Deljenje avtomobila in druge alternative

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Tu v tej temi ste vsi v prazgodovini. Vsi se vozite s kočijami. Za nobeden napredek niste in ja cela Slovenija je ena malo večja vas v globalnem smislu in kmetje na veliko modrujejo o mobilnosti, razumejo pa se samo na gojenje paradajza. Zunaj Slovenije v velemestih (Ljubljana vsekakor ni velemesto) car sharing lepo deluje. Tam imaš seveda še veliko drugih možnosti od podzemne ali nadzemne železnice, do urejenega javnega prometa.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in Hanzi

Clueless

Fizikalc
5. avg 2007
744
86
28
Tu v tej temi ste vsi v prazgodovini. Vsi se vozite s kočijami. Za nobeden napredek niste in ja cela Slovenija je ena malo večja vas v globalnem smislu in kmetje na veliko modrujejo o mobilnosti, razumejo pa se samo na gojenje paradajza. Zunaj Slovenije v velemestih (Ljubljana vsekakor ni velemesto) car sharing lepo deluje. Tam imaš seveda še veliko drugih možnosti od podzemne ali nadzemne železnice, do urejenega javnega prometa.
Poglej malo ven iz svojega zaplankanega mehurčka. Govorimo o konkretni situaciji pri nas in ne v tujini. Realnost je taka, da se pri nas vsak, ki ne živi v večjem mestu in ceni svoj čas, vozi z avtom. Vse ostale alternative so ali dražje in/ali časovno nesprejemljivo potratne. Razlogi za to so bili že neštetokrat premleti in nimajo popolnoma nobene zveze z nesprejemanjem ali zaviranjem napredka.
 

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
z busem z enga na drug konc lj, no kle je tvoj problem, vlak če je postaja bliz+bickelj če ni al pa bus+vlak, maš več kombinacij sploh v lj
vlak nima rdečih, nima zastojev, boli ga k
Vlak nima zastojev? Zakaj pa potem stalno zamuja? Nismo mi Japonska...
Tu v tej temi ste vsi v prazgodovini. Vsi se vozite s kočijami. Za nobeden napredek niste in ja cela Slovenija je ena malo večja vas v globalnem smislu in kmetje na veliko modrujejo o mobilnosti, razumejo pa se samo na gojenje paradajza. Zunaj Slovenije v velemestih (Ljubljana vsekakor ni velemesto) car sharing lepo deluje. Tam imaš seveda še veliko drugih možnosti od podzemne ali nadzemne železnice, do urejenega javnega prometa.
Mislim, sam sebi si odgovoril, malo vecja vas. In v vasi pac to ne funkcionira. Komu torej pametujes?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sixpower

sad

Guru
24. avg 2007
20.499
9.201
113
Zadeva je tak praktična kot ugodno telefoniranje v telefonskih govorilnicah.
Komentar v skladu s tvojim nickom.
Lej, če živiš v zabačeni vasi v Sloveniji, potem tam tudi telefonske govorilnice ni bilo.
Ko bodo enkrat stvari prišle tako daleč tudi v Sloveniji V MESTIH, da te bo najem parkirišča za avto stal 500 EUR mesečno, pa še davke boš plačeval, potem bo tudi pbutec ugotovil, da je ta zadeva kar praktična.
V zelo veliko mestih v tujini veliko meščanov nima več avtomobila, ker ga NE rabi. Ko ga rabi, pa zadevo reši z najemom ali pa car sharingom. Seveda je pa POGOJ ZA TO dobro delujoč javni promet in mreža car sharing/najem/taxi/Uber vozil.
Verjamem pa, da v eni zabačeni vasi v avstrijskih Alpah za devetimi jezeri in desetim manj zabačenimi vasmi, morajo imeti avte. Tam pa car sharing in tudi javni promet ni ravno zgleden.
In vendar so še vedno guže v jutranjih in popoldanskih konicah po celem Parizu....Munchnu....Augsburgu...Ingoltstadtu....itd!
Kaj meniš, kdo dela gužvo?:oops1: Ugani, koliko gužve (razen na mikrolokacijah, kot so vrtci, šole, itd.) bi bilo v Ljubljani, če bi recimo črtali dnevne migrante?
Za to se lahko zahvališ ugodnemu policentričnemu razvoju :evil: . Če se pri nas marsikdo vozi v službo 100 in več km v eno smer, v Nemčiji ni nič nenavadnega tudi 200km v eno smer.
 
Nazadnje urejeno:
  • Všeč mi je
Reactions: Matey

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Hudič je samo ker debatiramo o sedanjosti in Sloveniji, ne ko/če/nekoč nekje v velemestu…. Realnost tukaj in zdaj je pač takšna, kot sem napisal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

godfather

Fizikalc
8. nov 2007
491
63
28
širne planjave Dolenjske
Ali ni to dovolj? Vsaj za to, da zamudis povezavo.

