Volvo v60 cc vs passat alltrack..

jezek

Guru
24. jul 2008
2.616
1.240
113
Servis je res drag. Za onega malega 40 al kaj je, nek mali bencinar....800€ za drugi servis (nevem al je blo 45 al 60Kkm). Olje, filtri, svecke in "menjava" zavorne (glede na to, da je na racunu 0.5 litra...pol vemo kako so menjali...)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Ful enih bajetov, k ponavad :) jaz imam xc90 2020, prva generacija z b5 dizlom. od mehaničnih zadev samo redni servis. Pač kmag so posebneži, ampak za redne zadeve res ni treba bit dohtar.
Je pa tako, pri takih avtih kasko rabiš. kasko je pač drag, ker gre na ful ceno novega avta, samo tudi za popravljati se kar splača, ker recimo menjava vetrobrana je 1,5k; meni je počla luč in se je rosila, zamenjava je 1,8k po luči; pleh je drag, povsod je ful nekih dihtung, krom letvic ipd in so računi za popravilo ponavad na večih straneh, gume če nimaš nankang tut niso poceni...

Avto je meni še vedno topšit, ja nima mogoče vseh gadžetov k sveta trojica, ampak kar ima pa dela. Jaz bi obvezno iskal takega z zračnim vzmetenjem in BLIS (to včasih niso dodajal zraven), 360 kamero, pa recimo če že, da je inscription z boljšimi sedeži, vidiš po usnju, ker imaš opcija za bolj gladko usnje. Kljuko če rabiš lahko dodaš naknadno, meni je pa najbolj uporabno da lahko na prtljažniku zakleneš avto, ne vem s čim je povezan da imaš 2 gumba. Ne vem od kerga letnika naprej imajo notr sim kartico, in imaš pol Volvo app na telfonu. to je zakon, ker lohk preko telefona odklepaš/zaklepaš avto pa tudi štartaš motor za gretje/hlajenje... Ne rabiš webasta.

Problematični so bli D5 motorji, ker jim je prežgal neko cev pri turbotu, samo to so že vsi menjal do zdej. B5 je b.p., kolikor jaz gledam, samo kar dosti adbluja požre. Manjka pa mu 1000 ccm3, to pa res. konjev je sicer dost, samo nima pa takega navora ko 3.0 motor.

Edino kar mi gre RES na organ, je da se trese desni del armaturke nekje bolj glasni muziki... že parkrat sem gledu kje in kaj, pa mi ne rata odkrit.

Oby nisi nam povedal kako dolgo imaš ta XC90 in koliko si z njim že naredil? Sicer pa je govora o nekaj let starem Volvu ki je ravnokar iz garancije, če bi to masovno crkovalo pri malih kilometrih res žalostno, mene bolj skrbi kasneje kaj bo, npr. jaz si kupim avtomobil za vsaj 5 let, prej kakšno leto več. Torej zanima me kako se taka zadeva vzdržuje na daljši rok in ne samo ko je "nov".
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Servis je res drag. Za onega malega 40 al kaj je, nek mali bencinar....800€ za drugi servis (nevem al je blo 45 al 60Kkm). Olje, filtri, svecke in "menjava" zavorne (glede na to, da je na racunu 0.5 litra...pol vemo kako so menjali...)

Ima forumaš S90, sicer ne vem če je že po uvozu imel prvi servis, me pa zanima koliko ga bodo olupili. Čeprav mislim da je rekel ds ga bo v Avstriji servisiral...
 

oby

Fizikalc
20. jul 2008
371
118
43
jaz sem takrat gledal q7 in xc90, ker je bilo to še pred spremembo DMV, je bil audi z 3.0 motorjem vsaj za 15k dražji, zarad davka... Pomoje uni lastniki spremembe DMV na dol ne morejo pohendlat drugače kot da ga nesejo naprej :)

plus da recimo so v povprečju uni slabš opremeljeni, ker ko sem jaz primerjal, da če bi hotel isto opremljenega q7 kot xc90, bi me audi nesel na dodatni opremi še +20k... in ko sem vse skupaj seštel in ker so bile 2020 cene za nove xc90 precej ugodne, recimo tam okoli 20% pod listed price, ni bilo baš dileme...

