ET pri platiščih, kolikšna razlika med 37 in 45?

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.738
583
113
Kupujem jeklena platišča za zimske gume, 5x112, 16". Ponudbe je precej, z različnimi ETji. Koliko je v praksi razlike med 37 in 45? Je to zanemarljivo, ali je to pomemben podatek?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Razlike je 8 (mm) bolj not ali ven stoji platišče. Seveda je pomembno kako stoji, da ne drsa po notranjem blatniku, zavorah,...

Kak 1-2 mm je še za preživet - mogoče.
http://avtonasveti.com/platisca/

platisce2.jpg
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.636
144
63
Citat:
Uporabnik bertoncl pravi:
Kupujem jeklena platišča za zimske gume, 5x112, 16". Ponudbe je precej, z različnimi ETji. Koliko je v praksi razlike med 37 in 45? Je to zanemarljivo, ali je to pomemben podatek?

Če imaš 45 greš bp na 37. Dvomim da je samo platišče širše (kot sedaj) in bo neka široka guma gor. Serijsko je vedno ET tolk visok da je dost lufta
grin1.gif
 

bertoncl

Guru
4. jun 2015
1.738
583
113
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Citat:
Uporabnik bertoncl pravi:
Kupujem jeklena platišča za zimske gume, 5x112, 16". Ponudbe je precej, z različnimi ETji. Koliko je v praksi razlike med 37 in 45? Je to zanemarljivo, ali je to pomemben podatek?

Če imaš 45 greš bp na 37. Dvomim da je samo platišče širše (kot sedaj) in bo neka široka guma gor. Serijsko je vedno ET tolk visok da je dost lufta
grin1.gif

Ravno kontra je, torej 37 je predpisan. Sem našel ene z 39, tako da bo ok. Gume so klasika, 205 55 16.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Če si lažje predstavljaš, imaš na netu kar nekaj teh "kalculatorjev", kjer lahko narediš primerjavo med različnimi dimenzijami, ET-ji itd., npr tole. Poglej, če so za tvoj avto mišljene še kakšne večje dimenzije (predvsem širše, saj more bit potem na obeh straneh več prostora) in kako izgleda napram tisti dimenziji.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.088
3.574
113
Marlbor
Ta 2mm, ki sta zanemarljiva mogoče, sta lahko ravno problem. Načeloma ni problema z 2mm manjšim ET kot original, je pa lahko problem vsak mm, ki je višji kot original.
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik 3287

mogoce se to: karkoli (ampak res karkoli) ni bilo na avtu ob prvi vgradnji (se pravi iz tovarne ven) ali nima v homologacijskem kartonu/potrdilu vpisano: lahko sledi izredni tehnicni pregled, odvzem tablic, ter kazen. IN : v primeru prometne nesrece: lahko zavarovalnica (baje z lahkoto) zavrne izplacilo (povracilo) vse skode nastale z prevoznim sredstvom, ki ni imel vsega homologiranega (oziroma sodno terja lastnika vozila za vso nastalo skodo). toliko o dveh mm. lp
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.667
822
113
Ok ,kako pa je primeru kjer ET -ja ni v homolgacji ...torej kakšen ET je za zavarovalnico al pa na tehničnemu taprav ....ali pa da ti homologirajo neoriginal feltne?
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik 3287

za vsak avto obstaja (po domace): kaj in kako". vse se da preveriti. z lahkoto: ze na vsakem pooblascenem servisu imajo kaj je in kaj ni za vsak avto. in, ce te zeli policaj ..... te lahko.... zal smo v slo, kjer recimo abe potrdilo velja le kot wc papir. velja samo tuv. pa tudi, ce ga en janez sprinta.... v glavnem: vse se da. ce pa pride do sranja, se tudi homolomo lahko preverja... in potem je vlagatelj lahko kriv se ponarejanja dokumentov.... sem ze veliko avtov predelal in (recimo da) vem kako in kaj
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.667
822
113
Citat:
Uporabnik smt pravi:
za vsak avto obstaja (po domace): kaj in kako". vse se da preveriti. z lahkoto: ze na vsakem pooblascenem servisu imajo kaj je in kaj ni za vsak avto. in, ce te zeli policaj ..... te lahko.... zal smo v slo, kjer recimo abe potrdilo velja le kot wc papir. velja samo tuv. pa tudi, ce ga en janez sprinta.... v glavnem: vse se da. ce pa pride do sranja, se tudi homolomo lahko preverja... in potem je vlagatelj lahko kriv se ponarejanja dokumentov.... sem ze veliko avtov predelal in (recimo da) vem kako in kaj

kako je torej z ET če v homologacji ni naveden ?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.388
1.354
113
V praksi ETja na tehničnem po Autodati ne bodo niti slučajno pregledovali, če je le avto in feltne vsaj od daleč videti originalen...
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.088
3.574
113
Marlbor
Citat:
Uporabnik smt pravi:
se enkrat preberi. ali pa prosi koga, da ti prebere
Ne vem zakaj namerno izpuščaj besedno zvezo "predelave, ki vplivajo na namembnost, obliko in tehnične lastnosti vozila"?
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.667
822
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:
V praksi ETja na tehničnem po Autodati ne bodo niti slučajno pregledovali, če je le avto in feltne vsaj od daleč videti originalen...

.Glede ET ja sem spraševal na tehničnem , pa so mi rekli , da v praksi tega ne kontrolirajo.
 

corsol

Guru
11. mar 2010
2.667
822
113
Citat:
Uporabnik smt pravi:
se enkrat preberi. ali pa prosi koga, da ti prebere

ok pa dajva tako:
-kaj v primeru, da je tovarniško predpisan v določeni dimeziji npr.ET48.......za neko neoriginal feltno za isti avto ,v isti dimenziji pa obstaja TUV poleg ET48 tudi ET43 ?
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.636
144
63
Citat:
Uporabnik smt pravi:
mogoce se to: karkoli (ampak res karkoli) ni bilo na avtu ob prvi vgradnji (se pravi iz tovarne ven) ali nima v homologacijskem kartonu/potrdilu vpisano: lahko sledi izredni tehnicni pregled, odvzem tablic, ter kazen. IN : v primeru prometne nesrece: lahko zavarovalnica (baje z lahkoto) zavrne izplacilo (povracilo) vse skode nastale z prevoznim sredstvom, ki ni imel vsega homologiranega (oziroma sodno terja lastnika vozila za vso nastalo skodo). toliko o dveh mm. lp

Gleda se itak samo dimenzija gume. Tko da... Pazit moraš edino da je rob gume pod blatnikom

ET se gleda samo ko homologiraš druga platišča in strokovno preverijo napisan ET v TUV-u in na felgi
hysterical-1.gif