Liderpnevmatik.si nateg?

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.040
4.049
113
V te primeru mi bo kupnino povrnil Mastercard. Glej moj post nad tvojim.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.302
2.404
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Sem tudi ravnokar govoril po telefonu s kartičnim poslovanjem Mastercard moje banke in mi je gospa na drugi strani povedala, da če liderpnevmatik ne bi hotel refundirati, da kartičnemu poslovanju pošljem vso dokumentacijo, print-screene in korespondenco z reklamacijami liderpnevmatika in potem Mastercard meni refundira, oni pa se potem ukvarjajo z liderpnevmatik.

Super! Pa dobro vedeti, da te tudi MasterCard na tak način ščiti.
zmaga.gif
Pa prosim obveščaj o razpletu.

@ribicija - No shit - saj to jest in Jest cel čas trobiva.
grin1.gif
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Jaz mislim, da gre v prvi vrsti za totalen nesporazum in nezmožnost OBEH strani prisluhniti nasprotni strani.

Ja naročil si nove gume - DOT mlajši od dveh let in tisti, ki ti odgovarja na reklamacijo je PREPRIČAN, da so ti take tudi poslali. Seveda si ti prepričan, da si žrtev zarote in nategovalcev (sam še nisem slišal za slabe izkušnje z njimi, kupujem pa praviloma pri Delticomu - gume direkt).
Po njihovih splošnih pogojih imaš pravico do vračila z njihovim prevzemom, oni pa ti vrnejo denar - trideset dni je tukaj zato, ker tudi oni ne dobijo denarja prej od MC.

Do tu vse lepo in prav. Po moje imaš poleg tega kar si že storil naslednje možnosti:
- najprej še enkrat pošlješ zahtevek za dostavo/zamenjavo pravilnih pnevmatik z natančnim opisom problema in čimveč slikami in print screny. Pošlji na več njihovih mailov - uporabi gugl za iskanje "skritih" mailov.
- zahtevaš vračilo denarja z njihovim prevzemom in upaš na najboljše
- dostaviš vso dokumentacijo Mastercardu, pa naj se oni hebejo z njimi.
- po čimveč evropskih forumih razširiš govorico o nečednih poslovnih praksah.

Čeprav Andora ni v EU pa je vseeno bolj resna država kot marsikatera, ki je not!
 

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
Ksz. Mislim, da če je stran prevedena v slovenščino in ima slovensko domeno se sklepa, da posluje v Sloveniji in zanjo veljajo EU zahteve. Na ta način se preprečuje scam. Treba je kontaktirat ZPS recimo, če drugače ne bo šlo. Lahko pa tudi odvetnika.
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
6.963
3.256
113
Citat:
Uporabnik karamarko pravi:
Po slovenski zakonodaji jih moraš v 14 dneh obvestit, potem imaš pa 30 dni da vrneš. S tem, da ti morajo povrnit tudi stroške poštnine do tebe.
Zakaj točno bi moralo podjetje iz Andore upoštevati slovensko zakonodajo? Saj ne poslujejo v Sloveniji oz. iz Slovenije. Od kje sploh pride ta ideja?

Citat:
Uporabnik Peror pravi:
Ksz. Mislim, da če je stran prevedena v slovenščino in ima slovensko domeno se sklepa, da posluje v Sloveniji in zanjo veljajo EU zahteve. Na ta način se preprečuje scam. Treba je kontaktirat ZPS recimo, če drugače ne bo šlo.
Čaki kaj? Na podlagi česa se sklepa? Če je stran v angleščini in na končnici .com boš pa sklepal da posluje iz ZDA? - Zakaj bi kontaktiral neko društvo - no, razen če plačuješ članarino - pa ti potem s svojimi odvetniki pomagajo kot članu, ravno tako kot bi ti pomagal katerikoli odvetnik, če si "pri njemu plačuješ članarino".
 

cat

Fizikalc
3. sep 2007
901
52
28
Kakšen DDV so obračunali ? Slovenski, Andorski ali sploh nobenega ?
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.316
1.339
113
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:
Sem tudi ravnokar govoril po telefonu s kartičnim poslovanjem Mastercard moje banke in mi je gospa na drugi strani povedala, da če liderpnevmatik ne bi hotel refundirati, da kartičnemu poslovanju pošljem vso dokumentacijo, print-screene in korespondenco z reklamacijami liderpnevmatika in potem Mastercard meni refundira, oni pa se potem ukvarjajo z liderpnevmatik.

Super! Pa dobro vedeti, da te tudi MasterCard na tak način ščiti.
zmaga.gif
Pa prosim obveščaj o razpletu.

@ribicija - No shit - saj to jest in Jest cel čas trobiva.
grin1.gif

In podobno kot vidva tudi jaz na prvi strani.
Sem sam še enkrat povzel to kar sem že včeraj pisal...
 

