Nov mali avto - rang yaris, mazda2, polo...

hermann

Guru
19. mar 2014
9.215
5.776
113
swifta sem nazadnje gledal tam okrog leta 2006, tako da nimam pojma

samo glede na izkušnje z njegovimi večjimi brati kot so vitara in sx4 so renaulti in vwji kar varna izbira kar se tiče kvalitete notranjosti
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.857
1.250
113
Pa si peljal in preslatal swifta? Ker notr je kinder jajc plastika. Od vseh (razn seveda minija, sam to je drug cenovni razred) imata fiesta in polo najbolse materiale in se tud precej dobr peljeta. Pa ce ne verjames men, pejt pelat vse in sam preceni. Sedet notr v salonu, ni isto k se pelat 130 na avtocesti, al pa poslusat zvenketanje v armaturki pr temperaturah pod 10 stopinj.
Pri minus 10 bom keri koli avto tezko sprobal v tem casu. Preslatal sem pa oba avta. Polo mi ni tako ok kot swift. Ima pa suzuki itak minus pri infotainment...sploh ni debate.
 

Bishop

Pripravnik
25. jun 2011
70
21
8
Swifta je kupil moj sosed cca 2meseca nazaj. Hybrid, s full opreme, pa ga je prišel manj kot 15k€. Avto je res super.
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Pri minus 10 bom keri koli avto tezko sprobal v tem casu. Preslatal sem pa oba avta. Polo mi ni tako ok kot swift. Ima pa suzuki itak minus pri infotainment...sploh ni debate.
Seprav je tebi ne kvalitetna trda svetleca skripajoca plastika (swift) bols kot mat gumirana povrsina (polo). Ok potem je swift res bolsi avto zate.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.215
5.776
113
človek je v naprej odločen, da je japonsko najboljše

pri večini izjav ga prav debelo gledam... ampak sem navajen
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Seprav je tebi ne kvalitetna trda svetleca skripajoca plastika (swift) bols kot mat gumirana povrsina (polo). Ok potem je swift res bolsi avto zate.

Novi swift je ravno toliko gumiran kot polo. Tako da tu dileme ni. Kolega ima prejsnji model 2014 (made in hungary) 1.2 in ga precej uporablja za relacije, pogosto med primorsko in firencami. Po 130k km je avto brez crickov. Pa se lega na cesti ni plavajoca.
 

R0KY

Guru
30. apr 2010
3.830
715
113
Novi swift je ravno toliko gumiran kot polo. Tako da tu dileme ni. Kolega ima prejsnji model 2014 (made in hungary) 1.2 in ga precej uporablja za relacije, pogosto med primorsko in firencami. Po 130k km je avto brez crickov. Pa se lega na cesti ni plavajoca.
To niti slucajno ni res. Pa ce men ne verjames:


pr 1:48 podrgne po amaturki ki je po tvoje gumirana. In to je top of the range, sport model.

Zelis da grem posnet isto v polota?
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.832
3.854
113
Osebno vem da nebi nikoli kupoval prve letnike modelov ker imajo kup serijskih težav in so najbolj očitno precenjeni, najbolj varno je kupit modele ki odhajajo ki so tudi najbolj podcenjeni. Recimo clio je nov, yaris je pa osnova iz leta 2011 in odhaja. Možnost da bo vse narobe je pri cliotu velika, pri yarisu pa minimalna.

Glede armaturk, v tem rangu so velikokrat dva nivoja armturke. Osnovna ki je plastika in boljša ki je "oblazinjena", polo vem da ima, tako tudi yaris recimo ima dva nivoja. In ja naredi popolnoma drugačen občutek v avtu, čeprav je samo drug tip plastike.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.869
1.321
113
Ne še. Sem si ga pa ogledal. Nisem imel časa pelat. V kolikor bo v ožjem izboru nekak, potem grem itak pelat. Na blef ne mislim kupiti.
Definitivno pa odpadeta peugeot 208, ker je obupen kar se tiče izdelave in VW polo, ker je predrag glede na kakovost.
Mazdo2 grem eno rabljeno gledat v soboto, 1.5 takumi, Cliota novega pogledat v salon.. potem pa bo počasi treba črto potegnit.

Meni Swift ni potegnil zaradi varnosti.

 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Meni Swift ni potegnil zaradi varnosti.


To je pac pojmovanje NCAPa, tock mu zmanjka zaradi nekih dodatkov ki fizicno z varnostjo nimajo nobene veze. Torej gre za neke asistencne siteme. Zato je tudi testiran v dveh nivojih. Na enem NCAPu 3 na drugem 4 tocke.
 

D_K

Duplek
24. sep 2007
2.944
755
113
peugeot 208, 308..... to kar prodajajo zdaj so stara jajca, če že, se moraš uzret po novem.

Za moje pojme najlepši small car.

PS. Meni se T-roc ni zdel tolk slab, me je pozitivno presenetil, če damo ceno na stran.

 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.869
1.321
113
To je pac pojmovanje NCAPa, tock mu zmanjka zaradi nekih dodatkov ki fizicno z varnostjo nimajo nobene veze. Torej gre za neke asistencne siteme. Zato je tudi testiran v dveh nivojih. Na enem NCAPu 3 na drugem 4 tocke.

Ne, ne gre samo za asistenčne sisteme. NCAP je pač tata mata na temu področju in jim bolj zaupam kot pa tebi (forumu).
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.869
1.321
113
Nauči se primerno komunicirati pa lahko še kakšno več rečeva. Do takrat se pa lahko sam s sabo dopisuješ, ker midva sva zaključila.
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Nauči se primerno komunicirati pa lahko še kakšno več rečeva. Do takrat se pa lahko sam s sabo dopisuješ, ker midva sva zaključila.

Ne isci izgovorov za svojo nesposobnost, sledi tok pogovora in bos videl kdo je zasel. Ce ti pac gledas gole zvezdice NCAP je pac tvoj problem komunikacije.

Cars with Dual Ratings?
From 2016, some cars have two star ratings. One rating is based on a car fitted only with safety equipment which is standard on every variant in the model range throughout EU28. This rating reflects the minimum level of safety you can normally expect from any car sold anywhere in the European Union. All cars assessed by Euro NCAP have this basic safety rating.
The second rating is based on a car with an additional ‘safety pack’, that may be offered as an add-on option to consumers. The additional safety equipment included in a safety pack will boost the car’s safety rating and, therefore, the second star rating demonstrates the safety level that the car can achieve if this additional equipment is included. Not every car has this second star rating, but when available, it helps consumers to easily understand the benefit of additional equipment expressed in extra stars.
 
Nazadnje urejeno: