nov ali rabljen avto?

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Prvo kot prvo - pri avtih visjega cenovnega razreda sploh ne bi smelo biti dileme kar se tega tice. Ali naredijo kot se spodobi ali pa naj se ne vgrajuje. Vse ostalo je samo nategovanje ljudi.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.169
2.266
113
Res je, ampak za njih je to žal zgolj biznis. Zakaj misliš da vgrajujejo verige kot na kolesu, zakaj ne dajo večredno verigo? A misliš da strokovnjaki to izračunajo da mora iti skoz 500.000t km? Pa ja. Če imaš 50.000€ za kolarnico pa boš dal še tistega jurčka dva tri za novo verige z opremo. Mislim da je bolj takšna njihova strategija. Oni pravijo temu Lebensdauer in čist nič ne lažejo namreč ko naredi Nemec 150t km ga proda nam jugovičem. In za tistega ki je kupil avtomobil je to res doživljensko, 150t km pa bo zagotovo ketna zdržala :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.169
2.266
113
Ravno gledam za moj A6, komplet zobatega jermena z španerjem, rolcami in vijaki je brez popusta od 80 do dobrih 100€ (Conti, INA, SKF...) brez popusta + seveda delo.

Vse ostalo pa je itak treba tudi zamenjat na avtomobilih ki imajo verigo (vodno pumpo, klima jermen itd...).
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.648
779
113
Imam avto z verigo, ampak ne poganja, ne vodne črpalke, ne klima kompresorja, ni jermena za alternator, ni predpotopnega zaganjača... nisem še slišal, da bi kdo menjal verigo na tem avtu. aja gre za Priusa :)))
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.504
9.233
113
tisti ki so imeli W124ke so prešaltali na W210 in W211. za par jurjev.
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.193
41
48
ketnica, ketnica, ketnica, ketnica, ketnica.... ste tečni s tem... večino jih utrga ravno uvoženim z magičnimi kilometri )(130-170k po števcu). Kerj jih ima večina še vsaj 150k viška seveda trga ketne pot po tekočem traku. Poznam kar nekaj lastnikov, ki imajo N47 motorje pa preko 200k z original ketno. Je pa res, da je ketna pretanka. Ampak.. na 150k daš cca 700-800 eur za menjavo in imaš spet mir 250k.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.915
5.189
113
ketnica, ketnica, ketnica, ketnica, ketnica.... ste tečni s tem... večino jih utrga ravno uvoženim z magičnimi kilometri )(130-170k po števcu). Kerj jih ima večina še vsaj 150k viška seveda trga ketne pot po tekočem traku. Poznam kar nekaj lastnikov, ki imajo N47 motorje pa preko 200k z original ketno. Je pa res, da je ketna pretanka. Ampak.. na 150k daš cca 700-800 eur za menjavo in imaš spet mir 250k.
Če bi bla narejeno kot je treba bi preživela motor. Pa si lahko misliš da smo nevem kak tečni.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.598
189
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
ketnica, ketnica, ketnica, ketnica, ketnica.... ste tečni s tem... večino jih utrga ravno uvoženim z magičnimi kilometri )(130-170k po števcu). Kerj jih ima večina še vsaj 150k viška seveda trga ketne pot po tekočem traku. Poznam kar nekaj lastnikov, ki imajo N47 motorje pa preko 200k z original ketno. Je pa res, da je ketna pretanka. Ampak.. na 150k daš cca 700-800 eur za menjavo in imaš spet mir 250k.

sorry. ampak mercedes ima tudi ketno, pa praktično niti ne veš, da jo imaš. Honda, Toyota ... tudi ... edino pri BMW-ju moraš razmišljat o ketni, kot da imaš jermen. razumeš, zakaj s(m)o nekateri tečni?
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
Tudi pri Nissanu gre rada...jo je utrgalo 2 mojim frendom. Eno na Navari in drugo na Pathfinderju.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.070
981
113
No, ko se ze gremo o ketencah...tudi minijem jo je trgalo in Peugeot 1.6 THP so meli probleme s ketencami...seveda, ko so pa motor razvijali skupaj z BMW-jem