Dacia Duster

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
40.754
5.380
113
Nisem ravno novinar...ampak meni se je zdel članek tehtno spisan....
 

stankozaspanko

Fizikalc
27. jul 2012
4.930
7
38
Jp, dusterja se v bistvu izplača kupiti novega ali mogoče starega leto ali dve z malo km, ker tisto kar so testirali tam: 5 let in 100k km, je bilo vse skupaj bolj švoh - tako izrabljeni deli, kot rja ...
Se strinjam z Matejem, opremljen duster dizel 4x4 ne bi smel biti dražji kot recimo 15k eur, vendar z izbiro dodatne opreme si kot sem rekel kmalu na 20k, tisti ki sem ga testiral je bil okoli 19.5k, pa mu je do polne opreme še kar nekaj manjkalo.
wink-1.gif
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.186
5.730
113
Izkušenj z dusterjem se je v letih nabralo kar nekaj

Zanima me kam se pri 4x4 varianti (nov model) stlači rezervno kolo. Ima namreč že v osnovi manjši prtljažnik in nima posebej prostora za rezervo. Kako je z rezervo na prtljažnih vratih, je to sploh legalno? Original opreme za zadevi to ne najdem, se pa najde kaj aftermarket.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.805
3.815
113
Jst sem videl večkrat eno ki ima "swing away/out" nosilec za rezervno kolo obešen na vlečni kljuki. No sej en tak nosilec (v obliki škatle) ima pri nas tudi lokalni jager (da vlači mrtve živali iz gozda) pa tudi lokalni gozdarji za sode nafte in motorke. Tako da to pomojem ni noben problem kupit in je homologirano (kot nosilec za kolesa), rabiš pa 3jo tablico in jasno vlečno kljuko.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.186
5.730
113
Vidim, da je to precej popularna rešitev, tnx

Pa narobe sem se izrazil, da 4x4 nima prostora za rezervo. Ima prostor za (na "terencu" po mojem neuporabnega) space saverja, ki še vedno požre precej dragocenih litrov.