Katero motorno zago vzeti

  • Spletno mesto uporablja piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Izvedi več...
30. jul 2007
3.085
1
38
31
#7
Namen kupiti motorno zago. Izbiram med makito 4300 in MS251 stihl. Kaj priporocate?
Prave motorke so Husqvarna in Stihl. ;) Tako da med tema dvema Stihl. Husa 550xp pa za moje pojme bolj "paše" v roke.
Ima pa Stihl nekaj prednosti. Predvsem cenejši deli, pa mogoče malo lažje vžiganje, ko je motorka vroča. Pri 550xp je bilo to precej moteče, pri 560xp pa teh problemov ni več.
Pazi pri teh motorkah, da ne boš tankal stare mešanice! Na to so kar alergične.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
26.623
124
63
#8
Na staro mešanico je vse kar je dvotaktnega alergično...bolj ko je stvar navita bolj je alergična :)
 
12. nov 2007
11.869
38
48
#10
Prave motorke so Husqvarna in Stihl. ;) Tako da med tema dvema Stihl. Husa 550xp pa za moje pojme bolj "paše" v roke.
Ima pa Stihl nekaj prednosti. Predvsem cenejši deli, pa mogoče malo lažje vžiganje, ko je motorka vroča. Pri 550xp je bilo to precej moteče, pri 560xp pa teh problemov ni več.
Pazi pri teh motorkah, da ne boš tankal stare mešanice! Na to so kar alergične.
Pa ti bi lahko poznal od big 3 še Dolmarce! Nemška kvaliteta, včasih zelo cenjeno, celo bolj od štihla. (sicer enako kot Štilerce in Huske so danes vsaj nižjii in srednji rang motorke narejene na kitajskem)

No Makita 4300 je še prava dolmarca (Dolmar PS-420). Če ne drugega za razliko od husk in štilerc dobiš pravo magnezijevo ohišje in ne plastike (za zgoraj omenjeno primerljivo štilerco ne vem ampak bi rekel da ima plastično ohišje). Kar sem sam gledal kakšni dve leti nazaj so makite/dolmarce price/performance best buy.
 
12. nov 2007
11.869
38
48
#12
Stara žaga = 7kg+, 110db+ hrupa, brez blaženja vibracij, vžiganje tako da si vse sklepe sklecaš, slabo zgorevanje in en kup dima, ....

Ne vem no, če žago rabiš potem pač kupiš nekaj po sodobnih standardih. Tehnologija je šla ves čas naprej in časi ko je bila tomos 61 najboljša stvar na svetu (v bistvu v jugoslaviji) so že davno mimo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
26.623
124
63
#14
Baje predvsem zaradi tega, ker drazji ko je dvotaktol, slabse se dolgorocn obnese mesanica.
Delno maš clo point...ampak mam feeling da si ga slučajno zadel :)

Maš par price-performance dvotaktolov ki imajo not že dodatek za stabilizacijo bencina (husqvarna LS+ pa Ramda)

https://www.rotar.si/sl/OLJA-MAZIVA...LA/OLJE-2T-150-ZELENO-Z-ADITIVOM-10lit-RAMDA/

Sam bi v moderni motorki z 10-12krpm raje izbral boljše/dražje sintetično olje in dokupil tak stabilizator posebej...oz namesto stabilizatorja raje kupim bencina kolikor ga rabim in sproti delam SVEŽO mešanco...

Fora z starim benzom je bolj v oktanih...bolj je zadeva navita lažje vžge če jih je več...
 
12. nov 2007
11.869
38
48
#15
Sodoben problem je čisto drugje oz. se problem z bencinom pojavi še prej ker vsebuje etanol. Zakonsko je lahko do 5% bioetanola (E5 gorivo), kaj se toči iz ročk pa ne veš. Bencin s 5% etanola v 5l posodi ki ni čisto polna oz. v rezevoarju od motorke/kosilnice.. pa je zanič (veže vlago) prej kot v pol leta. V USA (kjer je v klasičnem bencinu lahko do 10% etanola oz. v kratkem bo šlo če že ni na 15%) že prodajajo 100% bencin v kanticah po oderuških cenah, ampak dejansko je to edino kar deluje pri takih strojih.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
26.623
124
63
#16
Ja temu tam rečejo "canned fuel"....druga možnost je tudi 100LL letalski bencin (AVGAS) če koga poznaš na letališču... Samo potem tud udihavaš pare svinca kar ni lih...
 
25. feb 2018
13
0
1
#17
Pa ti bi lahko poznal od big 3 še Dolmarce! Nemška kvaliteta, včasih zelo cenjeno, celo bolj od štihla. (sicer enako kot Štilerce in Huske so danes vsaj nižjii in srednji rang motorke narejene na kitajskem)

No Makita 4300 je še prava dolmarca (Dolmar PS-420). Če ne drugega za razliko od husk in štilerc dobiš pravo magnezijevo ohišje in ne plastike (za zgoraj omenjeno primerljivo štilerco ne vem ampak bi rekel da ima plastično ohišje). Kar sem sam gledal kakšni dve leti nazaj so makite/dolmarce price/performance best buy.
hvala
sem vzel makito
 

Hanzi

Fizikalc
27. jul 2007
31.996
56
48
pri taščici
#19
Delno maš clo point...ampak mam feeling da si ga slučajno zadel :)

Maš par price-performance dvotaktolov ki imajo not že dodatek za stabilizacijo bencina (husqvarna LS+ pa Ramda)

https://www.rotar.si/sl/OLJA-MAZIVA...LA/OLJE-2T-150-ZELENO-Z-ADITIVOM-10lit-RAMDA/

Sam bi v moderni motorki z 10-12krpm raje izbral boljše/dražje sintetično olje in dokupil tak stabilizator posebej...oz namesto stabilizatorja raje kupim bencina kolikor ga rabim in sproti delam SVEŽO mešanco...

Fora z starim benzom je bolj v oktanih...bolj je zadeva navita lažje vžge če jih je več...
Debata s serviserjem ;] zakaj huse v zadnjem casu veselo ribajo. Tudi sorodniku baje.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
26.623
124
63
#20
Ne vem zakaj točno ribajo... Ampak kakor vem je Stihl bolj naštudiral svoj MTronic kot pa Husqvarna svoj AutoTune (pač te elektronski frgazarji). Vsaj ko bereš po netu se noben ne pritožuje čez elektroniko od štilarc...

Si pa mislim da če elektronika zahebe in "prerevno" odmeri dozo glede na obrate da počasi prime bat na izpušni strani in lepo izgubiš kompresijo :)

Zato pa jaz v motorke vedno dajem 3% da kompenziram če se mi je kdaj roka tresla al pa uho ni dobro slišalo in sem prerevno nastavil frgazar ;) (pre)več olja še nikoli ni ubilo 2taktnika...