nadomestni avto

luciano

Guru
3. okt 2011
1.812
815
113
MB
To je odvisno, kateri paket asistence imas...

Konkretno pri Triglavu je takole:
Poglej priponko 80682
Pa kdaj so to spremenili
asistenca.JPG
 

jetamp

Fizikalc
5. sep 2007
3.519
59
48
Kranj
Pri nas v službi je enemu crknila baterija v električnem avtu v času garancije. Ker avta niso popravili v 45 dneh zahteva nov avto. Avto hiša se izgovarja na višjo silo pri dobavi pokvarjenih segmentov. Avto je popravljen na servisu in se že dve leti tožijo...zneski so ogromni...sodni izvedenci...
Vložki so veliki izhod vprašljiv...težko se upiraš svetovni kooperaciji...Prej ali slej ti zmanjka denarja za nadaljni postopek
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.469
1.252
113
Iskajoč brata
Pri nas v službi je enemu crknila baterija v električnem avtu v času garancije. Ker avta niso popravili v 45 dneh zahteva nov avto. Avto hiša se izgovarja na višjo silo pri dobavi pokvarjenih segmentov. Avto je popravljen na servisu in se že dve leti tožijo...zneski so ogromni...sodni izvedenci...
Vložki so veliki izhod vprašljiv...težko se upiraš svetovni kooperaciji...Prej ali slej ti zmanjka denarja za nadaljni postopek
sem ravno bral o teh 45 dni..... To je takoj, če ni delov. In v mojem primeru, kar berem, teh kosov ni na zalogi in se dolgo čaka. Tudi v uradnem listu piše: lahko zahtevaš kupnino, ali nov avto.... vendar lahko brez težav rečejo ne in greš na sodišče... država mu lahko samo kazen naloži.
Isto je pomoje z nadomestnim avtomobilom... lahko težiš, vendar jim nič ne moreš... lahko isto greš na sodišče
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.624
14.320
113
Spet ste zmešali jabolke in hruške.
Če avto v garanciji crkne nima zavarovanja nič z tem.
Če pa avto sesuješ ali pa ti ga drugi zloži, pa nima garancija nič z tem.
No, ni ravno tako. Če avto v garanciji crkne, ti ostaneš brez prevoza zaradi okvare vozila in lahko posledično koristiš avtomobilsko asistenco zavarovanja na podlagi katere dobiš plačano vleko vozila + nadomestno vozilo za nekaj časa (za koliko točno je odvisno od same asistence). Ne moreš pa zaradi okvare vozila (pa naj bo ta okvara pod garancijo ali ne) koristiti delnega kaska nadomestno vozilo, saj lahko to uporabiš zgolj v primeru, da se avto popravlja zaradi neke zadeve, ki je tudi krita po polici (popravilo zaradi prometne nesreče, naleta divjadi, toče, itd., itd.) in sem okvara vozila ne spada. Trditev "če avto v garanciji crkne nima zavarovanje nič z tem" torej drži samo delno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.330
3.426
113
No, ni ravno tako. Če avto v garanciji crkne, ti ostaneš brez prevoza zaradi okvare vozila in lahko posledično koristiš avtomobilsko asistenco zavarovanja na podlagi katere dobiš plačano vleko vozila + nadomestno vozilo za nekaj časa (za koliko točno je odvisno od same asistence). Ne moreš pa zaradi okvare vozila (pa naj bo ta okvara pod garancijo ali ne) koristiti delnega kaska nadomestno vozilo, saj lahko to uporabiš zgolj v primeru, da se avto popravlja zaradi neke zadeve, ki je tudi krita po polici (popravilo zaradi prometne nesreče, naleta divjadi, toče, itd., itd.) in sem okvara vozila ne spada. Trditev "če avto v garanciji crkne nima zavarovanje nič z tem" torej drži samo delno.
V teh primerih sem še vedno dobil avto od proizvajalca, ( VW, Renault...) in nikoli od zavarovanja.

Verjamem pa da gre.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.116
864
113
Pri nas v službi je enemu crknila baterija v električnem avtu v času garancije. Ker avta niso popravili v 45 dneh zahteva nov avto. Avto hiša se izgovarja na višjo silo pri dobavi pokvarjenih segmentov. Avto je popravljen na servisu in se že dve leti tožijo...zneski so ogromni...sodni izvedenci...
Vložki so veliki izhod vprašljiv...težko se upiraš svetovni kooperaciji...Prej ali slej ti zmanjka denarja za nadaljni postopek

Renault mogoce?
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.802
4.303
113
Pa kdaj so to spremenili
Poglej priponko 80685
Takrat ko so prenovili asistenčne pakete - takrat se je tudi kar podražila asistenca, sploh COMFORT
zato ker je nadomestno vozilo sedaj samo še v asistenci in nič več kot delni kasko.

Do 8 dni, velja če sam izbiraš servis in da to ni Triglav pogodbeni servis
do 45 sam če servis določi zavarovalnica (njihov pogodbenik)

Sava ima s podobnim kritjem asistenco Premium+ s tem da imajo 8 dni če sam izbiraš in 30 dni če zavarovalnica izbere servis.

Seveda mora pa priti do zavarovanega dogodka, okvara nesreča,...

