nadomestno vozilo ob servisu avta

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Točno tako! Kupiš nov avto, ga voziš na redne (drage) servise, nekaj odleti in uveljavljaš garancijo. Popravilo bo trajalo 2 dni, servis pa cinca, če bi ti dal brezplačno nadomestno vozilo.
bonk.gif
Ljubčki moji, vsa popravila v garanciji, nadomestni avto, kavice v salonu ste vi že plačali z nakupom novega vozila in prej omenjenimi servisi na pooblaščencu. Ne bodite take ovce no, servisov je vsak dan več, čas je že, da se naredi selekcija! Če imam pač redni servis (ki nikakor ne traja 2 dni kot je napisal avtor) tistih par ur pijem kavico in listam revije in sploh ne sprašujem za nadomestno vozilo.

Pri Kii še nikoli nisem imel problemov z nadomestnim avtom, ampak meni se zdi, da jih ne bi imel nikjer.
wink-1.gif

A te lahko vprašam za eno mnenje? Kaj meniš, koliko zasluži trgovec pri eni Kii, Clio, Megan, Fiesta....
 

SHARK1

Globus
3. okt 2012
3.643
1
36
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Beri cel moj odstavek. Ravno zaradi tega sem spustil "narekovaje" pri brezplačno.
wink-1.gif

Vem,kaj si hotel povedati,sem prebral
wink-1.gif

Problem je v avtorju teme,ki ni postavil točnega vprašanja,tako da nihče ne ve,ali gre za redni servis ali za garancijsko popravilo...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.933
1.094
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Citat:

ZVPOT 21.c člen

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega proizvoda.

Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega proizvoda v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

... skratka če ti ne dajo nadomestnega vozila najameš taksi, stroške pa izterjaš od servisa ki ti res ni zavezan dat nadomestnega vozila, mora pa zato kriti stroške!

Povdarjam (še 1x) da je pri vozilih garancija samo tovarniška garancija. Podaljšana jamstva niso tu zraven, tam lahko je lahko pa ni nadomestno vozilo v pogodbi.


Tole jaz razumem malo drugače: Proizvajalec (Nissan oz. njegov zastopnik v Sloveniji Nissan Slovenija) ali pooblaščeni servis ti lahko zagotovita nadomestni avto, ni pa nujno.
Če ti ga ne, potem ti od proizvajalca oz. njegovega zastopnika v Sloveniji (Nissan Slovenija) terjaš stroške. V tem delu pooblaščeni servis ni več omenjan.

Torej najameš taksi, rentacar karkoli, nato pa zahtevek za odškodnino pošljep na Nissan Slovenija.

Sicer pa še nikoli za nobeno drugo stvar (ki ni avto) nisem dobil nadomestnega artikla ali povrnjene stroške za čas garancijskega popravila.

lp

[/QUOTE]

Če pelješ avto tja, kjer si ga tudi kupil, ti moraj že tam povrnit stroške. "Proizvajalec" je namreč sam proizvajelec, uvoznik ali tisti, ki ti je prodal.
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.708
140
63
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Citat:

ZVPOT 21.c člen

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega proizvoda.

Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega proizvoda v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

... skratka če ti ne dajo nadomestnega vozila najameš taksi, stroške pa izterjaš od servisa ki ti res ni zavezan dat nadomestnega vozila, mora pa zato kriti stroške!

Povdarjam (še 1x) da je pri vozilih garancija samo tovarniška garancija. Podaljšana jamstva niso tu zraven, tam lahko je lahko pa ni nadomestno vozilo v pogodbi.


Tole jaz razumem malo drugače: Proizvajalec (Nissan oz. njegov zastopnik v Sloveniji Nissan Slovenija) ali pooblaščeni servis ti lahko zagotovita nadomestni avto, ni pa nujno.
Če ti ga ne, potem ti od proizvajalca oz. njegovega zastopnika v Sloveniji (Nissan Slovenija) terjaš stroške. V tem delu pooblaščeni servis ni več omenjan.

Torej najameš taksi, rentacar karkoli, nato pa zahtevek za odškodnino pošljep na Nissan Slovenija.

Sicer pa še nikoli za nobeno drugo stvar (ki ni avto) nisem dobil nadomestnega artikla ali povrnjene stroške za čas garancijskega popravila.

lp

Če pelješ avto tja, kjer si ga tudi kupil, ti moraj že tam povrnit stroške. "Proizvajalec" je namreč sam proizvajelec, uvoznik ali tisti, ki ti je prodal.

