Trapasto vprašanje

matix

Fizikalc
22. jul 2007
2.132
0
36
34
Recimo, da se voziš 130km/h na AC v 5. brzini. Nato prešaltaš v 1. in nahitro spustiš sklopko. Kaj se zgodi? Kaj pa, če bi prestavil v R ?

smile-1.gif
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Pa mašina bi zatulila, mehanik pa zaploskal
aplauz.gif


Mašina fuč, v glavnem.
V rikverc pa mislim da med vožnjo naprej sploh ne moreš dati.
 

_jolly_

Fizikalc
3. sep 2007
2.141
2
38
avto bi pospešil na 140km/h. če pa bi prestavil v R pa bi se ti končna hitrost povečala za 34.61km/h (točno 38 po števcu).
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Za take ideje imajo hvalabogu menjalniki zaščito - v rikverc ne moreš dat dokler avto ne stoji pri miru (oz max. 5 km/h), v prvo pa do zdaj še pri nobenem avtu, k sem ga vozil nisem mogel dat nad nekje 40 km/h.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Čeprav pa pomotoma dati iz pete ali tretje v drugo namesto v četrto tudi naredi VTEC-style zvok.
grin1.gif
 

AndrejD

Guru
20. jul 2007
6.949
1.260
113
so testirali po eni nemški TV in so dali med vožnjo menjalnik v rikverc rezultat:
kole so se začele vrtet v rikverc in ko je izgubil hitrost naprej je tudi avto šel nazaj...
to so tudi par krat ponovili
smile-1.gif

Je pa bil en stari avto hitrost pa cca 60km/h.

Čeprav jaz tega na tvojem mestu nebi preizkušal.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.370
5.876
113
pri taščici
Dvomim da je to izvedljivo pri današnjih sinhronih?
če pa je izvedljivo, pa definitvno nekaj gre rakom žvižgat, najverjetneje kaj okoli menjalnika
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
3
36
ena vas naprej od Jest-a
Popusti najšibkejši člen.
Možnosti:
1. mehanika zdrži, kolesa drsijo
2. kolesa ne zdrsnejo, zdrsne sklopka
3. motor se zavrti mnogo prehitro, ventili začnejo zaostajati - bati in ventili imajo bližnje srečanje
4. popusti menjalnik (odlomi se kakšen zob na zobniku....)

Po moje precej odvisno od vozila in stanja pnevmatik/sklopke. Vsekakor preobremenitev za mehaniko.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
to je priblizno tako trapasto vprasanje kot, kaj se zgodi, ce na AC pri 150kmh potegnes rocno zavoro in potem beres na kaksnem slotech ali avtomobilizem forumu, da jim je skoraj rebra polomilo od silnega pojemka, do tega, da avto v trenutku odnese na nasprotni vozni pas sleperju pod kolesa
hysterical-1.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
3
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Dvomim da je to izvedljivo pri današnjih sinhronih?
če pa je izvedljivo, pa definitvno nekaj gre rakom žvižgat, najverjetneje kaj okoli menjalnika
Zakaj naj bi ne bilo izvedljivo. Stisneš sklopko in nekaj sekun počakaš, potem lahko prestaviš v poljubno prestavo (ne vem kako je z vzvratno).

Sihroni seveda ne bi bili sposobni običajnega (dokaj hitrega) prestavljanje iz 5. v 1.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Yugo 45 pri 130 iz tretje v drugo namesto v četrto. Posledica je bila veriga premaknjena za en zob.
Saj vem ,da se bo vsul plaz kritik poznavalcev omenjenega motorja, vendar pa motorne gredi nismo zlimili, sicer je enkrat res pretrgalo košaro sklopke in polomilo vijake nosilca motorja (3xM8).
Motor je bil čisto podivjan, žrl je pa res 10 litrov