Izobraževanje v Slo skozi leta

  • Ustvarjalec teme Izbrisan uporabnik #9334
  • Začetni datum
I

Izbrisan uporabnik #9334

Zadnjič, sredi decembra, me je moja zvlekla zraven na sestanek v gimnazijo (sej bi sama čisto v redu uredila, tudi brez mojega strokovnega vodstva :evil: ), kjer je nekaj starševskih sotrpinov pojamralo, da bi bilo fino nekaj učiteljev poslati v penzijo itd (npr. za slovenščino in fiziko ...), ker čisto nič ne zastopijo, kaj si njihovi sončki želijo.

Potem sem moral še sam vstati in povedati svoje. Milo mater ( !!! ) , to so vendar 17 let stari ljudje, tristohudičev, to so že izgrajene osebnosti! Menda kaj vedo okoli obveznosti ali kako ... ali vedo samo za ugodnosti ( ? ) Imam dobro zgodbo, kako nas je urihtal naš (magister) za fiziko, v prvem letniku. Pazi : takrat je bil naziv "Magister" še znanstveni naziv. Če bi doma kakšno zinil na to temo, bi jih še od fotra fasal, pa sem bil že dec o_O . Danes se gredo pa tastari pogajat za ocene k učiteljem?

Vse kar je prav! :gorjaca:
 
  • Všeč mi je
Reactions: Mr_Wolf in sad

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.899
5.458
113
In kakšen je bil odziv po tvoji ustni disertaciji?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Jabe
I

Izbrisan uporabnik #9334

Bili so tiho.

To so mladi izobraženi ljudje, ki mislijo, da bodo skozi svoj status pogajali ocene. To je točno tisto, kar vsi tudi tule gor že vso zgodovino nabijamo. Jaz sem bil pa nekoč tudi mentor za pripravnike in praktikante. Imam kakih 10 let kilometrine na to temo in sem lahko pridobil skozi delo in izobraževanja, kjer smo se srečevali s celo slovensko industrijo, torej občutek, kaj in kako. In povem, zadeva je strašno zanič.

Ko sem jaz hodil v šole, so nas z glavo naprej porinili v zvedavost. Danes naredijo čisto vse, samo da ni preveč zvedavosti. Pomeni, da nimajo preveč dela z dijaki. :nigladek:
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.395
964
113
Obišči stran

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.148
2.328
113
v lokalni ostariji
Utisevalec koliko otrok imaš v os oz v kateri os? V šoli ki jo jaz poznam je prva triada bila ze prav fino naporna. Igral so se mogoce prvih 14dni potem pa konec. Tisti ki se ze v vrtcu niso naucili stet pisat... So bili kar bogi.

Demz ti kr verjames da ucitelj nima pojma? Dej no dej. Je pa tako da vedno se najde boljsi in slabsi. Isto je s solami. Ena sredna strojna v domzalah ni na istem nivoju kot v mariboru....
 
  • Všeč mi je
Reactions: navlixx
I

Izbrisan uporabnik #9334

Nisem dovolj dobro napisal?

Učitelj ima še največ pojma. Starši ga nimajo.
Otrok v srednji šoli MORA že delovati samostojno ! Tu smejo starši samo še opazovati od strani.

Toda današnji starši se obnašajo čisto napačno. Otroka ki je star 16 let, hočejo na vse možne načine obvarovati pred učiteljevimi kapricami.

Koj kjutatz? Če učitelj reče - "skoči !" - SKOČI !
Če pa ti kot starš misliš drugače, pa sam svojega otroka uči življenja, ne pa da prepustiš to šoli, potem pa zabavljaš, da ne dela prav.

Štos je, da je to najbolj karakteristika visoko izobraženih staršev. Torej je bila njihova vzgoja tako pomanjkljiva, da so dobili zgolj za povohat znanje, uporabljat ga pa ne znajo in imajo zato paničen strah pred svetom. Sedaj pa ta svoj strah preslikujejo na otroke :nigladek: . Nižje izobraženi ljudje ne delajo tega.
 
  • Všeč mi je
Reactions: navlixx

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.148
2.328
113
v lokalni ostariji
Ja, vtikanje staršev v delo uciteljev je napaka. Ampak to ni nekaj novega kakor zelis to predstavit.... So s vtikali ze leta nazaj.

Povej mi pa eno stvar. Ce tvoj otrok izracuna 1+1=2 ucitelj mu pa rece da je 3 in mu napise cvek kaj bos storil? Bos rekel ucitelj ima prav ali sel v soli in povprasal kako je sedaj 1+1=3? Se bos vtaknil v uciteljevo delo?

Saj to ves da izobrazba in znanje nista nujno povezana?
 
  • Všeč mi je
Reactions: navlixx
I

Izbrisan uporabnik #9334

Lej, tamala je v gimnaziji, evropski oddelek. Kar pomeni, da špreha na vse možne načine, angleščina, francoščina, ruščina ... celo nekaj s portugalščino probava, samo nemško pa ne ( ? , zelo pomembno za naše področje ) , toda učiteljica za Slo ji je lani primazala dvojko!

Punca bi bila prav dobra, toda slovenščino je fasala dvojko.

Kaj ti misliš, pričakuješ od mene, da bom šel tja učiteljico oordnungo delat, da - kako lahko trdiš, da pa moj otrok ne zna slovensko za komaj dvojko, v vseh ostalih jezikih pa 4, 5 ? (???)

Ne znam drugače napisat, toda tako je. Če je učitelj tako sklenil - je že nekaj bilo. Se bodo že zmenile med seboj. Danes, eno leto kasneje, so ocene pri Slo štirka. :cheer:

Ja. Bolj so starši visoko izobraženi, manj predstave imajo z resničnim življenjem. Lahko bi rekel, da se resnično življenje začne kar v domači kuhinji. Potem je šele računalnik in svetovna znanost.
 
  • Ljubezen
Reactions: navlixx

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.148
2.328
113
v lokalni ostariji
Izmikas se odgovoru. Kaj bos naredil ko bo ucitelj rekel da je 1+1=3 a ves da je 2 ? To da ji slovenscina ne gre ni nic takega... Ni pogoj da ji drugi jeziki lezzijo da tudi slovensko obvlada. Konc kocev sam pravis da ji nemscina tudi ne gre...
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Ne da ji ne gre, noče jo.

Posluš, ( ! ) , bo moralo biti malce več narobe, da bom šel pamet solit učitelju.

A je kaj groznega, če otrok kdaj tudi dvojko faše?

NI ! To je pravzaprav zelo vzgojno, saj otrok iz prve vrste dobi, da ni "sonček". Za življenje pa itak vemo, da ni čisto "sončkasto".
Kwa pa pol, če mu učitelj reče, da je morda 1+1 =3 ? Verjetno mu je tudi razložil, zakaj tako. Če ni - e - takrat pa jaz nastopim. In to je tudi moja edina naloga kot starša.

Moja vrhovna naloga kot starša je namreč, da omogočim svojemu otroku maksimalno možno izobrazbo. Torej kolikor absorbira. Npr. 7. stopnjo svoje usmeritve, izpit za avto, viličarja, motorko za v hosto, inštrument, (naša igra npr. harfo), če bo hotla igrat v orkestru, jo peljem, pa je 80 km daleč ...

... to so moje zadolžitve. Kot očeta. Kaj bo pa otrok z vsem tem znanjem kasneje počel , je pa njegovo. Jaz sem ji ponudil in omogočil.
Da bom pa šel učiteljem pamet solit - :nigladek: , veš kaj, potem bi bilo še najbolje, da se grem kar sam učitelja? :nigladek:

Zakwa pa imamo šole? Ko pa župnik za oltarjem nekaj izjavi - pa ni nobene dileme?
 
  • Ljubezen
Reactions: navlixx

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.148
2.328
113
v lokalni ostariji
E vids ti bi sel pamet solit. Cccc. Pa kaj pol ce on pravi da je 3 je 3. ce rece skoci skoci a nis tko reku?

Ti ki so najbolj kukr proti vmesavanju starsev v šoli prvi pridejo tezit uciteljem
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
:zmaga: To je tisto : Učni načrt, ki se ga je treba držati na vse kriplje.

