Cene bencina pri ........

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.149
5.754
113
pri taščici
Da, in elektriko ki jo bos porabis za prevoz bodo trosarinsko obremenili.
Sicer se ne vemo kako bodo merili to porabo, ampak nekaj bodo zagotovo izumili.
Upam da ne tako kot obremenijo porabe vode za obremenjevanje okolja tam kjer ni stevcov (omrezja). Nabili so 5x visjo porabo od nekega povprecja na takem obmocju in se slikaj.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.015
832
113
Pa menda ja to ni problem za cvet slovenske 'premium' premijske scene... Za avto se skrpa, tanka pa punca? Ajajajaj...
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.717
2.011
113
za šankom
Da, in elektriko ki jo bos porabis za prevoz bodo trosarinsko obremenili.
Sicer se ne vemo kako bodo merili to porabo, ampak nekaj bodo zagotovo izumili.
Upam da ne tako kot obremenijo porabe vode za obremenjevanje okolja tam kjer ni stevcov (omrezja). Nabili so 5x visjo porabo od nekega povprecja na takem obmocju in se slikaj.
V nekaterih državah imaš preprost app, ko avto priklopis doma na strom, se tarifa avtomatsko drugače obračuna
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.823
723
113
www.jernej.org
Se pravi, da ko priklopiš avto, ima cela hiša dražjo elektriko? Ko se bo elektrika za avte začela dodatno obdavčevati, bo pač več ljudi na streho postavilo sončno elektrarno in en hranilnik energije.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ne bo avto hranilnik?

Ta možnost seveda obstaja. To bi lahko bilo že sedaj. Ampak vsako praznjenje/polnjenje baterije zmanjša življenjsko dobo le-te. Pa ne samo kapacitete, ob večjem število trickle-charge (kar hranilnik energije vsekakor je) povečaš možnost slabšega balansiranja celic in dovolj je 2 ali 3 celice v enem packu, da bo baterija rekla pa-pa. Kar poglej si video od Hoovies garage, kjer sta mu v Tesli S (2013) dve celici padli ven iz toleranc in to za 0.1V! Tesla je šla v safe mode, popravilo (zamenjava baterije) drobiž - $22.500.

Da ne omenjam, da je praktično nemogoče prilagoditi urnik polnjenja/praznjenja avtomobila. Kdor je kadarkoli delal z kakšnim home automation in prilagajal scene določenim trenutkom ali urnikom, ve, da je to mission impossible. Razen če prilagodiš tvoje življenje napravam.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Da ne omenjam, da je praktično nemogoče prilagoditi urnik polnjenja/praznjenja avtomobila. Kdor je kadarkoli delal z kakšnim home automation in prilagajal scene določenim trenutkom ali urnikom, ve, da je to mission impossible. Razen če prilagodiš tvoje življenje napravam.
Hja, res so hude žrtve. Recimo daš prat pomivalc ali pralni stroj na nočno tarifo in moraš zjutraj pospravljat, namesto da bi imel že popoldan poštimano.
Malo se hecam. Določeno mero prilagoditve seveda je potrebno narediti, vprašanje je le, kje je tista meja, ko se ti splača to narediti. Recimo za 1 cent ti bo verjetno dol viselo, če ti bo pa polnenje/praznenje (HIPOTETIČNO) prineslo 20 EUR na dan = 600 EUR na mesec in se avta po izteku garancije znebiš. Dol ti visi za baterijo potem, 7.200 EUR letno pa tudi za Alter standarde ni slabo.
Seveda bi normalen človek moral upoštevati tukaj še ekološki vidik, saj če recimo po treh letih baterija crkne in je avto ekonomska totalka, je to popolnoma neekološko. Ampak to večini dol visi.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Ekološki vidik je itak pesek v oči. Kar poglej našega No. 1 eko zagovornika, ki je vsak teden limal porabo svoje Ampere in njeno life time porabo, potem pa kupil bencinca in ga vsak vikend nažigal na stotine kilometrov...

Prilagoditve bodo trajale tako dolgo, dokler se nekomu njegov urnik ne podrl in bo zjutraj našel avto z tako malo %, da niti do prve polnilce ne bo prišel...
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.461
9.154
113
Prilagoditve bodo trajale tako dolgo, dokler se nekomu njegov urnik ne podrl in bo zjutraj našel avto z tako malo %, da niti do prve polnilce ne bo prišel...
No ja. Roko na srce, s PRAVILNO DELUJOČO PROGRAMSKO podporo, se to ne more zgoditi, a ne?

Še glede AndY1: pusti posameznike, ki bodo vedno odstopali. Taki vedno obstajajo od politikov, ki so javno proti homoseksualcem, potem jih pa mediji dobijo na homoseksualni orgiji, do posameznikov, ki so eko fašisti, hkrati pa sami taki eko packi, da je joj. Ne moreš na tem delati zaključkov.
Jaz zase vem, da nisem eko fašist, ampak se pa povsod kjer je le mogoče vprašam še, kaj bi bilo bolje za okolje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.031
4.047
113
Ekološki vidik je itak pesek v oči. Kar poglej našega No. 1 eko zagovornika, ki je vsak teden limal porabo svoje Ampere in njeno life time porabo, potem pa kupil bencinca in ga vsak vikend nažigal na stotine kilometrov...

Prilagoditve bodo trajale tako dolgo, dokler se nekomu njegov urnik ne podrl in bo zjutraj našel avto z tako malo %, da niti do prve polnilce ne bo prišel...
Kar se tiče porabe elektrike imam razmerje višja tarifa: nižja tarifa cca. 1:10.

Ampera je še vedno prvi avto in je ne dam stran dokler ji kolesa ne odpadejo. Mazdica pa lej, kaj nej rečem - pregreha.

Kar se pa tiče cene fosilnih goriv je pa rešitev tudi v ponovnem delu od doma, kdor seveda lahko.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: tony