[/QUOTE]


...in noben od teh ni servis. Servis servisira pokvarjeno robo oz. vzdržuje robo, da se ne pokvari. Lahko pa tudi posreduje pri uvejavljanju garancije; ni obvezan, je pa dobra poslovna praksa.
In tudi tista zadnja ni nujna: "tisti, ki ti je prodal". Če ta ni uradni zastopnik, ni obvezan reševati tvoje reklamacije; je pa spet to dobra poslovna praksa.

Proizvajalec, ki daje garancijo je proizvajalec sam oz. njegov uradni zastopnik. Verjetno so pa v avtomobilizmu vsa prodajna mesta hkrati tudi zastopniki, kar pri drugi potrošni robi ni nujno.

lp
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.302
2.403
113
še v SLO - ampak komaj
Daleč od tega, da bi "prodajna mesta" bila zastopniki. Večji del niso.
Izjema so mogoče Oplovi prodajalci - ti so, pred vstopom SLO v EU, "nastopali" kot samostojni uvozniki.
 

Tommy17

Fizikalc
8. jan 2009
820
47
28
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:

A te lahko vprašam za eno mnenje? Kaj meniš, koliko zasluži trgovec pri eni Kii, Clio, Megan, Fiesta....

Meni kot kupcu je to nepomemben podatek. Zakon imaš na 1. strani.

Sem samo vprašal, ker trdiš, da trgovec že pri prodaji zasluži za vse stroške, ki jih ima od prodaje naprej s stranko...
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
42
LJ
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Citat:
Uporabnik Tommy17 pravi:
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:

A te lahko vprašam za eno mnenje? Kaj meniš, koliko zasluži trgovec pri eni Kii, Clio, Megan, Fiesta....

Meni kot kupcu je to nepomemben podatek. Zakon imaš na 1. strani.


Seveda.. kot zavednemu Slovencui ti je mar samo kaj so tvoje pravice... to da na avtih novih ni marže, da se po forumih in v gostilnah ugotavlja kje dobiš najcenejše dele za tvoj avto je brez predmetno.. važno da si ti kupil avto rabljen in da sedaj zahtevaš da kaj ti vse prirpada... res super..
 

mitja155

Pripravnik
19. apr 2008
569
12
18
42
LJ
Praviš da ti je nepomemben podatek koliko kdo zasluži. Na drugi strani pa

Citat:
Ljubčki moji, vsa popravila v garanciji, nadomestni avto, kavice v salonu ste vi že plačali z nakupom novega vozila in prej omenjenimi servisi na pooblaščencu

To kar pišeš ni res. In nadomestni avto ti ne prirpada kar po defoultu. Ni razloga da bi ti. In če ne bi bilo servisa bi večina avtohiš propadlo. Takoj.

lp
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
@mitja155 torej po tvoje bi morali rezervni deli biti na voljo izkljucno pri uvozniku/zastopniku in izkljucno originalni? Da bi lahko navijali marze po zelji?
 

joshyslo

Pripravnik
Izključen uporabnik
30. jun 2008
250
4
18
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Sklepam iz tega da je napisano da mora bit avto na servisu 2 dni. Redni servis nekako ne traja dva dni! (seveda se lahko motim, bo avtor razložil kaj je mišljeno pod servis)
zmaga.gif

Na avtu je potrebni menjat loputo na izpuhu. Povedali so pa mora bit avto hladen ker drugace negre delat. In povedali so da je najbolse da avto ostane na servisu 1 dan. Jaz avto rabim ker se vozim na šiht .do servisa imam 30 km.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.302
2.403
113
še v SLO - ampak komaj
Se pravi "garancijsko".

Jaz bi poskušal tako, da bi jim avto pripeljal popoldan - "prosil"* za nadomestno - z njim domov in naslednji dan na šiht in popoldan po svojega nazaj. V optimalnem primeru celo mogoče akcija petek / sobota, če je težava priti iz službe pravočasno do servisa.

*
Z "prosil" mislil resno - kot že navedeno bi si moral svojo "pravico" v najslabšem primeru izboriti preko sodišča in še to pri zastopniku in ne pri servisu. Sem pa mnenja, da lepa beseda lepo mesto najde - in če obe strani pokažeta malo razumevanja ni vrag, da se ne bo našla neka rešitev.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Pa ljudje božji, a je tak problem pogledati v knjižico Garancija (domnevam, da je kar koncernska)? In tam notri verjetno tudi kaj piše na temo garancijskih popravil. In če že piše, se mora servis (če je pooblaščen) tega tudi držati.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.302
2.403
113
še v SLO - ampak komaj
Meni ni težko. Meni tudi ni težko razumeti kaj lahko pričakujem (beri: kaj je še "normalno").

