Novo pri Si.mobilu IX.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

1980

Pripravnik
25. jun 2009
242
0
16
Citat:
Uporabnik Cooper pravi:
Na voljo so orodja za preverjanje porabe. Ni krivda operaterja, če ne znaš skrbeti za svoj račun.


Ta orodja v večini primerov delujejo z zamikom in te to še kako lahko zavede pri uporabi. In je JA krivda operaterja, če ti ta ne omogoča takojšnje preverbe v relanem času.
 

Cooper

Pripravnik
27. jan 2009
498
0
16
Ljubljana
Na moj.simobil.si se stanje osvežuje trikrat dnevno. Če med eno in drugo osvežitvijo lahko prekoračiš zakupljene količine je tvoja stvar. Prav tako je tvoja stvar, če greš pogledat stanje porabe proti koncu obračunskega obdobja, ko je lahko že prepozno.
Sicer pa, če nekdo ni dorasel tehnologiji in je ne zna pravilno uporabljat - naj se ji raje odreče.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
To lahko imenujete "obvezno kasko zavarovanje"
evil.gif
 

frikenej

Pripravnik
19. nov 2010
723
5
18
Ljubljana
No potem to dopovej tem razočaranaim uporabnikom, ki bodo ali pa so že zamenjali operaterja ter s seboj potegnili še nekaj svojih prijateljev
wink-1.gif
A ironija je pa to, da ko že želiš uporabljati internet, je pa prenos pod 1MB, čeprav obljubljajo do 7,2MB. Plačam za prekoračitev 500 EUR, ko ga pa uporabljam pa čakam 30 s da mi odpre stran?! V takem primeru se mi pa res splača Tušmobil in ALLINCLUSIVE za 30 EUR!
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.409
977
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Smrkec,

verjetno se boš strinjal z menoj, da obdelava naročnikov stane,..priprava in izdajanje računov, 24urni support klicnega centra, spremembe uporabnikov,.. vsaka aktivnost danes stane,.. in tako se je tudi Si.mobil odločil to storitev zaračunati.
Je pa v zameno ponudil brezplačne storitve, ki so biledo sedaj plačljive,.. Meni se zdi fer poteza.



b

No to NI fer poteza. Support, obdelava naročnikov, priprava računov izdajanje računov gre vse v sklop naročnine. Če ste v to ceno raje dali količine pogovorov/podatkov, je to čisto vaš problem in ne problem naročnikov.

V glavnem, s tole potezo ste si naredili res ogromno slabe reklame, poleg tega pa stopate po poteh elektro distributerjev, ki podobno zadevo žw zaračunavajo (ne vsi...).


Aja, torej ko bom šel naslednjič v mercator po žemljico mi bojo izstavili 1€ dodatka zaradi stroškov izdaje računa?
bonk.gif
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
A niso strošek vodenja računa ukinili, ker je nelegalen?
(elektro in podobni)

Je bilo objavljeno v časopisih.
Mogoče so bili malo drugačni izrazi v igri, ampak sem 90% , da je bil elektro omenjen).
 
Nazadnje urejeno:

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik Cooper pravi:
To, da nekdo dobi (pre)visok račun, je pa v 99% primerov izključno njegova krivda. Na voljo so orodja za preverjanje porabe. Ni krivda operaterja, če ne znaš skrbeti za svoj račun.
Cap.

Poznajo v civilizaciji.
 

Cooper

Pripravnik
27. jan 2009
498
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik frikenej pravi:
No potem to dopovej tem razočaranaim uporabnikom, ki bodo ali pa so že zamenjali operaterja ter s seboj potegnili še nekaj svojih prijateljev
wink-1.gif
A ironija je pa to, da ko že želiš uporabljati internet, je pa prenos pod 1MB, čeprav obljubljajo do 7,2MB. Plačam za prekoračitev 500 EUR, ko ga pa uporabljam pa čakam 30 s da mi odpre stran?! V takem primeru se mi pa res splača Tušmobil in ALLINCLUSIVE za 30 EUR!