Sedaj mi je žal ker nisem vzel q7, ampak to samo zarad 3x isofix zadi, samo to je bolj moj problem zdej :D

Aja, sem pa prvi lastnik, od 2020, zdej ima prevoženih 105kkm. sej kaj bo kasneje noben ne ve in je loterija, samo do sedaj ni bilo nič... ČE bo pa potem kaj, bo pa ravno v tem obdobju ko ti gledaš.

Mi pa sodelavec, ima isto, pravi da zdej servisira na summitu, da je boljš k kmag.
 
  • Všeč mi je
Reactions: BornSkeptic

netko

Guru
25. jul 2007
6.737
2.098
113
Saj me en drek briga ampak si prepričan da si finančno sposoben hendlati tak avto? Morda sem se napačno izrazi, si prepričan da si ga pripravljen hendlati? Verjetno misliš da je to kot stara šestka ali Passst? Olje, filter in kak ventilček tu in tam? KMAG te pomojem požre že pri osnovi, olje, filter.
V cem pa je drugacen kot stara 6ka ali pa passat? Avto ima v motorju olje na karterju srauf in filtre tam kjer vsak drug avto dela je za cca 45 minut ce je serviser zelo temeljit….
V90 d4 awd automatic redne servise se da spravit z vsemi filtri in castrol 0 20 pri kateremkoli “garaznem serviserju” serviserju na okoli 200 € s svojim materialom se manj, pri teh znanih volvo doktorjih cca 250€, interclass nekaj vec, koliko pa kmag in summit hoceta me pa biti ne zanima ker nimajo konkurencne prednosti niti pojma o teh avtomobilih kot bi od pooblascencev pricakoval
Menjava olja v menjalniku cca 300, vsi diski in ploscice cca 650…
Moj ima 220000 trenutno

dodajam cene servisov sem navedel izkljucno z racunom servise pa ne delam na predvidenih 30000 ampak nekje med 20 in 25000 z predvidenim longlife oljem
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
V cem pa je drugacen kot stara 6ka ali pa passat? Avto ima v motorju olje na karterju srauf in filtre tam kjer vsak drug avto dela je za cca 45 minut ce je serviser zelo temeljit….
V90 d4 awd automatic redne servise se da spravit z vsemi filtri in castrol 0 20 pri kateremkoli “garaznem serviserju” serviserju na okoli 200 € s svojim materialom se manj, pri teh znanih volvo doktorjih cca 250€, interclass nekaj vec, koliko pa kmag in summit hoceta me pa biti ne zanima ker nimajo konkurencne prednosti niti pojma o teh avtomobilih kot bi od pooblascencev pricakoval
Menjava olja v menjalniku cca 300, vsi diski in ploscice cca 650…
Moj ima 220000 trenutno

dodajam cene servisov sem navedel izkljucno z racunom servise pa ne delam na predvidenih 30000 ampak nekje med 20 in 25000 z predvidenim longlife oljem

Pa ne govorim jaz o rednih servisih, olje, filter, govorim o izrednih servisih če je kaj narobe. Seveda je razlika, VW, Audi zna šraufat, diagnosticirat mnogo mnogo mehanikov, Volvo le redki. Pa kot sem napisal, deli za Volvo so neprimerno dražji od enega VAG-a. Pa nima veze, pozabi da sem kaj napisal.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
jaz sem takrat gledal q7 in xc90, ker je bilo to še pred spremembo DMV, je bil audi z 3.0 motorjem vsaj za 15k dražji, zarad davka... Pomoje uni lastniki spremembe DMV na dol ne morejo pohendlat drugače kot da ga nesejo naprej :)

plus da recimo so v povprečju uni slabš opremeljeni, ker ko sem jaz primerjal, da če bi hotel isto opremljenega q7 kot xc90, bi me audi nesel na dodatni opremi še +20k... in ko sem vse skupaj seštel in ker so bile 2020 cene za nove xc90 precej ugodne, recimo tam okoli 20% pod listed price, ni bilo baš dileme...

