To ni avto to je Alfa Romeo!

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.380
5.896
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik AndrejEnej pravi:
Seveda. SLR-jev je kot toče
grin1.gif
Ob takem dizajniranju jih zna biti več kot Alf....
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Tale alfa itak ni za povprecnega alterasa, ki vstane ob 6h, gre na siht, popoldne ob 17h pa nazaj k tecni druzini. Mene bolj skrbi kako za benchmark se zmeraj postavljate vw, ko pri tsi masini do 90.000km menjas tri ketne je pa to cisto sprejemljivo. Do 90.000km povprecen lastnik te alfe niti haube motorja ne bo odprl, ker jo pac pelje na servis in mu dol visi.

Avto ima skoljko iz ogljikovih vlaken in kompozitnih materialov, tako kot podvozje, plus aluminij. Pleha ni skoraj nic.

En objektiven test brez prerekanja katere feltne pasejo k avtu in barva oblazinjena, izpod peresa dveh dirkacev.


 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.370
231
63
Kras
www.mtl.si
4C je pač za Alfa navdušence. Meni je super flash avto in sem se ozrl za njo, ko sem jo videl. Da bi jo imel? Ni šans, mene pač tiste ''malenkosti'' zmotijo in pri avtu za toliko denarja tega ne prenesem.
Recimo samo poglej kontrole za ventilacijo. Da se ti obrne, kot iz prvega Punta. Pa je lahko razlog šparanje na teži, ampak meni bi se vsakič obrnilo, ko bi se usedel v avto.
Naslednje: tudi na tem videu sem parkrat (in to na videu, kako mora biti šele v živo...) videl neujemanje karoserije. Razumem, da gre za karbon vozilo za 50 jurjev ali kolikor že je, ampak to pač mene moti.
Kar pa ne pomeni, da trdim, da je avto zanič, le jaz nisem ciljni kupec zanj
wink-1.gif
...
In ja, razumem, da ni point tega avta notranje kontrole in kvaliteta izdelave, itd., temveč pure car, ampak meni to pač ne gre čez... Zavidam pa vsakemu lastniku, ki to lahko ''požre'' in potem uživa v bistvu tega avta.
cool-1.gif

In se strinjam, da je to dotakanje tekočine za pranje stekel pri tem avtu skoraj plus
grin1.gif
, pa čeprav je popolnoma drugače narejeno, kot vsi ostali avtomobili.
 

yamahafazer

Fizikalc
15. mar 2010
1.597
68
48
Brezveze primerja avto najmanjsega ranga, ki dejansko nima prostora, z avtom visjega srednjega razreda
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.951
5.028
113
To da je avto totalen mimosun je tako ali tako znano. Clarcsona jemljem sicer z rezervo, ampak se je opravičeno vprašal, kaj je Alfa imela v mislih ko je delala ta avto. Superšortnika? Mjah... Karbonska šasija je sicer namenjena superšornikom, ampak čemu 1,8T motor notri? Pa da je potem vse zmajano, škripa, ropota... Se sploh še splača kaj več pisat??
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.380
5.896
113
pri taščici
Ja sej verige na tsi se pa menjajo pod kozolcem.
Saj tudi voznikom tsi ni treba odpirati havbe. Imajo asistenco, garancijo....na servisu tudi nalijejo vitrex. Celo tistim ki so ga pred servisom sami nalili do vrha posode.
 

cizy

Fizikalc
21. jul 2007
6.976
64
48
Citat:
Uporabnik MrDaco pravi:
ampak čemu 1,8T motor notri?

Ker je dovolj in ker bi večji, posledično težji motor vplival na distribucijo teže in s tem (seveda negativno) na vozne lastnosti...

