Dacia Duster

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Hvala za informacijo, bom vsekakor prebrskal vse o teh motorjih.
Moja izkušnja je sicer povezana z drugim dizel motorjem in je stara nekaj desetletij - Mercedes 2200D je v avtomobilu, za katerega je bil izdelan tekel 200+ tisoč kilometrov, v IMV kombiju pa je redkokdaj dočakal 100 tisoč. Razlog je bil (med drugim) tudi v neprimernem prestavnem razmerju. Vendar je to zgodba iz čisto drugih časov, verjetno je pri današnjih modernih motorjih drugače.

LP
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.661
501
113
41
povsod malo
Čist fajn se vozi offroad
zmaga.gif

duster.jpg

duster2.jpg
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
Ce bi si ogledal filmcke na youtubeu, ki sem jih nalimal nekaj postov nazaj, bi videl, da tole kar ste vozili ni se nic
smile-1.gif


A to je na vranskem? Nic nisem zasledil kaksne akcije, a je bilo le za VIP?
grin1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.860
3.888
113
Em, vsaj kakšne offroad slike bi lahko nalepil ker kot kaže prva slika jst doma v še malo večjem klancu parkiram navaden avto, druga slika pa me nekako spominja na mojo vožnjo v navadnem avtu od hiše do glavne ceste!
zmaga.gif


Sicer pa sem zadnjič videl šlepar dusterjev - a to pomeni da so že uradno v slo?
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
ojoj kako ste tecni s temi zvezdicami? A se boste nacrtno zaletaval z avtomobili? Da, peto zvezdico bo dobil zato, ker opozorilnik za nepripet pas nadlezno piska 90sec.
bonk.gif
resno, da ne bo kdo mislil, da si izmisljujem...
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Ker morda moji prvi vtisi po testni vožnji Dusterja, model Laureate 1.5dCi 4x4, zanimajo še koga:

- prostornost je presenetljivo velika, prehod iz Santa-feja mi je dal občutek, da imam celo nekoliko več prostora na vozniškem sedežu
- zadaj je malenkost bolj stisnjen, vendar po zagotovilih sopotnice (soproge) ni bistveno manj prostora, kakor smo ga bili navajeni do sedaj
- prtljažnik razočara - nizek, stisnjen, pretirano plastičen
- armatura in gumbi so popolnoma v redu, vse je tam, kjer se pričakuje in na dosegu roke
- izdelava žal kaže na cenenost, nekje tudi na površnost
- tesnilne gume ne vlivajo upanja za dolgo starost, nekako bi bolj sodile v prejšnje stoletje
- dodatki v kabini so pretirano ceneni in na trenutke tudi kičasti (ročaji vrat)
- zvok motorja v prostem teku in na mestu je značilen za diesel, nekoliko bolj glasen, kakor pri kakšnem drugem, primerljivem avtomobilu (lahko da je to le moj napačen vtis)
- volan je natančen, ravno prav 'mehak' in vrtenje pri parkiranju dovolj rahlo
- zaviranje je morda preveč natančno, stopalka je prehitro 'trda'
- glasnost pri 130 je minimalna, občutek je celo, da je manjša, kakor v prostem teku.
- vetra ni slišati, zračenje brez ventilatorja pa pri 130 zelo močno, vendar se z loputami to perfektno ureja

Posebna zgodba pa so prestave:
- prestavljanje je mehko, prestavna razmerja pa so kar precej zgrešena: med 1 in 2 je silno majhna razlika, vendar sem to pričakoval
- žal je ta majhna razlika moteča tudi med 2 in 3, tako da avto skoraj sili v prestavljanje s 'preskokom', torej speljevanje v 2 in nato v 4.
- 5 in 6 pa sta se izkazali na avtocesti za izredno uporabni.
- v 5 je dovolj moči za občuten pospešek iz recimo 100 na 130, 6 pa zagotavlja umirjeno vožnjo z nekaj manj kakor 3000 obrati
- podobno je mogoče za še večji pospešek uporabiti 4 prestavo in po pospešku preskočiti v 6.

Tole so torej moji vtisi po preskusni vožnji, ko sem direktno iz santa-feja stopil v Duster-ja in se zapeljal nekaj deset kilometrov, malo po mestu, malo po obvoznici.
V blato nisem šel, črna barva je bila preveč lepa
wink-1.gif
; )
Glede tega bo treba zaupati testom drugih.