Zalostno je to, da so te zamude ze nekaj na kar so se ljudje navadili kot normalno.
Pred kratkim sem se peljal z novim super duper vlakom naših SŽ. Šel sem zvečer, bil en redkih potnikov na njem, na 4ih postajah ni nihče izstopil/vstopil in je imel vlak že minuto (1) zamude. Skupni čas vožnje do takrat - 15 minut. Do moje izstopne postaje (53 minut po voznem redu), je imel vlak zamude štiri (4) minute zamude. In ne, to ni in ne sme biti normalno.
 

godfather

Fizikalc
8. nov 2007
491
63
28
širne planjave Dolenjske
Za to se lahko zahvališ ugodnemu policentričnemu razvoju :evil: . Če se pri nas marsikdo vozi v službo 100 in več km v eno smer, v Nemčiji ni nič nenavadnega tudi 200km v eno smer.
Ni nič nenavadnega v tujini, ampak meni to ni normalno da se nekdo vozi 200km v eno smer na šiht. Da porabiš 3 ure min. za prevoz, vmes oddelaš 8 ur (al pa več), ko prideš domov greš pa spat --> ne, to ni normalno.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
200 km v eno smer so ekstremi. Takih je morda 0,1 promil. In take zgodbe tudi ne trajajo dolgo vsak dan.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Vlak nima zastojev? Zakaj pa potem stalno zamuja? Nismo mi Japonska...

Mislim, sam sebi si odgovoril, malo vecja vas. In v vasi pac to ne funkcionira. Komu torej pametujes?
Smešno kaj prav jaz na "vasi" uspešno in brez večjih pripomb koristim usluge car sharinga, vi v "velemestu" pa pametujete kako je neuporaben. Ljubljana je ena zabačena vas.... V svetovnem merilu mislim....
 
  • Všeč mi je
  • Haha
Reactions: ales85 in sad

ales85

Guru
9. nov 2007
3.596
1.211
113
Smešno kaj prav jaz na "vasi" uspešno in brez večjih pripomb koristim usluge car sharinga, vi v "velemestu" pa pametujete kako je neuporaben. Ljubljana je ena zabačena vas.... V svetovnem merilu mislim....
In kot ponavadi en primer (v tem primeru tvoj) pomeni, da je vse popolno, kajne? Zato se pa nihče ne pritožuje čez te storitve in jih toliko hvali, kako so super optimizirane in vedno na voljo ter vedno točne. Aja, oops...
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.499
9.201
113
200 km v eno smer so ekstremi. Takih je morda 0,1 promil. In take zgodbe tudi ne trajajo dolgo vsak dan.
Seveda so to bolje ekstremi, žal pa ne tako majhni.
Poleg tega tudi tisti, ki 100 km v eno smer delajo (teh je pa v Nemčiji še in še) zabašejo tista mesta, ki je navajal.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ales85

XSIDE

01101010
22. jul 2007
4.401
484
83
::1/128
Smešno kaj prav jaz na "vasi" uspešno in brez večjih pripomb koristim usluge car sharinga, vi v "velemestu" pa pametujete kako je neuporaben. Ljubljana je ena zabačena vas.... V svetovnem merilu mislim....
Ne, ne pametujemo, da je neuporaben, ampak da nam zaenkrat ne more nadomestit lastnega avtomobila oziroma da ima lasten avtomobil za nas še vedno dovolj prednosti, da smo ga pripravljeni plačat. To je to. Če tebi zadostuje car sharing in s tem prišparaš, pač super. Če se za to počutiš bolj naprednega in misliš, da smo ostali v prazgodovini, pa tudi prav, ampak očitno ne rezumeš, da imamo ljudje različne potrebe in želje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.499
9.201
113
Zavedati se je treba, da novi poslovni model zmeraj pomeni težnjo, da se od raje pobere več denarja kot doslej. V začetku se kaže sicer lepša slika, potem pa se stvari postavijo na svoje mesto.
Če bi to držalo v tem primeru, ne bi bilo v tujini toliko meščanov brez vozila.
Recimo še en lep primer, ki to negira: low cost letalske družbe.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Poslovni model je vedno tak da omogoča nek profit, ampak to ne pomeni nujno dražje za uporabnika, lahko pomeni bankrot nekega drugega modela, ki je do sedaj deloval in je bil dražji.

Car sharing lahko pomeni, da je proizvodnja vozil dosegla nek vrh in ne bo več rasla tako kot do sedaj.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.877
5.145
113
Sanjaj. Indijo in kitajsko je se treba porihtat. Številke bojo še kar nekaj časa rastle.