Mitsubishi Outlander PHEV

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
200
63
Kras
www.mtl.si
Še pogled z druge strani Zemlje:
Kar nekaj zadev mu dam čisto prav.

PS: Upam, da bodo tole gledali normalno razmevajoči ljudje in razumeli, da so okoliščine tam spodaj drugačne (razlika v ceni, itd.), tako da ni nujno, da je vse ustrezno tudi za kokoško.
 
3. okt 2012
3.643
0
36
Nisem si še pogledal videa,ampak pri tem avtu je edini problem totalna odsotnost konkurence! Kaj pa sploh ponuja trg priključnih terenskih SUV vozil v tem cenovnem razredu? Nič!
BMW,Volvo in MB so pa vsaj 2x dražji in celo z manj EV dosega....
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.265
98
48
Danes sem imel cas pogledati samo prvo tocko in se z njim strinjam, ker je Mitsubishi podrazil Outlanderja PHEV za konkreten znesek ob refreshu.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
200
63
Kras
www.mtl.si
Meni so bile bolj ''zanimive'' ostale zadeve, ki sem jih sicer že nekako občutil tudi pri EV-jih (že pisal o tem): izguba vrednosti, stroški vzdrževanja, itd.
Vsekakor dober pogled na zadevo in ti zna podati določene zadeve z drugega vidika.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.235
25
48
Me lahko linkaš na tisti post, kjer si pisal o tem, ker me res zanima, jaz vidim samo pluse, izguba vrednosti edino, se strinjam, zato pa se kupuje 2-3 leti star avto, katerikoli
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.265
98
48
Originalni Outlander PHEV, pred refreshom, je stal enako kot njegov dizelski brat. Po refreshu so ga pa pregresno podrazili.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.235
25
48
Res je, še bolj je zanimiva opcija, da pač imaš vedno nekaj na operativni lizing in dobiš nov voz vsake 2-3 leta. Samo je drago za naše razmere.
No...najem baterij pri EV pa zanimivo, da se ni prijelo, ker potem odpade kar nekaj tvojih minusov, ostaja samo padec cene, ampak če pade iz 15 na 8k, ni tak hudo kot če iz 35k na 15k
Najem pa itak ostane "enako drag".
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
200
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Originalni Outlander PHEV, pred refreshom, je stal enako kot njegov dizelski brat. Po refreshu so ga pa pregresno podrazili.
Ja, je bil res izjemno ugoden, a ni bilo tisočaka ali dva razlike?
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Res je, še bolj je zanimiva opcija, da pač imaš vedno nekaj na operativni lizing in dobiš nov voz vsake 2-3 leta. Samo je drago za naše razmere.
No...najem baterij pri EV pa zanimivo, da se ni prijelo, ker potem odpade kar nekaj tvojih minusov, ostaja samo padec cene, ampak če pade iz 15 na 8k, ni tak hudo kot če iz 35k na 15k
Najem pa itak ostane "enako drag".
Če pade tako ni panike. Problem je, če pade iz 15k na ne moreš prodati, ker recimo baterije riknejo
In se ti ekonomska logika podre.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.235
25
48
Pač kupiš rabljene baterije za male pare in prodaš za toliko več


Za mojega so nove 5000€, rabljene po 700€, pa mam exotiko, ni hudič da tudi pri drugih ni tako razmerje.
Edino če hoče folk za 15k takega s "kot novo baterijo"
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.265
98
48
Ok, sem pogledal do konca. Vec ali manj BS, kar je tudi napisano v komentarjih.

Ne pozabim, da je Cadogan se eno leto nazaj govoril, da je DPF BS in da ce imas moznosti kupiti avto brez njega, da ga kupi, ker v AUS to ni obvezno.
No, plosco je pred kratkim obrnil.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
200
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Ok, sem pogledal do konca. Vec ali manj BS, kar je tudi napisano v komentarjih.

Ne pozabim, da je Cadogan se eno leto nazaj govoril, da je DPF BS in da ce imas moznosti kupiti avto brez njega, da ga kupi, ker v AUS to ni obvezno.
No, plosco je pred kratkim obrnil.
A padec vrednosti in potencialno konkretno višji stroški vzdrževanja so bullshit?

Ravno tako konkreten padec pri največji dovoljeni obtežitvi in vleki prikolice?
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Pač kupiš rabljene baterije za male pare in prodaš za toliko več


Za mojega so nove 5000€, rabljene po 700€, pa mam exotiko, ni hudič da tudi pri drugih ni tako razmerje.
Edino če hoče folk za 15k takega s "kot novo baterijo"
Ok, dve zadevi me motita pri tem:
- če baterije riknejo (torej serijsko), verjemi, da lahko črtaš rabljene baterije iz opcij

- tudi štapom ne diram avta, kjer je prejšnji lastnik noter namestil rabljene baterije (po možnosti še pod kozolcem), ker to lepo kaže na način ''vzdrževanja'' avtomobila
Realna in kvalitetna opcija bo, ko bo trg elektro in hibridov dovolj zrastel in se bo pojavila ponudba obnovljenih/novih baterij od tretjih proizvajalcev.
 