Je pa več ali manj vseeno kaj piše v "garancijski" (razen č eobljubljajo več kot je zakonski minimum) - zakonski minumum pa določa zakon.

Je pa žalostno, da vse prevečkrat naši "prodajalci" (beri: zastopniki in dejanski prodajalci) sploh ne vedno katere zakonske obveznosti morajo izpolniti.

Ravnotako je žalostno, da "naši" kupci poznajo vse svoje pravice - dejanske in namišljene.
 

PaviGFY

Pripravnik
13. dec 2011
407
3
18
Kot veliki otroci, to mi pripada, to je moja pravica, bla bla bla.... Pač kot je rekel gr69, lepa beseda lepo mesto najde. Sam nisem nikoli imel težav z mobilnostjo in ja kot trdijo nekateri verjetno je vse že "preplačano" s samim nakupom vozila....ampak...razumem da večina gleda kje se prišpara ko pa gre kaj narobe je meni važno da ne izgubljam časa.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Še enkrat...
Renault-Nissan ima to dokaj dobro urejeno. In če je OT kupil novo vozilo, je dobil zraven knjižico Garancija. In v njej je vse opisano, kaj ti pripada in kdaj.
In če me spomin ne vara za garancijska popravila pripada nadomestno vozilo. Po specifikacijah in določen rok trajanja. Pika. In tega se more pooblaščen serviser (torej v mreži) držati. In konec.
In nima veze kaj pravi zakon, kako se pooblaščenemu serviserju vzdigne... Če je uvoznik to predvidel in opisal to drži.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.933
1.094
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik merdzo pravi:
Citat:

ZVPOT 21.c člen

Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katero je bila izdana obvezna garancija, zagotovi brezplačno uporabo podobnega proizvoda.

Če proizvajalec potrošniku ne zagotovi nadomestnega proizvoda v začasno uporabo, ima potrošnik pravico uveljavljati škodo, ki jo je utrpel, ker proizvoda ni mogel uporabljati od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma nadomestitvi blaga z novim, plača proizvajalec.

... skratka če ti ne dajo nadomestnega vozila najameš taksi, stroške pa izterjaš od servisa ki ti res ni zavezan dat nadomestnega vozila, mora pa zato kriti stroške!

Povdarjam (še 1x) da je pri vozilih garancija samo tovarniška garancija. Podaljšana jamstva niso tu zraven, tam lahko je lahko pa ni nadomestno vozilo v pogodbi.


Tole jaz razumem malo drugače: Proizvajalec (Nissan oz. njegov zastopnik v Sloveniji Nissan Slovenija) ali pooblaščeni servis ti lahko zagotovita nadomestni avto, ni pa nujno.
Če ti ga ne, potem ti od proizvajalca oz. njegovega zastopnika v Sloveniji (Nissan Slovenija) terjaš stroške. V tem delu pooblaščeni servis ni več omenjan.

Torej najameš taksi, rentacar karkoli, nato pa zahtevek za odškodnino pošljep na Nissan Slovenija.

Sicer pa še nikoli za nobeno drugo stvar (ki ni avto) nisem dobil nadomestnega artikla ali povrnjene stroške za čas garancijskega popravila.

lp

Če pelješ avto tja, kjer si ga tudi kupil, ti moraj že tam povrnit stroške. "Proizvajalec" je namreč sam proizvajelec, uvoznik ali tisti, ki ti je prodal.


...in noben od teh ni servis. Servis servisira pokvarjeno robo oz. vzdržuje robo, da se ne pokvari. Lahko pa tudi posreduje pri uvejavljanju garancije; ni obvezan, je pa dobra poslovna praksa.
In tudi tista zadnja ni nujna: "tisti, ki ti je prodal". Če ta ni uradni zastopnik, ni obvezan reševati tvoje reklamacije; je pa spet to dobra poslovna praksa.

Proizvajalec, ki daje garancijo je proizvajalec sam oz. njegov uradni zastopnik. Verjetno so pa v avtomobilizmu vsa prodajna mesta hkrati tudi zastopniki, kar pri drugi potrošni robi ni nujno.

lp

[/QUOTE]

Servis je bilo mišljeno (kar pač govorimo o avtih) kot dealer, pri katerem je bil avto kupljen, in ki ima prodajo in servis. Povadai se vozi tja.
Generalno gledano pa imaš prav.