Ravno to so fantje pripovedovali. Ko je dec začel razlagat finese, detajle, (če nisi razumel osnove, je brezveze naprej nalagat. Najprej morajo biti osnove položene!), je opazil, da ura beži in bo izven učnega načrta! o_O

That's it !
Učni načrt določa cilje in minimalne standarde, ki morajo biti doseženi na koncu nekega sklopa. V oš npr prva, druga in tretja triada. Kako do teh ciljev odloči vsak učitelj sam.
Učni načrt nima nobene veze z uro.
 
  • Všeč mi je
Reactions: navlixx
I

Izbrisan uporabnik #9334

Ja pa jo ima.
Učitelji vsi v vrsti izvajajo točno učni načrt. Če pol učilnice ne dojema - boli jih žnjoka, gremo naprej po načrtu.

V mojih časih je bilo tako, da če je pri testu padlo ... npr 8 šusev, kar je 1/3 razreda, se je test ponovil.
Ker je bilo pri testu nekaj narobe. Ali pa ob učenju.

Kako je pa sedaj?

Treba imeti rezultat, ne samo nek fiktivni, vzvišeni, ... učni načrt.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Glej Demz razjsni si osnovne pojme potem dalje pametuj.
Da ti bo lažje za začetek.
Tu maš učni načrt matematike v OŠ, pa razloži kje tu piše kaj točno more med uro govorit, oziroma kdaj more to snov obravnavat.

glede ponovitve testa
(pravilnik o preverjanju in ocenjevanju znanja)

13. člen
(ponovitev ocenjevanja pisnih izdelkov)

Če je na podlagi pisnega izdelka tretjina ali več izdelkov učencev v oddelku ali učni skupini oziroma polovica ali več izdelkov učencev v manjši učni skupini ocenjenih negativno, se pisno ocenjevanje enkrat ponovi, razen za učence, ki so bili prvič ocenjeni s pozitivno oceno in pisnega ocenjevanja ne želijo ponoviti.

Učitelj mora pred ponovnim ocenjevanjem ugotoviti vzroke za neuspeh in jih analizirati skupaj z učenci ter o tem obvestiti tudi razrednika in ravnatelja.

Ocena se vpiše v redovalnico po drugem ocenjevanju. Upošteva se boljša ocena. Učencu, ki je bil ocenjen samo enkrat, se upošteva dosežena ocena.
 
I

Izbrisan uporabnik #9334

Dej povej po slovensko. Je prav ali ni?

Jaz pravim, da je treba delo učiteljev prepustit učiteljem.
To je vse. Če se pa zgodi napaka - kar je pač človeški faktor, se pa opozori in med normalnimi ljudmi tudi zadostuje.

Se strinjaš?
 

Oleander

Pripravnik
21. jan 2020
56
56
18
Starši ne hodijo samo na GU na gimnazije. Pogosto se pojavljajo tudi na GU na fakultetah.
Delo in ugled učitelja sta razveljavljena. Pač, še ena od mnogih blagodejnih posledic menjave sistema, nihilizma in dekadence.
Težava je tudi v feminizaciji primarnega šolstva, saj ženski pedagog pogubno vpliva na izoblikovanje osebnosti pri moški populaciji. Če si vzameš nekaj časa za pogovor ali opazovanje učiteljic, boš kaj hitro uvidel, da je večina učiteljic nevrotična. Še dodatno breme za kilav pedagoški kader.
Na koncu pa poudarjam, da je glavni krivec za sesuvanje pedagoškega dela in šolstva, samo ministrstvo z napačno strategijo in vizijo.
Generacije pred osamosvojitvijo so ohranile veliko mero kreativnega in inventivnega mišljenja ter sposobnost avtonomnega razmišljanja. Nove generacije so popolnoma šablonizirane, nekreativne in predvsem težko učljive, saj že skoraj polovica razreda rabi DSP, ISP ali pa ima v kartoteki kakšno razvojno/osebnostno motnjo.
Izčrpno analizo pedagoške sfere je podal pokojni psihiater dr. Rugelj. Veliko materiala je dostopno na spletu, nekaj pa tudi v knjižnicah.
Reperkusije permisivne vzgoje in feminiziranosti slovenskega šolstva na potek rehabilitacije "ljudi v stiski" (alkoholikov, narkomanov, nevrotikov, "falirancev"...). Rugelj, 1999