Ampak kaj bi na alterju razpravljali o tem, važno da je poceni in da so nizke obresti.
smile-1.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.200
1.818
113
Na splošno..ne glede na avto..če imaš toliko motorja pod pokrovom, da niti posode za tekočino brisalcev nimajo kam dat...bi sam z veseljem tiste 2 x letno se malo pomujal
smirk-1.gif
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Če pravijo, da je nek 1,8 švohizem notri, je morda placa malo, ker ima še backup mašino zraven? To bi razumel.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.380
5.896
113
pri taščici
Zakaj pa mora biti pri motorju za šipe pomivat. Zaradi.mene jo lahko pod zic ali pa kucer postavijo. Cevi morajo v vsakem primeru vlect preko celega avta, kak Konc elektrike še pa tudi zadaj najde za tisto črpalko.
Če že res ne znajo tistega kanistra po d sprednjo havbo spraviti.
Me prav zanima kako se Tule menja olje, žarnico....
A ni enkrat mtl.imel.prispevek o menjavi olja pri tdi in jtd? Pa zdele ne najdem.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
8.955
2.416
113
Eni delajo das Auto, drugi Cuore sportivo.
smile-1.gif

Pri Alfi bi bili face, da bi vrgli ven limuzino ranga ledvicaste petke. Ampak glede na tezave Giulie, bi bilo en kup smeha verjetno.
 

zaseka

Guru
5. dec 2015
3.502
1.816
113
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Če pravijo, da je nek 1,8 švohizem notri, je morda placa malo, ker ima še backup mašino zraven? To bi razumel.

1.8 turbo je popolnoma zadosti, ker avto tehta 890kg! Pa se optimizirati se ga, da cisto lepo, govori tip v prispevku, ki sem ga nalimal. Ostali, ki se zgrazate, avto je pojem minimalizma in preprostosti, to kar je avtosport v svojem bistvu, ce se spomnite opla GT, lotus exige. Meni je smesno kako se lastniki enoprostorcev in suvov kregate kaj je to sporten avto.
hysterical-1.gif


Bo treba avto peljati, da boste potem lahko govorili, se vsak je bil presenecen. Zanimivo, da je slovenija tako nezanimiva, da niti testnega primerka nasi fdvjevci niso dobili.
hysterical-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.370
231
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
1.8 turbo je popolnoma zadosti, ker avto tehta 890kg! Pa se optimizirati se ga, da cisto lepo, govori tip v prispevku, ki sem ga nalimal. Ostali, ki se zgrazate, avto je pojem minimalizma in preprostosti, to kar je avtosport v svojem bistvu, ce se spomnite opla GT, lotus exige. Meni je smesno kako se lastniki enoprostorcev in suvov kregate kaj je to sporten avto.
hysterical-1.gif
zmaga.gif

Tole si fajn napisal: avto je pač za ljudi s posebnimi zahtevami (pa ne mislim slabšalno). Recimo. če iščeš to prvinskost (kakšna angleška maloserijska vozila) kmalu ugotoviš, da niti ni tako drag.
Za Alfo je pa fajn avto, da se govori o njem, itak zadeva ni bila mišljena za masovno proizvodnjo. Čeprav glede kvaliteta izdelave so ga po mojem mnenju pocvirnali.
Sam točno zato iščem kakšnega fajn oldtimerja, ker občutek pri vožnji je popolnoma drugačen v primerjavi s sodobnimi avtomobili. Ne vedno samo v pozitivnem smislu
grin1.gif
.
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
42
LJ
4c je res purističen avto.. kar pa še vedno ne pomeni da spredaj nima kufra (zgodbo o čvrstosti bom preslišal, ker je non sense), da pri avtu za 80k€ drži haubo nosilec k pri najcenej avtu za 7500€, in to da za dolit vitrex potrebuješ navodila za uporabo.. to ni puristično, to je nedomišljeno in površno narejeno in zasnovano... o samo vožnji pa niti ne dvomim
 

Numy

Majstr
1. jan 2008
9.833
371
83
Citat:
Uporabnik zaseka pravi:
Ostali, ki se zgrazate, avto je pojem minimalizma in preprostosti, to kar je avtosport v svojem bistvu, ce se spomnite opla GT, lotus exige.
Če moraš iti brati navodila, da dotočiš vodo za brisalce, je to pojem preprostosti?