nov ali rabljen avto?

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Pa saj ni problem menjat ketne če so normalni inžinirji delali avto. Približno isto kot jermen. Če so bli pa preveč pametni je pač treba motor ven vzet. Ampak kaj je to za alteraša bemvejaša, pol urce dodatnega dela, mogoče 45 minut...
 

Vojnik

Guru
16. apr 2017
1.299
824
113
Pa saj ni problem menjat ketne če so normalni inžinirji delali avto. Približno isto kot jermen. Če so bli pa preveč pametni je pač treba motor ven vzet. Ampak kaj je to za alteraša bemvejaša, pol urce dodatnega dela, mogoče 45 minut...


Če ima zadaj M nalepko je motor zunaj v 15 minutah...;)
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Mah, ne mi govorit, pri ženinem A-ju je bilo treba za vsako malenkost jemati motor ven.

Drgač pa, dajte mi znalci povedat, gledal sem 420d Gran Coupe, letnik 2017, z prevoženimi cca 50 k km. A je to za kupit?
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
S prevoženimi...

A je za kupit...kaj bi na tak vprašanje sploh rad slišal? Po alterjevo...5k boš dal za menjavo ketne (saj ne da je cel motor 1500), pa zgorel bo zih.

PS. Motor ne rabi ven za ketna posege, zato je bila cena 800-1000€ z deli vred.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja, za moje pojme že dolgo. Jaz tudi pri N47 ko sem ga imel nisem traumiral zaradi verige, sedanji lastnik je na kake 280kkm pa ne vem če je že menjal, čeprav sem mu to svetoval.

Pri B47 me pa prav nič ne skrbi, to bi bilo bolno. V sosednjih temah pišete, kako je vseeno če se avto praska/poškoduje na parkirišču saj je samo pleh, tukaj pa zganja patetika kako kupit avto, da bo 500kkm naredil brez nekaj 100€ izrednih stroškov...krneki.

PS. 14 dni nazaj sem bil pri ličarju, je imel BMW trojko s 480kkm, prodajal se bo z nekaj več kot 200kkm na števcu.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Malo se ustavi pa zadihaj. Sploh ni problem v tem da je treba vložiti v novo verigo, problem je v tem da se stvar reklamira oz. trži kot doživljenjska rešitev. Naj postavijo jasna pravila, naj dajo na 200.000km interval menjave in ne bo nihče udrihal po njih. Samo zato se gre. Ne pa da se stvar prodaja kot lifetime, zraven tega pa je treba na koncu ven jemati še motor. Hvala lepa za tak lifetime.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash in Vojnik

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Malo se ustavi pa zadihaj. Sploh ni problem v tem da je treba vložiti v novo verigo, problem je v tem da se stvar reklamira oz. trži kot doživljenjska rešitev. Naj postavijo jasna pravila, naj dajo na 200.000km interval menjave in ne bo nihče udrihal po njih. Samo zato se gre. Ne pa da se stvar prodaja kot lifetime, zraven tega pa je treba na koncu ven jemati še motor. Hvala lepa za tak lifetime.

To meni?

Verige ni treba menjat pri B47, sigurno so primeri sam so zelo redki. Imeli so po nemških servis po 3-5k€ stroške na N47 ko so v garanciji menjali in tudi redno servisirane dolgo izven garancije, kulance ipd. B47 se pravi po 2015 avti 2l dizli se meni zdijo super in se prav nič ne bojim izrednih stroškov za verigo ipd. Pri teh je mogoče bolj aktualen požar zaradi EGR, to pa je odvisno od obremenitve in količine svinjarije v egr (kvaliteta dizla?). Če pelješ na servis je vpoklic in ti zamenjajo egr in vse očistijo. Tudi če ne bi menjal egr in ga bi dal očistit vsake 150kkm bi blo vse ok.

Veriga pri BMW je tudi meni velik trn v peti, ker je motor tudi izredno glasen napram konkurenci, potem pa ko so se trgale še plusi verige vse v kanto. Jaz bi želel jermen oz. meni ni več problem, ker bo naslednji bencinar ali hibrid... tak avto da ga bom dlje imel.