Ej, s tem, kar si zdaj napisal se popolnoma strinjam.
Prej je bilo govora o tem, kaj nekdo uporablja, kako to spremlja. Za te stvari so na voljo orodja in jasno napisana pravila, torej je krivda na strani uporabnika, če tega ne zna uporabljat, spremljat in razumet.
Kar pa se tiče tega, kar operater obljublja in kakšno je dejansko stanje, pa je seveda druga zgodba...
Tudi mene so s tem nadomestilom za vodenje popolnoma razočaral in bom resno razmislil o prestopu k drugemu operaterju, pa čeprav bom za to mogoče plačal več. V zameno bom sigurno dobil boljše omrežje.
 

mrhowinar

Pripravnik
5. maj 2010
39
0
6
Vse stane, to itak, samo eni tukaj se menijo, kot da so naročnina in pogovori zastonj in se na tem nič ne zasluži, zato operater rabi še nek letni pavšal s katerim bo pokril administrativne in podporne aktivnosti. Včasih mam občutek k da majo uporabnike za debile.
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Naročniki boste lahko iz naslova nadomestila opravili:

spremembo ali menjavo telefonske številke,
menjavo kartice SIM (velja tudi v primeru menjave za MicroSIM kartico),
ponovno aktivirali telefonsko številko (v primeru kraje, izgube ali zamrznitve),
zamenjali obračunski cikel,
prenesli lastništvo ali
naročili izdelavo razčlenjenega računa po naročilu.
Vau, torej če ponovno aktiviram številko 3 krat vsako leto, sem v profitu!

Orto v nulo torej gre z letno 120 EUR na 144+9,78=152,78 EUR, kar je 28% podražitev.
Folk pa jamra, če gre bencin 1% gor...
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Citat:
Uporabnik 1980 pravi:
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Smrkec,

verjetno se boš strinjal z menoj, da obdelava naročnikov stane,..priprava in izdajanje računov, 24urni support klicnega centra, spremembe uporabnikov,.. vsaka aktivnost danes stane,.. in tako se je tudi Si.mobil odločil to storitev zaračunati.
Je pa v zameno ponudil brezplačne storitve, ki so biledo sedaj plačljive,.. Meni se zdi fer poteza.

Res je, da bodo nekateri uporabniki s tem profitirali manj, drugi več,..

Verjamem, da bodo tudi večina uporabnikov razumela Si.mobil,..

b


Roko na srce tukaj profitira samo operater.

Da nekaj stane, stane, vendar v tem primeru se želi še dodatno zaslužiti na račun slovenskega uporabnika, da bodo lahko uporabniki v Avstriji imeli še večje koristi, ker tam pa ne delijo te filozofije, ki se jo ponuja tukaj nam.

Torej tukaj, da se ne lažemo, enostavno prav nobene ugodnosti ni za SLO uporabnika, ampak se enostavno želi dodatno istisniti denar, pa brez zamere.

1980,.. tovrsten strošek poznajo tudi operaterji v Avstriji,..in ne le pri Mobilkomu,..

b
 

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Nerad operiram s konkretnimi imeni zato bom podal splošno primer,.. ali veliko povečanje prepaid uporabnikov interneta, pokrije strošek nujnih nadgradenj omrežja?
A tile prepaid uporabniki kličejo zastonj?
A imajo minimalno porabo?
A drugi jih lahko kličejo zastonj?
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Citat:
Uporabnik frikenej pravi:
To se pa strinjam s teboj, vendar ko ji prodajalec reče 100 MB boste imeli več kot dovolj za cel mesec, punca pa ne zna izklopit delovanje aplikacij in možno da tudi data roaminga v tujini, ker jo na to niso opozorili v Simobilovem centru, potem nastane problem.
wink-1.gif
Oni pa še dražijo, pa že tako so dragi, to pa je resen problem!!

kaj pa je z odgovornostjo uporabnika, da se seznani z delovanjem aparata? Ne more biti za vsako stvar kriv operater,..
b
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Citat:
Uporabnik guardy pravi:
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Smrkec,

verjetno se boš strinjal z menoj, da obdelava naročnikov stane,..priprava in izdajanje računov, 24urni support klicnega centra, spremembe uporabnikov,.. vsaka aktivnost danes stane,.. in tako se je tudi Si.mobil odločil to storitev zaračunati.
Je pa v zameno ponudil brezplačne storitve, ki so biledo sedaj plačljive,.. Meni se zdi fer poteza.



b

No to NI fer poteza. Support, obdelava naročnikov, priprava računov izdajanje računov gre vse v sklop naročnine. Če ste v to ceno raje dali količine pogovorov/podatkov, je to čisto vaš problem in ne problem naročnikov.

V glavnem, s tole potezo ste si naredili res ogromno slabe reklame, poleg tega pa stopate po poteh elektro distributerjev, ki podobno zadevo žw zaračunavajo (ne vsi...).


Aja, torej ko bom šel naslednjič v mercator po žemljico mi bojo izstavili 1€ dodatka zaradi stroškov izdaje računa?
bonk.gif

točno tako, zato pa se ob sklenitvi obračuna priključna taksa, ki bi naj krila te "stroške". To, da je izdelava računa in vodenje klicnega centra le strošek podjetja, ne more ležati na uporabnikovih plečah. Račun ste dolžni izdati na tak in drugačen način, uporabnik pa s tem ne sme imeti nobenega stroška. Torej, uporabnik ne more plačevati nečesa česar ne koristi (zamenjava sim-ke itd), če pa že koristi pa je prav da plača za vsako storitev posebej (kot pri mobitel/tušmobil) v kolikor jo koristi in ne nek pavšal, potem pa če bo koristil boš, če pa ne bomo pa imeli lep dobiček od tebe...

torej če imam simpl na račun in imam na njem narejeno samo preusmeritev, sim-ka mi leži v predalu, račun dobim v e-obliki, na 080 40 40 40 ne kličem, bom zaradi te spremembe moral plačati cca 10€ za nekaj kar ne uporabljam?
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Citat:
Uporabnik frikenej pravi:
To se pa strinjam s teboj, vendar ko ji prodajalec reče 100 MB boste imeli več kot dovolj za cel mesec, punca pa ne zna izklopit delovanje aplikacij in možno da tudi data roaminga v tujini, ker jo na to niso opozorili v Simobilovem centru, potem nastane problem.
wink-1.gif
Oni pa še dražijo, pa že tako so dragi, to pa je resen problem!!

kaj pa je z odgovornostjo uporabnika, da se seznani z delovanjem aparata? Ne more biti za vsako stvar kriv operater,..
b

se strinjam, vsak je odgovoren za svoj mobilni aparat, nastavitve in uporabo le-tega. Operater ne more obveščati vse o vsem, tudi na uporabniku je da preveri kaj ima v roku, da zna to uporabljati, zato pa so priložena navodila in nasveti na spletni strani operaterjev.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Fantje in dekleta, preveč delate dramo. Če vam raznorazne nove cene in dodatne postavke niso všeč, se glasuje z denarnico. Odideš z naročniškim razmerjem drugam. Odkar imamo prenosljivost telefonskih številk, je to silno enostavno.

Seveda je problem, ko folk proda dušo za nekaj let v zameno za poceni telefon. Vendar temu ni nič kriv operater. Operaterji so le podjetja, ki morajo lastnikom prinašati profit. Če tega ni, na dolgi rok tudi operaterja ni. Ljudje se pa morajo zavedati, da zastojn kosila obstajajo samo v političnih parolah in pravljicah.
 
Nazadnje urejeno:

Muzo

Pripravnik
10. sep 2007
268
0
16
Meni se zdi tole vse skupaj absolutno nelogično, zadeva je stvar mesečne naročnine. Kot je izračunal stein, gre za 28% podražitev, pa zagovarjajte kakor hočete. Mislim da bom združil privat in službeni telefon in to je to.
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
a se kej ve, če bo tudi novi iphone 5 v ponudbi pri simobilu?

predstavitev novega iphona naj bi se odvijala nekje septembra, pričakujejo pa jo v prodaji v začetku oktobra
smile-1.gif
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.