Kaj počnejo z avti na servisih?

LaUros

Pripravnik
13. feb 2008
327
0
16
Ljubljana
ksz

Ok, da se jaz povem zgodbo iz tretje plati, ce vzamemo da je prva plat Kupec in druga Servis.

Pred leti sem namrec za neko znamko testiral vse njihove servise po Sloveniji.

Zadeva je zgledala takole - predhodno smo se najavili - narocilo je bilo vsaj en dan prej, avto je bil pisan na neko fizicno osebo, kao mojo teto/mat, placano pa je bilo vedno samo z gotovino.

Premalo tekocine za sipe je blo notri, malo premal olja, avto usran od zunaj in znotraj, ena zarnica pregorena, ... + avto je bil namerno pokvarjen (osnovne, skrite, zelo zahebane napake, itd...), v glavnem pa je zgodbica sla nekako tako: avto potrebuje redni servis na XX.000 kilometrov in da se je prizgala se "neka" lucka in da lastnica mal cvika glede lucke.

Prisel, oprazoval, spremljal, vedno rekel da bom pocakal, vse informacije zbiral kar sem jih lahko, ce se je le dalo sem opazoval cez cel proces, itd... ko sem prisel nazaj, smo avto pregledali, v primeru da so ga spucali zopet umazali in naslednji dan spet naokoli.

Vse smo spremljali, od postrezbe, prijaznosti, hitrosti, koliko avtov je naokoli, cistoce osebja/delavnice, ali so uporabljali testerje ali ne, predvsem pa ceno (kolk nategovanja je pri potrosnem materialu, koliko olja so naracunal, ali so posebi se kaj zaracunali, itd...)

Skratka, pestro. Na koncu smo jih zbrali na sestanku v sedezu zastopnika, skupaj z sefom za Balkan/EU... pestro
evil.gif


Mimogrede, to pocnejo vse znamke, bolj ali manj pogosto. Nekatere niti ne povejo, tako kot so tukaj imeli sestanek, ker direktno naredijo iz tujine...

EDIT: sem malo bolj dopisal, upam da je zdej bolj razumljivo
smile-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Telefunken

Fizikalc
23. jul 2007
1.909
0
36
Zanimiva štrorija, samo sem jo moral 2x prebrat, ker prvič nisem štekal ali si jih grajal ali hvalil.
 

LaUros

Pripravnik
13. feb 2008
327
0
16
Ljubljana
Oja, so ble sankcije. Vedno so sankcije po takih, res pa da glede na to kaj berem tukaj za originalne servise, vsekakor premile
wink-1.gif
ker so bile ogromne razlike tako med kraji, kot med servisi, potem pa zal tudi med mehaniki.

Torej vseeno IMO manjka neka res koncna ocena za kupca, ker je lahko na kakem vecjem servisu res velika razlika med posameznimi serviserji. Poznale so se tudi izkusnje (ene stvari so enake, ne glede na tester, elektroniko ali karkoli modernega) in pa izobrazevanja.

Za potrebe zastopnika/uvoznika je pa seveda dovolj, ker gleda sirse, v skladu s tem kar so oni domenjeni sami.
 

Slovenet

Majstr
21. jul 2007
4.396
485
83
43
Še vedno Rdeči revirji
Po mojem je veliko odvisno od politike posameznega proizvajalca avtomobilov. Ne vem sicer kako nadzorujejo serviserje. Sam sem kot kupec novega avtomobila določene znamke v pol leta že dvakrat dobil anketo o servisu, kjer je zajeto vse od izgleda samega servisa, do nadomestnih vozil in kvalitete servisiranja. Zanimivo pri tem je, da so slovenski generalni uvozniki samo poštarji. Pošta pride domov od slovenskega generalnega uvoznika, v ovojnici pa je kuverta s plačano poštnino in naslovom proizvajalca, torej anketa odleti direktno k proizvajalcu.

Jaz menim, da imajo nekatere znamke ta nadzor kar poštiman.