Test zimskih pnevmatik 2018

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.324
666
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Eni imajo tudi avtodome, eni imamo tudi prikolice (tovorne ali bivalne). Za ta vozila ni nič čudnega če stojijo dlje časa.
Nam bivalna ponavadi stoji cca pol leta in o kakšnih jajčastih gumah ni ne duha ne sluha.


Ampak a niso prikolice ali avtodomi ponavadi dvignjeni takrat, ko mirujejo? Tako, da ne lezi cela teza teza stalno na gumah?

Sicer pa OK... saj lahko vsak naredi, kakor mu pase... Gotovo pa je bolj priporocljivo gume skladisciti tako, da niso stalno obremenjene samo na enem mestu ...
 

jernejd

Majstr
2. sep 2007
1.265
117
63
Ampak a niso prikolice ali avtodomi ponavadi dvignjeni takrat, ko mirujejo? Tako, da ne lezi cela teza teza stalno na gumah?

Sicer pa OK... saj lahko vsak naredi, kakor mu pase... Gotovo pa je bolj priporocljivo gume skladisciti tako, da niso stalno obremenjene samo na enem mestu ...

:). Torej nehamo smetiti in čakamo na prvi sneg, da preskusimo 4motion?

Jernej
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
10.785
6.070
113
Kot da so iz čokolade. :)

Točno tako. Jaz napumane gume skladiščim vodoravno ena na drugo že od vsega začetka vozniške kariere, to je cca 25 let in niti ena guma ni bila deformirana. sicer kako bi pa bila? V njej je tlak 2,5 bara, teža na spodnjo gumo je pa maximalno 100kg. Edina deformacija, ki se ji lahko zgodi je da se ji poveča obseg in zmanjša tekalna površina, kar pa tudi več kor 1mm ne more bit. Taka deformacija tudi ne more vplivat na samo vožnjo, kot recimo deformacija, ko guma postane jajčasta.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.093
6.479
113
ksz...

kaj pa pravite o 4x4 in letnih gumah pozimi, če se dajo gor zokni, bo zadostno daleč prišel?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.093
6.479
113
Mnja, so pa dobre verige že skoraj cena kot dve gumi :)

Hm...v teoriji bi potem 4x4 s slabšimi zimskimi deloval boljše, kot fwd s top gumami? mogoče bi potem lahko zimske pač imel čez celo leto, za tiste 2x letno pa pač 4x4?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Večina 4x4 ima v bistvu M+S gume, ki so bolj letne, ampak zakonsko to zadostijo zimskim gumam in ne potrebuješ verig.

Treba je pa vedeti da vsak avto zavira na vsa 4 kolesa in z nekim težjim SUVjem bo to še toliko bolj prišlo do izraza.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Najprej povej dimenzijo, večina jih je v iskalnikih kar med letnimi gumami.

Po Nmečiji se s takimi ne smeš več furat, ker tam je po zakonu za zimske treba imeti tiste s simbolom gore in snežinke.
 

srcfck

Zelenc'
24. okt 2018
6
2
3
Jaz mislim , da bi to šlo..samo naj vam eden zaupanja vreden vulkanizer to naredi, nikakor pa ne k vulkanizerstvo Mulej ...odsvetujem..L.p.
 
  • Všeč mi je
Reactions: darjan

onlyme

Fizikalc
5. apr 2010
861
63
28
Absurd testirat letne na snegu. Ajde če že potem vsaj letne z verigami tako kot je po zakonu.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.836
5.081
113
Ja ker to je res ful nerealno... Še nikoli se ni noben z 4x4 po snegu vozo ne? Kao jaz sn glavni car 4x4 vleče
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
Vsaj tiste neuporabne all-season M+S gume bi lahko gor dali, ne pa Eagle F1, kater idiot bi to naredil? Aja v Angliji morda marsikdo.

Edit: Med komentarji so zapisali: "As requested in comments I will be doing all season vs winter tyres AND 4wd vs 2wd"

To bo meni bolj relevantna primerjava, pri speljevanju ne pričakujem razlike, bo pa velika razlika pri zaviranju.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.093
6.479
113
No, jaz sem pač bolj mislil v smislu dejanskega življenskega testa. Torej če bom imel letne in 4x4 seveda ne bom šel na cesto s tem, ampak če bi slučajno začelo snežit, da vem da ne končam v jarku.

Pri nas vedno bolj prihaja do problem, da zaradi tistega 2x imamo zimske gume gor 5 mesecev. Čudno, da se še kak ekolog ni spravil pisat študija, koliko tisoče evrov je izgubljeno zaradi tega in koliko več co2 se izpusti v zrak - ker imajo pač pure zimske gume večjo porabo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.625
766
113
V jarku končaš takrat ko zaviraš in 4x4 bo v sili zaviral popolnoma enako kot 2WD, tako da ja končal boš v jarku. Oziroma še prej boš končal v jarku, ker s 2WD in letnimi boš že prej obstal in do jarka niti prišel ne boš, s 4x4 boš pa še nekako prilezel do jarka.
 

Oktopusy

Fizikalc
3. apr 2011
1.678
42
48
Vsaj tiste neuporabne all-season M+S gume bi lahko gor dali, ne pa Eagle F1, kater idiot bi to naredil?
A pa si ti dejansko preizkusil kakšne all-season al samo nabijaš v tri krasne kot večina?
Ker meni se zelo dobro obnesejo za tisto, kar jih uporabljam. Da bo jasno te so gor na avtu, ki ni v vsakodnevni uporabi, na drugem so gor prave zimske (conti 860). Posebej pa boljše kot neke stare zlizane zimske gume, ki sploh ne boš verjel kol folka jih ima gor.