LP

Edit:
- ker sem si danes vzel še nekaj časa in razstavljeni avtomobil pregledal tudi nekoliko bolj natančno (predvsem kar se tiče uporabljenih materialov), moram žal zapisati še dodatno razočaranje - preveč je resnično preživelih in zelo cenenih.
Na primer: zaščitni pokrovi prtljažnega prostora pri spuščenih sedežih so iz lesonita s s prisponkanim tekstilom, shranjevalni prostor okrog rezervne gume je izdelan iz odlitka stiropora, zatične kljuke zadnjih sedežev iz tanke, navadne plastike.
Dlje sem raziskoval, slabše je bilo in kakor vse kaže, tega avtomobila ne bom nikoli kupil...
Žal, ker sicer je izredno simpatično vozilo.
 
Nazadnje urejeno:

Drago

gps navigator
20. jul 2007
2.823
10
38
Stara Bučka
Evo, takšne poste pogrešam na tem forumu. Izkušnje iz prve roke so neprecenljive, sploh če je opis nepristranski. Če se bi odločal za to vozilo, bi tvoje pisanje še enkrat prebral.

Dobil si 5* od mene.
 

oriolus

Fizikalc
12. avg 2009
3.787
15
38
124
Hvala, Drago, takšna vrsta mnenj vedno manjka tudi meni in čeprav gre za čisto osebni pogled (nekoga recimo stopalka zavore ne bi motila), je lahko delček k ustvarjanju mnenja o avtomobilu.

@malcolmX: po pravici povedano - nisem se spomnil, vendar glede na to, da so sedaj Duster-ji že v salonih, bi bile slike morda celo brez pomena.

LP
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
36
Kje si dobil avto za testno voznjo? Lahko na PM
smile-1.gif


Mimogrede, si ga ze kupil?
 

erikson

Guru
25. avg 2007
21.475
5.473
113
Še malo več podatkov o cenah:
domača predstavitev: Dacia duster

dacia duster 1,6 16V 9.990 EUR
dacia duster 1,6 16V 4x4 11.990 EUR
dacia duster 1,6 16V ambiance 11.490 EUR
dacia duster 1,6 16V ambiance 4x4 13.490 EUR
dacia duster 1,6 16V laureate 12.990 EUR
dacia duster 1,6 16V laureate 4x4 14.990 EUR
dacia duster 1,5 dCi ambiance 12.690 EUR
dacia duster 1,5 dCi ambiance 4x4 15.490 EUR
dacia duster 1,5 dCi laureate 4x4 16.990 EUR

V Slovenijo naj bi jih letos dostavili 150.
 

primo

Pripravnik
4. maj 2010
61
0
6
Koper
Sem se že kar nekako navdušil za nakup Dausterja. Čakam, da ga še preiskusim. Končno je prišel ven tudi cenik in sem kar precej razočaran. Mene zanima 4x2, ker 4x4 se mi zdi brez veze če ne rabiš, pa še dražji je. Odločen sem bil za Laureate 1.5 dCi 110 KM 4x2, ki pa ga sploh ni v ponudbi. Ponudba za Slovenski trg je precej skromnejša kot za druge države. 4x2 dobiš samo z bolj švoh motorjem in samo opremo Ambiance. (Ambiance 1.5 dCi 86 4x2). Tudi mi ni jasno ali so za naš trg drugačni motorji ker na SLO ceniku je motor 109 KM, medtem ko v Italiji in drugod piše 110. Žal so v italiji precej dražji. Zato razmišljam, da bi ga kupil v Romuniji, kjer pride veliko ceneje kot pri nas.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Kolk pa ti kompliciraš....pa sej imaš pri 4x4 možnost tudi samo 4x2 (auto način). Glede tvoje dileme med 109 in 110 konji ....brez besed
hysterical-1.gif
. važno, da si v rangu pod 80kw zaradi zavarovanja pa je ne.
Kakšne pa so cene v romuniji?
 

primo

Pripravnik
4. maj 2010
61
0
6
Koper
Res je da imaš možnost iz 4x4 preklopit na 4x2. Vendar če bi pri nas imeli 4x2 močnejšega, bi z še dodatno opremo stal manj kot 4x4. V Romunji Laureate 1.5 dCi 110 KM 4x2 stane 13.800 EUR.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Ne nimaš. Daš še 10 jurjev da imaš podobno motoriziranega, podkovanega in opremljenega. Pa dvomim, da bo tisti po hosti tako daleč prilezel.