Treba prebrat pogoje.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.326
5.845
113
pri taščici
Uradno ti morejo krit vse stroške, ki so nastali zaradi okvare. Kolko bojo pa krili pa odv kak si vztrajn :)

Enkrat sem bral je ded iztožo tudi stroške prevoza na servis in nazaj domov.
In ko bi takih tozb bilo dovolj, bi se zacel drugače obnašat proizvajalci/serviserji/zavarovalnice.
Primer
AO ti krije vso nastalo skodo.
Povzrocitelj nesrece ti makenkost razbije vogal avta. (Luc, snernik...)
Cakanje na dele in popravilo mesec ali dva.
Takoj po nesreci ti pripada asistenca za tri dni ali podobno.
Ker veš da avto ne bo popravljen v treh dneh, takoj posljes zahtevek servisu in zavarovalnici po nadomestnem avtu do konca popravila.
Naj se zmebita med seboj kdo ga bo kril.
Obvestis ju se, da v primeru da avta ne bo, bod enak avto na stroške zavarovalnice najel pri renta carju.
Najem Tesle je cca 250/dan.
Pa da vidimo, ali bo drazja luc z vgradnjo ali najem avta.
Sodisce bi ti moralo pokriti najem avta po mojem mnenju.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.326
5.845
113
pri taščici
Tista zgodba jetamp sodekavca pa upam da se konca njemu v prid.
Nissan in njemu podobni naj pa zaradi take in podobne prakse pocasi spoka kufre.
1x sem slisal primer druge znamke (rekla kazala) da niso dobil armature (airbag) za dokoncanje popravila.
Vzel so jo iz novega avta baje. Samo da je sel avto nazaj na cesto.
Ko je priska nova armatura, so jo vgradili v nov avto.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.802
4.303
113
In ko bi takih tozb bilo dovolj, bi se zacel drugače obnašat proizvajalci/serviserji/zavarovalnice.
Primer
AO ti krije vso nastalo skodo.
Povzrocitelj nesrece ti makenkost razbije vogal avta. (Luc, snernik...)
Cakanje na dele in popravilo mesec ali dva.
Takoj po nesreci ti pripada asistenca za tri dni ali podobno.
Ker veš da avto ne bo popravljen v treh dneh, takoj posljes zahtevek servisu in zavarovalnici po nadomestnem avtu do konca popravila.
Naj se zmebita med seboj kdo ga bo kril.
Obvestis ju se, da v primeru da avta ne bo, bod enak avto na stroške zavarovalnice najel pri renta carju.
Najem Tesle je cca 250/dan.
Pa da vidimo, ali bo drazja luc z vgradnjo ali najem avta.
Sodisce bi ti moralo pokriti najem avta po mojem mnenju.
Nisem pravnik, ampak verjetno bi tožbo dobil...

Je pa manj verjetno da bi prišel do konca, ker bi se zavarovalnica verjetno že prej pogodila
iz razloga da do tožbe ne pride, ker če bi izgubila bi potem imeli sodno prakso...
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.326
5.845
113
pri taščici
Verjetno,
No, v dolocenih "nematerialnih" zadevah pa se lepo mirno prepustijo tozbi. Oziroma ponudijo manj kot četrtino kasneje dosojenega zneska.
Ima pa cas za pogoditev samo do začetka najema pri rentacarju.
Kasneje se naj z njimi pogojuje glede zneska placila
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.221
4.700
113
V tej zgodbi je glavni proizvajalec in uvoznika, ki sta glavna in edini krivca, da rezervni deli niso na voljo "takoj" za kateri koli proizvod, ki je mlajši od X let. Mislim, da v zakonodaji obstaja nek pojem v smislu "obdobja zajamčene dosegljivosti rezervnih delov". Servis tukaj je tista končna instanca nad katero se znašamo, je pa v istem sranju kot potrošnik.
Ne dvomim, da v posameznih primerih tožb sodišče ugodi stranki. Ampak to ni prava pot za zaščito potrošnika. Inšpekcijske službe bi morale naključno preverjati dosegljivost poljubnega rezervnega dela za izdelek, ki je v prodaji ali je bil v prodaji pred nekim obdobjem. EU bi se lahko zmigala in svojim državljanom zagotovila dobro poprodajno storitev. Vemo pa, da imajo vsake toliko bolj ali manj vse znamke težave z rezervnimi deli. Tudi evropske "premijske".
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad
27. jan 2022
4.801
1.737
113
Resnična pravljica veliko let nazaj - nekih 30, če ne še malo več.

Kupimo na firmi dva identična avta USA proizvodnje pri našem zastopniku. Eden od avtov zafrkava od prvih par 100 km naprej. Sredi ceste zgubi moč in se nazadnje ustavi, pride vleka, odpelje v servis (takrat je bil najbližji Mariboru na Ravnah ali v Celju) in po par dnevih avto brez resnega popravila (kao vse OK) spet dela - do naslednjič.
Po ene 5 obisku servisa sem "pop.zdil" in z dopisom odvetnika avto predal servisu z zahtevo po zamenjavi za drug avto ali vračilo kupnine. Po ene dveh tednih me pokliče odvetnik in pove da lahko avto prevzamem, tokrat res popravljen, ali pa gremo dalje v tožbo.
Sem šel na servis in poiskal mojstra, ki ga je popravljal - v tanku za gorivo so našli neko svinjarijo - recimo kot poper, ki se je napila in med vožnjo zamašila pumpo za gorivo. Po par dnevih stanja je spet potonilo ali kar pač in je vse delalo. Mojster mi je rekel da na njegovo odgovornost bo sedaj 100% vse OK in tako je tudi bilo. Pred tem so seveda že menjali pumpo za gorivo, pa še par delov, pa ni nič pomagalo.

Kakorkoli - vse je odvisno od serviserja - da bi se pa takrat kaj dosti ukvarjal z nadomestnimi avti - hja bili so drugi časi.

PS: v tistem času so rezervni deli za vsa garancijska popravila prihajali v cca 1 mesecu iz ZDA, za "samoplačniška" pa v par dnevih iz evropskega skladišča nekje na Nizozemskem menda.