Peugeot 3008 HY

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
4.120
424
83
Pri Priusu je odstopanje pri 40 kmh zelo majhno (2-3 kmh), odstopanje se povečuje s hitrostjo in je pri 110 ca. 8 kmh, pri 140 pa res že verjetno 10 kmh. Tudi pri Passatu sem nameril okrog 5 kmh odstopanja pri 110 kmh, če se prav spomnim.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
41.408
2.315
113
Zato imam jaz tudi hitrosti v spominu nastavljene na +5 glede na omejitev.

Sem pa dostikrat naletel na realno hitrost 40kmh v naselju, ker pač zgleda nekdo raje pelje "48" po števcu, da ja ne bi več kot 50, potem pa še odšteješ "tovarniški pribitek" pa si na 40 realnih.

Pa še zanimivost. V MB so pred kratkim postavili kazalce hitrosti na pobrežju (kao tunel, al kak se tisto reče, v smeri bob steze) in tisti so nastavljeni da še bolj lažejo kot avtoštevec. Ene 10kmh kažejo preveč. To še zdaj treba ja, da bo folk realno vozil 15kmh manj
smile-1.gif
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
4.120
424
83
Po AC ko je omejitev 100, jaz vozim 110-115 kmh po števcu, ko omejiitve ni, gledam na cesto in ne na števec, se pa žena začne pritoževati ko gre preko 160 kmh
smile-1.gif
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
17.598
610
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa še Priusovi števci lažejo ko pes ... 130 po števcu je praktično 120 realnih.

razlike nikakor ni 10km/h. Je pa res 6km/h. Vsaj na mojem Prius+ je tako.

Prejšnja generacija Priusa čisto vsi, ki sem jih vozil, +10. Ta generacija eden +8, eden +10. C-HR pa +5, zanimivo. Verjetno zato, ker obstaja tudi nehibridna različica.
Zakaj lažejo? Namerno, da imajo lastniki občutek, da je avto še bolj varčen. Glih nad 120 realnih je pri prejšnjem kar opazno poskočila poraba.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
204
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Gasper, to sem jaz tudi že na starem 2005 fordu opazil. Števec je lagal za 5kmh, če pa sem dal obdii ali kar dostopal do diag menija direktno na armaturki, pa je bila hitrost poravnana z GPS. torej namerno dajejo +5.

Potem pa se folk vozi 40kmh po naseljih, jao.

bi pa bilo zanimivo vedet, kako pa odometer deluje, tudi kaj narobe, ali realno, ker potem tudi izračun porabe preko BC napačen...no..lahko pa da je to razlog, zakaj vsi BCji lažejo glede na realno stanje
smile-1.gif
Seveda "avto" ve točno hitrost. A mislite, da ESP in ostali elektronski sistemi delujejo na "približek"?
grin1.gif

Odometer po mojih izkušnjah deluje ok. Če bi imel odometer isto napako, kot merilec hitrosti, bi bila poraba večja, ne manjša, kar običajno je
wink-1.gif
.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
3.984
346
83
::1/128
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
Gasper, to sem jaz tudi že na starem 2005 fordu opazil. Števec je lagal za 5kmh, če pa sem dal obdii ali kar dostopal do diag menija direktno na armaturki, pa je bila hitrost poravnana z GPS. torej namerno dajejo +5.

Potem pa se folk vozi 40kmh po naseljih, jao.

bi pa bilo zanimivo vedet, kako pa odometer deluje, tudi kaj narobe, ali realno, ker potem tudi izračun porabe preko BC napačen...no..lahko pa da je to razlog, zakaj vsi BCji lažejo glede na realno stanje
smile-1.gif
Seveda "avto" ve točno hitrost. A mislite, da ESP in ostali elektronski sistemi delujejo na "približek"?
grin1.gif

Odometer po mojih izkušnjah deluje ok. Če bi imel odometer isto napako, kot merilec hitrosti, bi bila poraba večja, ne manjša, kar običajno je
wink-1.gif
.

Po kakšni logiki bi bila poraba večja? Če tudi odometer laže v + tako kot števec hitrosti, potem je prikazana poraba kvečemu manjša (in tudi ponavadi je, vprašanje samo če laže že odometer, ali je samo poraba "korigirana"), ker z X litri kao prevoziš tistih nekaj procentov več kilometrov kot jih v resnici (recimo porabiš 5 litrov za 100km, poraba 5l/100km, če odometer pri tem nameri 110km je to 5l/110km=4,5l/100km...).
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
204
63
Kras
www.mtl.si
Se vidi, da je bil dolg dan
redface-1.gif
.
Moja napaka, se opravičujem, drži kar si napisal. Morda pa zato avtomobili vedno lažejo in kažejo manjšo porabo
smile-1.gif
.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
41.408
2.315
113
Če se gremo malo približnega računanja...povprečen voznik ima long term povprečno hitrost 50kmh. Kar pomeni, če za 5km laže števec, da je razlika v hitrosti 10%.

In nekje za 10% tudi laže poraba med BC in realno
smile-1.gif


Se pa lahko pomoje dokaj hitro preveri delovanje odometra...pač narediš en trip reset in primerjaš z razdaljo opravljeno z "GPS merilcem" (telefonom).

Bi pa bilo strašno neumno, da ne bi BC jemal realne hitrosti, me pa ne bi presenetilo.

Btw, kaj ti novi avti, oz avtoklime, so že inverterske, al so še klasične? al je odvisno od znamke do znamke?
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
4.120
424
83
Mehanska klima na jermenu ne more biti inverter, če je zahteva po hlajenju manjša jo sklopka vklaplja in izkliplja, torej on/off. V Priusu je električni kompresor in seveda je inverter, če se prav spomnim, ker je že nekaj let od tega kar sem to opazoval na OBDII, kompresor deluje v območju od 400 W do 1800 W.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
41.408
2.315
113
Aha, jasno ja.

Kako hitro pa se ogreje s to invertersko klimo? Je kaj prej, kot pa če ICE laufa?
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
4.120
424
83
Nisva se razumela, klima deluje samo v hladilnem načinu, greje npr. tista v novem Prius Plug-in, da to deluje do nekega normalnega minusa potrebuje še vbrizg tekoče faze.

Za klimo, ki tudi greje se uporablja termin toplotna črpalka, inverter ali on/off pri tem nima veze.
 
Nazadnje urejeno:

AndrejEnej

Guru
13. okt 2016
2.320
1.206
113
145 km SZ od Opatije
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa še Priusovi števci lažejo ko pes ... 130 po števcu je praktično 120 realnih.

Sej po mojem je to kar embedded feature vseh vozil. A sploh keri števec pri hitrosti, večji od 100 km/h, kaže točno? Razen GPS naprava?
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
41.408
2.315
113
No, drugo je če pride do napake pač zaradi tolerance celotnega sistema, ali pa da je namerno narejeno +5.

Ker meni je +5 tudi pri 10kmh ali pri 160kmh...vedno je točno +5kmh.
 

XSIDE

01101010
22. jul 2007
3.984
346
83
::1/128
Citat:
Uporabnik AndrejEnej pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Pa še Priusovi števci lažejo ko pes ... 130 po števcu je praktično 120 realnih.

Sej po mojem je to kar embedded feature vseh vozil. A sploh keri števec pri hitrosti, večji od 100 km/h, kaže točno? Razen GPS naprava?

Čist točno vrjetno noben (tudi če izvzameš merilno napako), že zato ker imaš lahko na avtu različne dimenzije pnevmatik (+- nekaj procentov) in vrjetno premalo ne sme nikoli kazat, tako da so vse tolerance v plus. Nekateri grejo iz očitnih razlogov še ekstra v +. 10+ razlike se mi zdi kar hudo. Pri prejšnem bavarcu sem imel pri 130 razlike cca 2km/h glede na GPS, pri trenutnem VAGu cca. 5km/h pri 130. Porabo imam korigirano, tako da je sedaj bolj kot ne točna glede na "peš" računanje. Vprašanje pa je, če falijo že kilometri, kot smo ugotavljali že zgoraj (me matra firbec že nekaj časa, nisem pa nikoli preverjal).
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
41.408
2.315
113
Torej bi vsi rabili za 10% manjši obseg pnevmatike, da bi potem števec realno kazal
smile-1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.450
230
63
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Gasper008 pravi:
Mehanska klima na jermenu ne more biti inverter, če je zahteva po hlajenju manjša jo sklopka vklaplja in izkliplja, torej on/off. V Priusu je električni kompresor in seveda je inverter, če se prav spomnim, ker je že nekaj let od tega kar sem to opazoval na OBDII, kompresor deluje v območju od 400 W do 1800 W.

No, tole seveda ne drži oz. delno ne drži. Res ni inverter, ker inverter je po slovensko razsmernik, ampak že dolgo klasični kompresorji gnani z jermenom nimajo več on/off sklopke, ampak elektromagnetni PWM reguliran ventil, ki s spreminjanjem tlaka hladiva spreminja hod batov in tako efektivno kompresijsko prostornino. Taki kompresorji tečejo vedno ko je motor prižgan, saj elektromagnetne sklopke nimajo.