Sedaj mi je žal ker nisem vzel q7, ampak to samo zarad 3x isofix zadi, samo to je bolj moj problem zdej :D

Aja, sem pa prvi lastnik, od 2020, zdej ima prevoženih 105kkm. sej kaj bo kasneje noben ne ve in je loterija, samo do sedaj ni bilo nič... ČE bo pa potem kaj, bo pa ravno v tem obdobju ko ti gledaš.

Mi pa sodelavec, ima isto, pravi da zdej servisira na summitu, da je boljš k kmag.

Informativno, koliko te lupijo za redni servis na pooblaščencu? Pod jurčka?
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.737
2.098
113
Pa ne govorim jaz o rednih servisih, olje, filter, govorim o izrednih servisih če je kaj narobe. Seveda je razlika, VW, Audi zna šraufat, diagnosticirat mnogo mnogo mehanikov, Volvo le redki. Pa kot sem napisal, deli za Volvo so neprimerno dražji od enega VAG-a. Pa nima veze, pozabi da sem kaj napisal.
Napisal si Olje, filter in kak ventilček tu in tam? KMAG te pomojem požre že pri osnovi, olje, filter.

Kateri deli so tolko drazji? Se ti danes diagnostika res tako velik problem ali je to le fama in preveckrat povedana teza ki je postala resnica
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Izoliranc

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Ja napisal sem da verjetno Volvo XC90 ne bo tak simpl kot kak stari Passat kjer je olje, filter in kak ventiček. Pa neboma zdaj midva debatirala kateri del je pri Volvotu dražji, recimo da že preko 20 let prodajam dele za avtomobile (določen segment) in so v primerjavi s konkurenco cene le teh kar zasoljene. Zmagovalec pa je itak Lexus, tisto pa je bolano drago.

Diagnostika je problem je, zelo zelo velik problem, težava je v tem da večina mehanikov kaj dosti več od branja testerja ne obvlada, le ta pa ni zanesljiv. Problem je ker se večina mehanikov ne razume v samo delovanje določenih sklopov v avtu. Torej ko je nekaj narobe začne tester nizati napake ki so posledica drugih napak in nimajo z vzrokom nobene veze itd. No, in če res ne poznaš avto/znamke si najebal. Torej pri VAG koncernu to ni problem ker je masa tega na cesti, vsak malo pokliče okoli, se pozanima in se stvar nekako uredi. Kam pa boš ti koga klical za Volvo? Tega pač ni masa na cesti in ni nekih hudih, javno dostopnih baz in debat, vsaj ne v takšni meri kot je to pri kakšnem Audiju, BMW, Merkli pa še kje drugje. Pa ne pravim da ne gre tega rešit, govorim samo da zna bit problem če naletiš in imaš "srečo". Prav tako neoriginalni rezervni deli, neprimerljivo, prav tako rabljeni deli, nepreimerjivo večja masa tega za enega nemca....
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Samo primer da boš razumel, elektronika za LED luč za novi XC60, skodirajo jo lahko samo na Volvo pooblaščenem servisu, ni opcije da ti kdo to naredi doma s kakršnim koli orodjem. Elektronika za Audi, BMW, Mercedes za LED luč, praviloma se kodira online preko njih, ampak če imaš doma pravo orodje z online suportom (kar ima vsak boljši mehanik) ti lahko to naredi brez problema. Zdaj pa kje je problem? Pri KMAG-u čakaš 14 dni da prideš na vrsti, drug problem, ne znajo tega naredit oz. zna pogojno samo en "mojster" ki super če ni na dopustu, pa kodiranje stane okoli 200€, mislim da 250€. Razumeš približno o čem govorim? Volvo je pač zaprt sistem, in fušar ti kaj resnega na taki novi makini ne bo mogel narediti, olje, filter je njegov domet, to je to. Vse ostalo pelji in drago plačuj. Zdaj pa če hočeš razumet daj, če ne pa tudi nič hudega.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
2.616
1.240
113
Volvo ima tudi neko cudno diagnostiko. Tega se nisem srecal, pomoje bi moral obd2 delat enako za vse!? Zadnjic en 8 let star volver...vozili od kozolcarja do kozolcarja....na nekih superduper univerzalcih ni nic pokazalo, ceprav na armaturi opozorilne lucke in limp mode. No, na koncu je moj elm za 3€ pokazal napake....in to več kot 100 napak!!? No, na koncu je bila luknja v sesalni cevi...Kazalo pa vse zivo....od napacne mešanice (kar je bilo res) do prebijanja plusa na maso na žmigovcu zadaj levo.....
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.737
2.098
113
Ja napisal sem da verjetno Volvo XC90 ne bo tak simpl kot kak stari Passat kjer je olje, filter in kak ventiček. Pa neboma zdaj midva debatirala kateri del je pri Volvotu dražji, recimo da že preko 20 let prodajam dele za avtomobile (določen segment) in so v primerjavi s konkurenco cene le teh kar zasoljene. Zmagovalec pa je itak Lexus, tisto pa je bolano drago.

