Garancijsko popravilo popravila klime

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.766
2.646
113
Dober mahanik ti armaturo sestavi bolje, kot pride iz tovarne. Pri meni je pred razdrtjem čričkala, potem pa ni več. Je pri sestavljanju na določenih mestih podložil z namensko peno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: LeQuack

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.320
5.842
113
pri taščici
Lepo slišati. Predvsem me skrbi, da bi izvedli ta velik poseg in bi potem po dveh tednih ugotovil da klima spet pušča, se pravi da se ne bi izkazalo da je bilo nekaj tretjega kot kompresor ali hladilnik. Kako je nek serviser prepričan recimo kaj zamenjati, zdi se mi da včasih menjajo dokler ne začne delati?
Dokler lastnik ne popizdi in ne proda avta.
V mojem primeru je že bilo nekaj takega....nekaj jurjev je zmetal v klimo, cevi pa niso.menjal (na pooblaščenem). Jaz sem jo menjal prvo leto in zdaj imam 3 leta mir. Upam da tudi letos..
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Saj pravim razstavit celo armatiro ni malo delo in ne bi rad potem dodatnih težav ko bo avto kmalu iz garancije. Da se pojavijo kakšne elektronske težave ali podobno.
Kake elektronske težave?
Armaturka je iz plastike in ne vpliva na elektroniko. Ostalo kaj je spodaj ima pa vse konektorje.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.846
3.364
113
40
Lj
Kako to da naredijo evaporator tako nedostopen v avtih? Mislil bi si da bo na nekem dostopnem mestu.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
Kako to da naredijo evaporator tako nedostopen v avtih? Mislil bi si da bo na nekem dostopnem mestu.
ja kam bi pa ti to skril? ta zadeva more bit med ventilatorjem in loputami. Vse to je pod armaturko.
Itak pa pri odstranjevanju armaturke je edina jeba samo to da traja. Sploh če prvič delaš en avto. Ko pa cukneš parkrat dol pa ni problema.
Recimo Clio II maš praktično takoj amrmaturko zunaj ko drugič ali tretjič delaš.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.104
859
113
Saj pravim razstavit celo armatiro ni malo delo in ne bi rad potem dodatnih težav ko bo avto kmalu iz garancije. Da se pojavijo kakšne elektronske težave ali podobno.

Prav, sam ce misls met ta avto pol to nardis zdaj in mas za nekaj casa. Sam take stvari postimam, da je pol mir, sploh ce je taka jeba z razdiranjem. Odpres, pogledas in kar je treba zamenjas, polovicarstvo me ne zanima, ker nc prsparas, sam cajt pa zivce po obrokih zgublas s tem. Ce mislis pa prodat naprej pol pa ...

Aja, nisem mehanik, ne pocnem sam tega. Peles mehaniku, pa naj nardi, zato je tam.
 
  • Všeč mi je
Reactions: LeQuack

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.846
3.364
113
40
Lj
Ja to je vse res.
ja kam bi pa ti to skril? ta zadeva more bit med ventilatorjem in loputami. Vse to je pod armaturko.
Itak pa pri odstranjevanju armaturke je edina jeba samo to da traja. Sploh če prvič delaš en avto. Ko pa cukneš parkrat dol pa ni problema.
Recimo Clio II maš praktično takoj amrmaturko zunaj ko drugič ali tretjič delaš.

Mislim komot bi naredil neko loputo pod armaturko kjer bi bilo to dostopno na primer. Recimo primer avta, kjer je uparjalnik dostopen samo preko tistega predala na desni (glove box):
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.104
859
113
Aja, v garanciji mas se avto. Nimas kej gruntat, pel tja in naj postimajo. Sicer te znajo odslovit kao sej ni nc, ko bo pa iz garancije ti bo po pravic povedal, to je lahko scenarij, jbg. Sam pel ga tja pokazat, naj povejo pol pa gruntas dalje.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
6.846
3.364
113
40
Lj
Aja, v garanciji mas se avto. Nimas kej gruntat, pel tja in naj postimajo. Sicer te znajo odslovit kao sej ni nc, ko bo pa iz garancije ti bo po pravic povedal, to je lahko scenarij, jbg. Sam pel ga tja pokazat, naj povejo pol pa gruntas dalje.

Seveda bom poseg opravil to je itak logično, trenutno je klima nedelujoča. Bolj samo jamram nad postopkom. Če pa ne bi imel garancije bi pa še jamral nad ceno. :)

Sicer sem s Ceedom zadovoljen, skrbijo me edino izvengarancijski stroški ki pridejo, npr. menjava sklopke je že en tak ki me čaka. Škoda da proizvajalci ne prodajajo kakšnega paketa da lahko letno podaljšujejš garancijo. Prednost je predvsem, da je strošek vnaprej predvidljiv.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Zadnjemu, ki ga čaka menjava evaporatorja:

Resen problem zadnjih dveh desetletletij je nekavaliteten (recikliran) aluminij, ki je postal popularen konec 90ih. Tako se še vedno najde avte iz tistih let, ki nimajo nobenih težav, in jim klima dela že 20 let (BMW, Peugeot) in takšne, ki po kakšnih 10ih letih začnejo zajebavati s puščanjem cseh cevi in posledično prazno klimo (Scenic in Sharan), če naštejem le hudo nestrokovne izkušnje familije in sodelavcev.

In ko se to enkrat začne potrebuješ predvsem človeka, ki ni len (se mu da najti napako in ne samo zamenjati cele klime - najhuje je, da šalabajzerji še na račun ne napišejo kataloških številk in ker seveda menjajo dele postopoma, čez nekaj let sploh nihče ne ve več, kaj od klima cevi je bilo že zamenjano in kaj ne) in ki ni neizobražen (sam nisem mehanik, ampak menda je treba tudi barvilo v plin znati dodajati, da ne delaš škode), ker obstaja tudi piskač, ki ti piska, ko zazna plin (na Amazonu poišči R134a beeper). Ampak zanj ni slišalo vsaj 80% "klimašev" in ene 95% serviserjev.

S piskačem se da tako (z nekaj sreče) lažje, brez ugibanja in jebanja z barvilom na hitro najti, kje iz sistema pušča plin (če ga najdeš v kabini, bi bil res lahko uparjalnik v armaturni plošči), če pušča pri odbijaču je fuč hladilnik klime, če kje pod havbo pa morda najdeš točno cev, ki je fuč.

Spet, z nekaj sreče niso fuč kar vsi alu deli ampak samo določen in menjaš samo tistega.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.873
5.143
113
en nasvet.
Odpri diagnostični servis za klime. Bogat si garant glede na to, da imaš znanje, ki ga 80% oziroma 95% konkurence nima.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
Za cinizem ni potrebe, ko boš nekega dne zamenjal vse cevi spredaj na avtu kot foter na scenicu (pa še vedno plin zdrži 14 dni) ali pa cevi po vsem avtu, ker so zračniki klime tudi zadaj kot moj direktor na sharanu, in fuknil tisoče evrov v luft, ne boš samo jamral po forumu ampak tudi vključil glasilke. (Pomagalo bo manj kot nič.)

Če bi bil to moj poklic, bi me bilo v najboljšem primeru sram, če bi bi mi nekdo brez vsake izobrazbe iz motoroznanstva pokazal orodje za par desetakov, ki bi mi olajšalo delo sto na uro, predvsem pa strankam prihranilo jebo in denar.

V najslabšem primeru pa bi bil hvaležen za brezplačen nasvet.

In, da dodam še off-topic izkušnjo izpred petih minut o tem, kako se da še vedno živeti od šalabajzerskega dela: na 20 let starem VWju je zaštekal zadnji brisalec. Gre za serijsko napako VWja, saj je v istem kosu tudi šoba za špricanje po zadnji šipi, ki začne puščati, in z leti gre tudi motorček k vragu. 100 komadov in nekaj dela kasneje je serviser zadevo zamenjal.

No, danes sem ugotovil, da niti slučajno ni nastavil šobe in vitreks leti nekam pod nebo. Spet sem popravljal, kar je nekdo, niti slučajno ne brezplačno, "pozabil".
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.390
1.355
113
OP ti naj pa pove, koliko si s podjebavanjem v pomoč.

Pohvale, takole ste zjebali še en forum.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad