Novo pri Si.mobilu IX.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Pikec

Pripravnik
30. jan 2010
307
0
16
Ja, klic na 080404040 Iz SImobilovega omrežja je samo "Pozdravljeni, poklicali ste družbo Simobil" potem pa tišina...........
sprasujem se.gif

Iz Mobitelovega omrežja pa dela.
sprasujem se.gif
 
Nazadnje urejeno:

gpirman23

Pripravnik
12. sep 2010
405
2
18
http://www.simobil.si/sl/insid...33-0E30B0F0213C


Spremembe cen naročniških paketov

Obveščamo vas, da se bo s 5. 9. 2011 povišala mesečna naročnina na določenih paketih, vključene storitve samih paketov pa se ne bodo spreminjale:

PAKETI ORTO


Stara cena


Nova cena

ORTO U NULO


10 EUR


12 EUR

ORTO MUZIQ


15 EUR


16 EUR

STARI PAKETI ZAME


Stara cena


Nova cena

enaZAME


12 EUR


14 EUR

triZAME


18 EUR


20 EUR

triZAME Blackberry


30 EUR


32 EUR

petZAME


60 EUR


62 EUR

STARI PAKETI SMART


Stara cena


Nova cena

SMART


4 EUR


6 EUR

Smart 1


6,26 EUR


8,26 EUR

Smart 2


8,35 EUR


10,35 EUR

BUSINESS SMART


Stara cena


Nova cena

2 - 4 naročniki


10,85 EUR


12,85 EUR

5 - 9 naročnikov


10,02 EUR


12,02 EUR

10 - 24 naročnikov


9,18 EUR


11,18 EUR

25 - 100 naročnikov


8,34 EUR


10,34 EUR

nad 100 naročnikov


7,51 EUR


9,51 EUR





Kaj to pomeni za mene kot naročnika, če se ne strinjam z podražitvijo? Lahko prekinem paket, kljub temu da imam še veljaven aneks?

Lp, G
 
Nazadnje urejeno:

Cooper

Pripravnik
27. jan 2009
498
0
16
Ljubljana
Na linku, ki si ga objavil, ti čisto spodaj piše, kakšne možnosti imaš.
Sicer pa ok, razumem, da podražijo paket, nikakor pa ne razumem, da bodo vsem po vrsti zaračunali 9,78 EUR nadomestila za upravljanje z naročniškim razmerjem! To je čisto nategovanje naročnikov. Če bi bil namen tega zares vnaprejšnje plačilo raznih sprememb in storitev, bi nam moral dali možnost, da se sami odločimo ali plačamo to nadomestilo in imamo te storitve brezplačne, ali pa da vsako storitev (ko jo potrebujemo) posebej plačamo.
Simobil, zelo, zelo grdo!
 

SynTax64

Pripravnik
6. jan 2009
74
0
6
Citat:
Uporabnik gpirman23 pravi:
http://www.simobil.si/sl/insid...33-0E30B0F0213C


Spremembe cen naročniških paketov

Obveščamo vas, da se bo s 5. 9. 2011 povišala mesečna naročnina na določenih paketih, vključene storitve samih paketov pa se ne bodo spreminjale:

PAKETI ORTO


Stara cena


Nova cena

ORTO U NULO


10 EUR


12 EUR

ORTO MUZIQ


15 EUR


16 EUR

STARI PAKETI ZAME


Stara cena


Nova cena

enaZAME


12 EUR


14 EUR

triZAME


18 EUR


20 EUR

triZAME Blackberry


30 EUR


32 EUR

petZAME


60 EUR


62 EUR

STARI PAKETI SMART


Stara cena


Nova cena

SMART


4 EUR


6 EUR

Smart 1


6,26 EUR


8,26 EUR

Smart 2


8,35 EUR


10,35 EUR

BUSINESS SMART


Stara cena


Nova cena

2 - 4 naročniki


10,85 EUR


12,85 EUR

5 - 9 naročnikov


10,02 EUR


12,02 EUR

10 - 24 naročnikov


9,18 EUR


11,18 EUR

25 - 100 naročnikov


8,34 EUR


10,34 EUR

nad 100 naročnikov


7,51 EUR


9,51 EUR





Kaj to pomeni za mene kot naročnika, če se ne strinjam z podražitvijo? Lahko prekinem paket, kljub temu da imam še veljaven aneks?

Lp, G

Ja vendar boš moral odplačati sorazmerni delež prejete ugodnosti pri nakupu aparata ali ugodnosti oz. dobropisa na račun, izognil pa se boš plačilu prekinitve razmerja.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Ta z upravljanjem naročniškega razmerja je pa res grda. Upam, da ga ostala dva operaterja v tem ne bosta posnemala. Simobil bo s to potezo poskrbel za odliv naročnikov.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.167
2.261
113
Naročniki boste lahko iz naslova nadomestila opravili:

spremembo ali menjavo telefonske številke,
menjavo kartice SIM (velja tudi v primeru menjave za MicroSIM kartico),
ponovno aktivirali telefonsko številko (v primeru kraje, izgube ali zamrznitve),
zamenjali obračunski cikel,
prenesli lastništvo ali
naročili izdelavo razčlenjenega računa po naročilu.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.888
155
63
bom pač vsako leto menjal sim....da bom pac nekaj strockov naredo...menjaval obsacunske cikle....

pazi tota je tudi bosa "naročili izdelavo razčlenjenega računa po naročilu"...kaj fajn zastonj si bom lahko to narocil, racun pa se dodatno placal!

ce je to res tako kot zgleda da bodo to vsem zaracunali...gnide brez primere...investicijo z Ajfouni je treba pac nekje noter spravit
 

mrhowinar

Pripravnik
5. maj 2010
39
0
6
Zadnjih 9 let, odkar sem simobilov naročnik, sem bil super zadovoljen, in ne spomnim se, da mi karkoli pri naročniškem razmerju in storitvah ne bi ustrezalo, požrem (čeprav težko) tudi 2eur podražitev.
Ampak tale zadeva - "nadomestilo za upravljanje z naročniškim razmerjem" je pa nateg prve klase. A to je zdej postalo kot zdravstvena blagajna, da moramo vsi prispevati, pa čeprav nobene od "storitev", ki jih ta umotvor vključuje, v 9 letih nisem niti 1x potreboval.
Not awesome, Simobil, not awesome spljoh.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.167
2.261
113
Hja, konec leta poteče aneks, bom en dam zdaj naredil malo po imeniku revizijo pa da vidimo top 10 klicah številk, kateri operaterji so, mogoče malo menjave res ne bi škodilo
wink-1.gif
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.891
5.167
113
tole je krnekaj......
sem šel na smobil ker je bil kao najbolj ugodn z najboljšimi telefoni. zdaj po treh letih pa nevem če je to glih to...
zdaj bo cena praktično enaka na orto in itak. tisti en evro razlike na mesec pa nebo več vredno bit na simobilu.
oziroma kaj sploh zdaj ponujajo za "manj" kot mobitel? popolnoma nič.
k sreči se mi čez en mesec izteka aneks tako, da iz moje strani . adijo
 
Nazadnje urejeno:

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Ojla!
verjamem, da vas informacija ni pozitivno presenetila.
Vseeno pa je potrebno pogledati določena dejstva:
- cen naročniških paketov nismo spreminjali od leta 2008,
- zakupljenih količin nismo zniževali; našim naročnikom smo sporti ponujali ugodnejše pakete s čimer je padel prihodek na uporabnika
- z višanjem količine uporabnikov so se povišali stroški poslovanja
- regulirajo se cene rominga
- nadgrajujemo omrežje na UMTS 900,
- testiramo LTE,.. z vsemi ukrepi želimo našim strankam zagotoviti trajne rešitve in zagotoviti najboljše storitve na trgu.

Ne pozabimo slovenska omrežja so ena najkakovostnejših v EU.

l.p. B
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.167
2.261
113
Pa dobro saj ni panike, še vedno so ql operater vsaj na mojem področju na Štajerskem res nimam težav z njimi tudi na roko so mi že šli in se je vedno vse ugodno rešilo. Ampak če dobro pogledamo, 2€ ni veliko ampak konec koncev je to kr s prve 20% podražitev, torej nič meni nič tebi +20%. Super. Potem pa za piko na i še hočejo zaračunavat še neko dodatno sranje
smile-1.gif
 

Cooper

Pripravnik
27. jan 2009
498
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Ojla!
verjamem, da vas informacija ni pozitivno presenetila.
Vseeno pa je potrebno pogledati določena dejstva:
- cen naročniških paketov nismo spreminjali od leta 2008,
- zakupljenih količin nismo zniževali; našim naročnikom smo sporti ponujali ugodnejše pakete s čimer je padel prihodek na uporabnika
- z višanjem količine uporabnikov so se povišali stroški poslovanja
- regulirajo se cene rominga
- nadgrajujemo omrežje na UMTS 900,
- testiramo LTE,.. z vsemi ukrepi želimo našim strankam zagotoviti trajne rešitve in zagotoviti najboljše storitve na trgu.

Ne pozabimo slovenska omrežja so ena najkakovostnejših v EU.

l.p. B
In kakšno povezavo z vsem naštetim ima uvedba nadomestila za upravljanje z naročniško številko, ki je največji problem? Tega, kar si naštel, nadomestilo ne bi smelo pokrivati, saj je določeno, kaj kao pokriva. Težava je torej v nadomestilu, ne v podražitvi paketa. Po novem bomo vsako leto plačali, da bomo sploh lahko naročniki in da bomo plačevali storitve. Golazen.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
točno tako, a boste tistemu ki ne bo koristil nobene izmed spodnjih "opravil" povrnili stroške?

spremembo ali menjavo telefonske številke,
menjavo kartice SIM (velja tudi v primeru menjave za MicroSIM kartico),
ponovno aktivirali telefonsko številko (v primeru kraje, izgube ali zamrznitve),
zamenjali obračunski cikel,
prenesli lastništvo ali
naročili izdelavo razčlenjenega računa po naročilu.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.443
6.567
113
To je verjetno vsem jasno, da se gre le za "zavajanje" in da tale prispevek nima neke veze s naštetimi storitvami....pač potrebujejo na hitro nek denar in tako se ga najlažje dobi.

Verjetno bodo to ukinili čez kakšno leto.
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik HEPAN pravi:
bom pač vsako leto menjal sim....da bom pac nekaj strockov naredo...menjaval obsacunske cikle....

pazi tota je tudi bosa "naročili izdelavo razčlenjenega računa po naročilu"...kaj fajn zastonj si bom lahko to narocil, racun pa se dodatno placal!

ce je to res tako kot zgleda da bodo to vsem zaracunali...gnide brez primere...investicijo z Ajfouni je treba pac nekje noter spravit


Ja, treba je konec leta prikazati večje prihodke kot leto poprej pa naj košta kar hoče, sicer se bodo Avstricij ujezili na g. Turka, kateremu so že jasno povedali, da nekdo bo mogel šel stran, če se ne bodo držali dogovora sedaj se pa g. Turk sprašuje; "Ali jaz ali pa uporabniki."
grin1.gif



Lp.
 

DreamDesign

Pripravnik
26. jul 2010
734
0
16
Gre le zato, da bo Telekom Austria pobrala iz Slovenije 30 mio, in ne 15 mio EUR na leto.

Podražitev paketov pa je verjetno tudi dejstvo, da si ne želi nove cenovne vojne. Verjetno bosta m@ in s! pustila tušu da si pridobi nove uporabnike, da ne bo nove spet nove pocenitve. S tem bi za s! pomenilo spet zmanjšanje prihodkov.

Bomo videli kako se bo zgodba v jeseni razvijala.

Ne pozabimo, med propadom Vege in prihodom Tušmobila je bil Si.mobil za Telekom Austrio najbolj dobičkonosem operater. Verjetno se Avstrijcem konca po tistih časih.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.