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.470
228
63
Jaz se kar strinjam s tabo. Naročil si nekaj, dobil pa drugo. Dva različna linka, dve različni ceni. Skoraj enako kot če bi naročil 4 gume, dobil pa 4 umivalnike. Torej ni zgodba v tem, da bi se premislil, pač pa v tem, da si dobil napačno naročeno blago. Zahtevaj pri vračilu oz zamenjavi. Lahko da je prišlo do zamenjave v skladišču ali kaj podobnega. kot so ti že svetovali jim piši še enkrat z vsemi print screeni ter slikami in linki, z obrazložitvijo, da si naročil eno, dobil pa drugo. Mogoče če poizusiš pisati v angleščini, saj imam občutek da si pomagajo z google translatom - v prevodu pa je marsikaj izgubljeno.

V kolikor to ne bo šlo, je pa naslednji korak MC kartični center.
 

XXXL

Guru
9. sep 2007
7.336
760
113
Spet matematika... nekako cene z DDV in brez ne gredo skupaj...
To je en s petimi razredi OŠ sestavil...
 

BuDi

Guru
6. sep 2007
6.963
3.256
113
Pogled na ta račun spremeni nekaj zadev...

Firma je vsaj delno podvržena slovenski zakonodaji ker so pridobili slovensko DDV številko.

Podatki o podjetju:
Naziv: AD TYRES INTERNATIONAL, SLU
Naslov: CARRER BONAVENTURA ARMENGAT NÚM. 10 EDIFICI MONCLAR, BLOC NÚ, AD500 ANDORA LA VELLA
Status: Pravna oseba
DDV ID: SI23751720
Matična številka:
Datum registracije za DDV: 14.10.2016
Šifra dejavnosti: 45.310 (Trgovina na debelo z rezervnimi deli in opremo za motorna vozila)
Urad DURS: DU Ljubljana
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
18.944
1.099
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ribicija pravi:
Jaz pa mislim, da slovenski zakon o vračilu artiklov kupljenih po spletu v tem primeru ne velja za njih. So firma registrirana v tujini, tudi kolikor vidim poslujejo v tujini.
Po mojem veljajo njihovi splošni pogoji, ki so objavljeni na njihovi internetni strani, saj si se z nakupom strinjal z njimi. Torej včrailo ja, ampak pod njihovimi pogoji.
Poslujejo na SLO spletni strani, v SLO jeziku, na SLO domeni, obračunavat morajo SLO DDV, ker prodajajo v kupcem iz SLO. Kolikor vem, jih lahko v primeru spora mirno toži v SLO.
 

Peror

Majstr
5. mar 2015
1.678
216
63
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik ribicija pravi:
Jaz pa mislim, da slovenski zakon o vračilu artiklov kupljenih po spletu v tem primeru ne velja za njih. So firma registrirana v tujini, tudi kolikor vidim poslujejo v tujini.
Po mojem veljajo njihovi splošni pogoji, ki so objavljeni na njihovi internetni strani, saj si se z nakupom strinjal z njimi. Torej včrailo ja, ampak pod njihovimi pogoji.
Poslujejo na SLO spletni strani, v SLO jeziku, na SLO domeni. Kolikor vem, jih lahko v primeru spora mirno toži v SLO.

Točno tako mislim tudi sam.
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.040
4.049
113
Citat:
Uporabnik XXXL pravi:
Spet matematika... nekako cene z DDV in brez ne gredo skupaj...
To je en s petimi razredi OŠ sestavil...

Imaš prav. No, še za račun jih lahko prijavim na FURS.

Bi morala biti tudi na računu tista 3D koda od davčne blagajne?
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.344
677
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Poslujejo na SLO spletni strani, v SLO jeziku, na SLO domeni. Kolikor vem, jih lahko v primeru spora mirno toži v SLO.

Kolikor vem, lahko kdorkoli postavi spletno stacuno v SLO jeziku in z .si domeno ... Tukaj je sedaj nekaj sporocil visje to razjasnjeno, da ima podjetje tudi slovensko davcno stevilko... torej je nekako tudi registrirano v Sloveniji kot pravna oseba ... in v tem primeru se lahko pravne spore resuje tudi preko SLO sodisca... Ce tega ne bi bilo, potem dvomim, da bi se to dalo le na podlagi jezika spletne stacune in na podlagi koncnice spletne domene ...



Citat:
Uporabnik AndY1 pravi:

Imaš prav. No, še za račun jih lahko prijavim na FURS.

Bi morala biti tudi na računu tista 3D koda od davčne blagajne?

Nevem, ce je nujno da ima kodo, glede na to, da ne poslujejo z gotovino ...
 
Nazadnje urejeno: