Kaj počnejo z avti na servisih?

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Kaj pa vem. Nisem ravno prepričan.
Sem imel VW, v rangu 20.000 EUR. Kave nisem videl. Edina ugodnost je bila kupon za taksi od servisa do službe in potem nazaj. S tem, da so imeli izbrano precej bedno taksi službo z metuzalenskimi vozili, ki so celo pod siceršnjim bednim standardom ljubljanskih taksijev. Pa še solo vožnje mi niso naklonili saj je taksist veselo naložil več potnikov v avto in jih razvozil po Lj. Kot da se mi ne bi mudilo.... Servis je bil Porsche Verovškova. Storitev kot takšna je bila korektno opravljena.
Enkrat sem bil tudi tako neumen, da sem ga peljal v A2S v Celju. Pravzaprav dvakrat. Prvič peljem na redni servis, opomnim na airbag lučko. Fino, popravijo za male pare. Odpeljem. Naslednje jutro lučka gori. Peljem nazaj ob prvi priliki, popravijo, veselo zaračunajo delo še enkrat, baje zamenjajo kable in naj bi bilo OK. Bilo je, plačal pa sem dvakrat popravilo iste napake.
Neuspešno so mi popravljali tudi občasne težave zjutranjim vžigom vozila. To, da sem jim zabičal menjavo naftnega filtra pri 60.000 je sicer zaleglo, a napake ni trajno odpravilo. Po njihovem pa je vse OK, računalnik ne pokaže nič. Kot, da je tisti njihov klinčev diagnostični računalnik čudo božje, ki ima vse odgovore.
K sreči sem potem skenslal VW, tudi zaradi servisne izkušnje v A2S in si kupil BMW. VW me več ne vidi. Enako velja za Renault.
Trije novi kupljeni, vsi pri Avtotehniki v Celje. Nekaj jaz, nekaj bližnje sorodstvo, nakupe pa sem urejal vse jaz in tudi avti so bili vsi kupljeni na moje ime. Torej bi me lahko smatrali vsaj kot potencialno stranko, s katero še lahko kaj zaslužijo.
Vse super, ko se pogovarjaš o nakupu vozila. Potem pa te v roke dobijo mehaniki.... Nazadnje so "pozabili" očistiti avto, pozabili so na eksplicitno navodilo, da ne smejo dolivati tistega zanič Vitrexa, ker lahko za manj denarja sam vlijem Sonax. To, da o kuponih za taksi še niso slišali raje ne bom. Prevoz je izgledal takole: v avto se je poleg tebe usedel njihov mehanik, te peljal, kam si želel in se nato s tvojim avtom (in tvojim stroškom goriva) peljal nazaj na servis. Poavto si prišel, kot si se sam znašel. Res bistro. Mehanik v vlogi taksista, hkrati pa jamrajo, kako so zasedeni, menda celo toliko, da niso utegnili oprati avta. Raje bi dali kupon za taksi, plačali nekaj EUR za taksi, mehanik pa bi vmes stranki raje opral avto. Za skoraj 300 EUR računa bi vsaj to lahko naredili. Še posebej, če imajo stranko, ki je pri njih pustila že kar veliko denarja.

Sicer pa se ne sekiram. Z njimi sem zaključil, denarja od mene več ne dobijo. Niti za servise, niti za nakup novih vozil. Toliko še počakam, da se trije precej novi Renaulti pred družinsko hišo sesedejo sami vase, potem pa kupimo kaj drugega.
 

Georgie

chairman
1. sep 2007
982
0
16
Far Far Away
Na uradnih (Peugeot) servisih se marsikaj dogaja ... Vse, kar je bilo omenjeno v tej debati (pa še v kateri na tem in bivšem forumu), kdaj pa iz avta celo izgine tudi kakšen všečni del, ki ni njegov sestavni element in ni ravno na očeh, seveda, da človek opazi čim kasneje.
 
Nazadnje urejeno:

sonick

Polo 6n2 frajer
22. sep 2007
3.091
0
36
on the run
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Hehe, pol so pa mene čudno gledali ko sem pred prevzemom novega avta skakal okoli njega z merilcem laka.
hysterical-1.gif

...hehe
hysterical-1.gif
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.879
1.330
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Seveda je pomembno, ker predvidevam, da je popodrajna dejavnost pri znamki višjega cenovnega ranga kvalitetnejša, kot pri neki znamki, ki ima največji tržni delež v nižjem/srednjem razredu...

Tudi sam sem tako mislil. Potem sem pa videl kako se je v moj avto vsedel umazani mehanik brez zaščitne prevleke. Predpražniki so bili v prtljažniku, avto je bil umazan (zunaj ter notri) na volanu so bili odtisi umazanih rok od mehanika, pravo tako na voznikovih vratih. Zadaj, kjer imam paket prve pomoči ter orodje je bilo vse premešano ter umazano. O nadomestne vozilu niso želeli slišati ničesar, ker naj ne bi imeli primernega vozula zame. Navodila nadrejenih, seveda sem ga potem dobil, ko sem pritisnil na te iste nadrejene. Sploh ne upam pomisliti kaj so z avtom delali pa nisem videl tega. Žal je pri njih še vedno v glavi zapisano, da mldai ljudje ne vidimo šlamaprije.
Vse to so uredili, ko sem se pogovoril z njihovimi nadrejenimi. Tudi jaz moram svoje delo opravljati maksimalno zadovoljivo, zato pričakujem enako od nekoga drugega. S takšnim odnosom na horuk so se mi zamerili. Ne vidijo me več. Gre pa se za Autocommerce. Naprej pa lahko sam zaključi za katero nemško znamko se gre.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
No, se pa lahko vsaj fino počutiš, ker si denar zapravljal v firmi, ki deluje v skladu z "nacionalnimi interesi".
smile-1.gif


Ogo
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
Jaz imam pa z pooblaščenimi servisi izkušnje samo z Hyudajem in Renojem. In tu moram pohvaliti Hyundai servis v Škofji Loki. Bolj mali servis, družinskega porekla, vedno ob sprejemu dobim kavico, lahko počakam tam, kakšno rečeva z mojstrom. Skratka vedno vse poštimali v roku in na nivoju. Če pa treba avto tam pustit, se pa prej dogovoriš za nadomestno vozilo. Kar tako naprej Hyundai Lušina Škofja Loka.

Renault-Real Vrhnika, tudi poštimajo tisto za kar si pripeljal avto na servis. Res ni kavice, je pa storitev kar na nivoju, cene pa Renujo podobne.

ma da bi moral voziti avto za isto napako 2x ali večkrat na servis in to celo 2x ali večkrat plačati
uf-1.gif
, enkrat in nikoli več, ker bi takemu servisu hitro poslal kakšno kontrolo.
 

limetka

Pripravnik
26. jul 2007
597
0
16
Skor ne morem verjet, kaj se dogaja. Hmmm, oz. vam kar verjamem. Razni Peugeoti, Renaulti in ostala evropska sran... se kvarijo tako pogosto, da ni čudno, da serviserjem povsem dol visi za odnos in nivo storitve. Strank bo vedno dost.
Moja dosedanja edina izkušnja s serviserji je z gospodom Seličem, pooblaščenim Hondinim serviserjem. O njem lahko govorim samo o superlativih. Poleg tega, da sem stoprocenten, da bo avto še naprej tekel kot urca, je odnos na vrhunski ravni. Oblečen je v doktorsko čista bela oblačila in je edini, ki se usede v avto. Takoj ko prideš, ga zapelje v garažo, po servisu se odpelje nekaj km in ugotovi morebitne napake.
Nikoli nobene pritožbe. Edini človek, ki bo poleg mene tipal moj avto!
 

Telefunken

Fizikalc
23. jul 2007
1.909
0
36
Ooo Hondaš, malo res dvomim v to zgodbo, amapak dobr je...ti verjamem.
Keri Honda servis?
 

terminator

Pripravnik
24. okt 2007
33
0
6
Lahko verjameš, ker imam tudi sam samo pozitivne izkušnje s Seličem.
Avto je tam bolje sprejet, kot marsikateri pacient v našem zdravstvu.
 

maddog

Fizikalc
16. avg 2007
1.817
0
36
okolica MB
Mislim da ga ni, ki ne bi hvalil servisa pri Selicu, moj je od zacetka servisiran tam in je res kaj je limetka napisala. Najbrz eden izmed top 3 servisev v sloveniji, ce ne najboljsi.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
3
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik asko pravi:
Jaz imam pa z pooblaščenimi servisi izkušnje samo z Hyudajem in Renojem. In tu moram pohvaliti Hyundai servis v Škofji Loki. Bolj mali servis, družinskega porekla, vedno ob sprejemu dobim kavico, lahko počakam tam, kakšno rečeva z mojstrom. Skratka vedno vse poštimali v roku in na nivoju. Če pa treba avto tam pustit, se pa prej dogovoriš za nadomestno vozilo. Kar tako naprej Hyundai Lušina Škofja Loka.

Renault-Real Vrhnika, tudi poštimajo tisto za kar si pripeljal avto na servis. Res ni kavice, je pa storitev kar na nivoju, cene pa Renujo podobne.

ma da bi moral voziti avto za isto napako 2x ali večkrat na servis in to celo 2x ali večkrat plačati
uf-1.gif
, enkrat in nikoli več, ker bi takemu servisu hitro poslal kakšno kontrolo.

Ravno iz tega razloga sam pri menjavi avtomobila vedno pogledam, če ima kaj primernega na voljo Hyundai. Lušina mi je blizu, servis pa odličen.
 

tomi

Guru
1. sep 2007
17.993
9.116
113
39
MB
ksz

huh eni pa ste res meli "srečo" z pooblaščenimi.

kavico dobi vsaka stranka, še kake čokoladice se najdejo za ženske
smile-1.gif
vsak serviser preden se vsede v avto da na volan zaščitni polivinil, na tla kartonast predpražnik pa vrečo na sedež.

glede servisnih vozil ni nekega problema, se stranki pove če ni takoj na voljo kdaj bo pa se servis prestavi. ob naročilu na servis se da tudi izrazit željo po prevozu domov.

je pa res da je enako kot povsod, tud med mehaniki se najdejo bedaki
smirk-1.gif


to je blo govora o porsche maribor

aja še to .. glede tiste vožnje s tovornjaka, priporočljivo se je peljat, zarad akumulatorja, in tud parkrat po zavori, da se spravi rja z diskov, verjeli ali ne vse to zahteva iso standard, je pa žalostno da ponavadi avto z tovornjaka pride z tolko bencina da ga že na parkirišče komaj spraviš
tongue-1.gif
 

maddog

Fizikalc
16. avg 2007
1.817
0
36
okolica MB
Kolko so komentirali pubeci na mcs.si forumu, so baje kr korektni, glede na to da mas micko, poglej malo forum ;]
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
tudi jaz hodim v Avstrijo ce je kaj takega bolj zahtevnega.Nasi servisi se z njihovimi ne morejo primerjati, vsaj pri tistem h katerem jaz hodim. Ce je kaj nujnega porihtajo takoj cene delov so nizje kot pri nas vse dele imajo ponavadi na zalogi, urna postavka je res visja ampak vedno ti se kako zadevo porihtajo brez da zaracunajo ter ne racunajo posebej priklopov na testerjev in podobnih zadev.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
meni so pri malgaju v ljubljani serviserji na rednem servisu ukradli mrezico, ki pokriva rezo za dolivanje tekocine vetrobranskega stekla in cisto nov obesek. za obesek sem znoru, ko mi je predajal kljuce mrezico sem pa nazalost opazil ze ko sem prodajal avto. bohve kaj vse je se zmanjkalo.

stupid-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Eh, rezervni deli pač. A lučka za airbag ti ob kontaktu zasveti za par sekund ali več ne?
evil.gif


Ogo