo ene 300 km) ima opazno nižjo porabo v hibridnem načinu, ko je baterija "prazna".
Edino regeneracija je prenežna za moj okus. Škoda.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.414
29
48
Se ne da nastavljat regeneracije? Če si nežno na bremzi je manjša, potem večja, ali ni te funkcije?

Polnilec je drugačen, al to je enako, o kakšni ceni so že kaj špekulirali, bo v randu Kone?
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.624
198
63
Je veliko boljši. Nov ICE motor (Atkinson), več EV moči. Se kar pozna. Pa na prvo oko (sem naredil samo ene 300 km) ima opazno nižjo porabo v hibridnem načinu, ko je baterija "prazna".
Edino regeneracija je prenežna za moj okus. Škoda.
Ima tudi kaj večjo baterijo oz. električni doseg?
Ob močnejšem pospeševanju, prižge tudi ICE ali ostane na bateriji?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.414
29
48
V AMZS reviji je kratki review, baterija je šla malo gor ja, za 1 al 2 kWh. Elektro maks hitrost 135, skupaj max 175...ostalo se ne spomnim več
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.470
168
63
Obišči stran
Se ne da nastavljat regeneracije? Če si nežno na bremzi je manjša, potem večja, ali ni te funkcije?

Polnilec je drugačen, al to je enako, o kakšni ceni so že kaj špekulirali, bo v randu Kone?
Premalo je regeneracije, preden sploh daš nogo na bremzo. Poleg tega si ne zapomni nastavitve, pa je treba vsakič drkat ročko.
Polnjenje je, kot je bilo, če se prav spomnim. Cena? Malce več kot dosedanji. Od cca 46.000 ...
 

SJTV1

Avtomagazinovec
18. jul 2007
16.470
168
63
Obišči stran

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.414
29
48
Anyhow...sedaj ko je že toliko let minilo od prve generacije outlanderjev PHEV. Kakšno so težave z njimi, kako je s kvaliteto baterij rabljenih?