24. sep 2012
2.818
66
48
Nasral je kar nekaj bullshita v tem videu, nekaj je pa tudi res.

- Ekonomska računica je pač odvisna od tega za kakšno ceno nekaj kupiš, tu je mišljena Avstralija če kupiš danes, lahko bo jutri kaj drugače (popust)
- Masa - dec je malo pozabil na to da se vsako pospeševanje in vsak vzpon enkrat konča z zaviranjem, kar pri PHEV vrne tisti prirastek teže.
- Energija - iz vidika hrambe energije ima cela baterija res samo toliko kot dober liter bencina, ampak lahko bi to pretvoril v uporabne kilometre, ker z 1 kWh v bateriji prevoziš trikrat več kot z 1 kWh v bencinu.
- Moč - pač normalen človek pogleda sistemsko moč, ne pa seštevek vseh kW motorjev, ki so v avtu. Ne vem zakaj cela drama glede tega
- Complexity - se strinjam, ampak to bo pokazal čas.
- Resale - se strinjam, ampak to je specifika točno določenega modela avta, ne nujno vseh PHEV
- Ecosystem - vsaka tehnologija ki je malo bolj množična se začne šravfat v vsaki garaži, kompleksnost pogona tu ni problem.
- Bencinski motor - od kdaj je PFI in nižja moč motorja merilo termodinamične učinkovitosti? A ta tip naj bi se spoznal na avtomobilizem?
- Tank - ja bog pomagej sedaj pa 40 l ni dovolj, tak avto itak ni za Avstarsko divjino in če ga dnevno polneš doma boš manj na črpalki kot pa s klasiko.
- Recharge - mislim da mu je malo zmanjkalo do 10 argumentov in se je zadnjega pač malo na silo zmislu.

Zakaj nebi avta enkrat ocenili glede na to kako se pelje? Ekonomske računice pri osebnih vozilih itak ni, vprašanje je samo koliko muzike dobim za koliko denarja.
 
3. okt 2012
3.643
0
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Originalni Outlander PHEV, pred refreshom, je stal enako kot njegov dizelski brat. Po refreshu so ga pa pregresno podrazili.
To je res,zelo so ga podražili! Ampak spet - to so si lahko privoščili,ker nimajo na trgu nobene konkurence,in kdor želi nekaj plug-in terenskega,je praktično prisiljen kupiti Outlanderja. Prav neverjetno je,da noben od proizvajalcev na trgu še vedno ne ponuja ničesar priključnega v tem segmentu
 
3. okt 2012
3.643
0
36
Citat:
Uporabnik mtl pravi:

Pri novih je po mojem dobra zadeva operativni leasing, pa te potem sploh ne briga preostanek vrednosti. Ko poteče pogodba, samo vrneš avto in naj se leasingodajalec ubada z njim.
Samo vrneš avto in naj se leasingojemalec ubada z njim? Ampak hmm,,leasing pogodba je vedno tako sestavljena,da vključuje tudi padec vrednosti,leasingi se glede tega vedno zaščitijo!
Če bi bilo tako preprosto kot si napisal,bi večina leasing hiš že propadla
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.235
25
48
Obnavljanje baterij že obstaja, samo ne vem če kje pri nas, to pa res, balkan pač.

Torej praviš, da kupci rabljenih EV pričakujejo sicer rabljeno vozilo, baterije pa "hočejo" nove? Ja to pa tako ne gre, saj logično in glede na to, da so baterije verjetno največji faktor pri vrednosti vozila, posledično pač padec tržne vrednosti.
Mene to ne moti, lahko jaz ceneje kupim pa roka
 

AndY1

Rusofil
Osebje foruma
18. sep 2007
14.265
98
48
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
A padec vrednosti in potencialno konkretno višji stroški vzdrževanja so bullshit?
Kakšen višji strošek vzdrževanja?

Bremze in diski so praktično nove. To mi je na letošnjem letnem servisu potrdil serviser, pa je moja Ampera stara 5 let in ima za sabo 130.000km.
Olje se menja na dve leti, prav tako oljni filter.
Bencinski motor je naredil šele 13.000km.

Kakšni višji vzdrževalni stroški?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
36.235
25
48
Pri pure EV pa itak olje odpade, torej nekega vzdrževanja sploh ni, edino kar te servis nategne za filtre, ipd

Pa še gume se manj trošijo ker bolj eko voziš ker hočeš več regeneracije
 
3. okt 2012
3.643
0
36
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:

Kakšni višji vzdrževalni stroški?
Ena zanimiva zgodbica: pred dnevi sedimo v eni družbi in je bil vmes tudi mehanik v eni izmed večjih mehaničnih delavnic ene izmed večjih znamk...pa ga vprašam,kaj bodo potem delali,ko bodo vsi avtomobili električni,ker tam praktično ne bo kaj popravljati in servisirati...najprej se mu je naredil rahel cmok v grlu,potem pa je izjavil,da "električni avtomobili se nikoli ne bodo prijeli,ker so predragi in jih ljudje ne kupujejo,če se pa bodo,bo pa itak to trajalo 100 let"

Sem se samo nasmejal ob njegovi izjavi,pač človek očitno ni seznanjen s tem,kako hitro se vse skupaj razvija na tem področju....