Diagnostika je problem je, zelo zelo velik problem, težava je v tem da večina mehanikov kaj dosti več od branja testerja ne obvlada, le ta pa ni zanesljiv. Problem je ker se večina mehanikov ne razume v samo delovanje določenih sklopov v avtu. Torej ko je nekaj narobe začne tester nizati napake ki so posledica drugih napak in nimajo z vzrokom nobene veze itd. No, in če res ne poznaš avto/znamke si najebal. Torej pri VAG koncernu to ni problem ker je masa tega na cesti, vsak malo pokliče okoli, se pozanima in se stvar nekako uredi. Kam pa boš ti koga klical za Volvo? Tega pač ni masa na cesti in ni nekih hudih, javno dostopnih baz in debat, vsaj ne v takšni meri kot je to pri kakšnem Audiju, BMW, Merkli pa še kje drugje. Pa ne pravim da ne gre tega rešit, govorim samo da zna bit problem če naletiš in imaš "srečo". Prav tako neoriginalni rezervni deli, neprimerljivo, prav tako rabljeni deli, nepreimerjivo večja masa tega za enega nemca....
Koliko volvotov pa si imel do sedaj?
Tako kot ti 20 let prodajas avtodele jih pa jaz ze 30 let kupujem in verjemi imam obcutek za cene
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Izoliranc

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Koliko volvotov pa si imel do sedaj?
Tako kot ti 20 let prodajas avtodele jih pa jaz ze 30 let kupujem in verjemi imam obcutek za cene

Ne razumeš ker si tup. Ne govorim o Volvotu starem 10, 15 ali 20 let. Govorim o zadnji generaciji kjer so stvar postale grde, pa ne samo pri Volvu ampak kljub temu so pri večini drugih znamk stvari vseeno "doma" obvladljive. In sam imam do S60 2013, šraufa ga lahko vsak kozolčar.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.737
2.098
113
Ma dej ne seri nabijas o stvareh o katerih nimas ocitno veliko pojma
220000 imam trenutno na v90 verjetno sem imel situacije o katerih ti ves vse v teoriji...
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.737
2.098
113
Pa sem bil preprican da je moj avto star pet let ti pravis da je 20...
Se mi zdi, da se bo vseeno pokazalo, da sem bolj referencen v volvo debati in konec koncev lahko tudi primerjam 20 let starega s "kitajskim" ti pa se le VAG debat drzi tam ti gre bolje
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.078
799
113
Diagnostika je res problem, sam motor ni problematičen, je samo 2.0 blok in turbine gor obešene. Pa ene 5 map za vse trge. Moj mehanik je zlahka pomenjal jermene in podobna klasika. 500€ sem dal za menjavo jermenov Volvo, 400€ za Cliota npr. Ko pa gre en senzor na izpuhu, ti pa diagnostika vse naokoli pokaže, samo na tisti senzor ne. Moj ELM za 3€ se je tudi bolj izkazal, kot neki drugi dragi obd2 čitalci. Te luč uparitve in ekran Android ipd. heci, to je pa res eksotika za popravljat, to pa še ti mojstri izven uradnega Volva pomojem ne obvladajo. Lepo keširaš na uradnem in to je to. Imam še V60 2017 in vse tiste knofe, zelo sem vesel za njih :)