VAG koncern vem da ti je malo ljubši, ti lahko naštejem vsaj 5 totalnih pizdarij na nivoju ali hujše od BMW verig na N47 tako da....choose your poison. Meni se zdi ta Alteraška patetika o zanesljivosti res bizarna. Mel sem že problematične motorje, vozil sem avto predelan na plin in jih zamenjal kar veliko pa z nobenim nisem imel izrednih okvar, servisiram sam kot amater.. Tudi če mi ribne en BMW motor npr. ga imam že gladko notri napram ljudem, ki plačujejo bolne zneske za redne servise svojih novih avtomobilov ali pa kasko zavarovanje.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Čakaj zdaj malo... kot prvo jaz nisem noben tvoj sovražnik če si tako to dojel :) in kot drugo se ne spuščaj v primerjave ker se ne pogovarjamo o nobeni drugi stvari trenutno kot o verigi na BMW-jih z določenim motorjem. Torej ne primerjamo nobenih znamk, trenutno teče pogovor zgolj o verigah ki pa nimajo veze npr. s tem da je 10 let nazaj 2,5TDI VAG motorjem jedlo odmične (da jih ni sram). Pogovarjamo se zgolj o točno določeni stvari in ta je v tem primeru veriga. Lahko midva odprema novo temo in se pogovarjava o VAG failih ki jih je sigurno več kot 5 in to ogromnih ampak ne tukaj.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Tako da peace brate :cheer:
No, saj ima tudi VAG svoj delež pri okvarah verig.

Kdo pa je slučajno rekel da ga nima? Saj sem sam omenil TSI in TFSI tiste prve primerke. Ampak VAG je očitno priznal feler da ne zna naredit verige ki je ne bi trgalo in so lepo šli postopoma nazaj na jermene in je sedaj mir. Nevem zakaj ste vsi tako strašno občutljivi...
 

model1a

Fizikalc
14. dec 2008
1.193
41
48
DPOŽIVLJENSKO več ne obstaja... nikjer... Pač marketinški trik za boljšo prodajo. Za prvega lastnika je to sigurno doživljensko, saj avto prej proda. Če veš, kaj te čaka pri rabljenemu ranga 20-25k pač zbiješ ceno še za tistega tisočaka in imaš mir za 1/4 miljona kilometrov. Ni pa prav, da tako oglašujejo, je pa vsaj znana težava in torej lahko predvidiš strošek. WV je imel tudi cel kup težav s TSI motorji, ko jim je ketna zaradi prevelikega raztezka preskočila. Prav tako Nissan in Hyundai/Kia pri bencinarjih. Bullet proof avtomobila nikoli več ne bodo naredili. Kdor pravi drugače laže samemu sebi. LP
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Ni res, s tem se ne strinjam da ne gre zadeve narediti tako kot gre. A ve kdo za kak primer Mercedesa kjer je vtrgalo ketno ali je preskočila? Za primer Mazde, Toyote, Lexusa? Ne govorit da se ne da in da ni možno.
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.192
3.821
113
Ko sem imel Accorda, je zadeva začela po cca 200.000 km ropotati. Na servisu sem vprašal če je treba kaj menjat in so rekli da ne poznajo primera, da bi imel kdo težave.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.234
5.799
113
Doživljensko seveda obstaja. Definicija doživljenskosti je tisto v čemer se zdrava pamet razhaja s proizvajalci in kar si vsak proizvajalec razlaga po svoje.

V prospektu piše doživljensko, globoko nekje v drobnem tisku pa je zvezdica in ob zvezdici napis predvidena življenska doba 7 let ali 150kkm.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.158
2.256
113
Res je hermann saj to sem jaz v tej debati prvi izpostavil da za njih je doživljenjsko 150.000 km, potem pa kupi Nemec nov avto, stari pa gre na jug. Ampak to sploh ni sporno če tako razmišljajo. Bolj je sporno to da kamorkoli vprašaš ali servis ali kogarkoli te samo debelo gledajo ko omeniš verigo. Zakaj ne rečejo raje, da je obvezen pregled in meritev pri 250.000km in se potem oceni stanje? Isto kot npr. če gledam v svoji servisni za DPF filter, pri 180.000km bi naj bil pregled in meritev, potem pa se vidi. Ni mi všeč da pičijo budale.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Nič se ne branit, nič ne napadam, saj sem pravkar bil zadovoljen lastnik Audi A6 4G, pa še kakega Audija bom mel, samo mečke še nisem, na koncu pa vedno kakega BMWja kupim za vmes. :D

Ne vem kaj naj še glede verige debatiramo pri BMW? Od 2015 naprej kupiš vzdržuješ in voziš, če pa stari N47 motor kupiš pa pač treba met podatek a je bila menjana veriga ali ne. Če še ni bila jo je dobro zamenjati od 800-1000€ stroška, motorja ne jemljejo ven, če pa je bila zamenjana pa se glasnost in raztezek malo spremljata na servisu in je to to...tankaj in vozi. Tista trojka prej omenjena s 480kkm dvomim da je bila menjana veriga pa je N47. Ta motor tudi če bi ribnil zaradi verige ne bi bila tragedija...

Pri VAG so bile skupinske tožbe zaradi preskakovanja verig, ljudje so morali veliko dlje na lastno pest kot pri BMW kjer je bil vpoklic. https://www.autobild.de/artikel/vw-tsi-motorschaeden-3342557.html