Cene bencina pri ........

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.888
155
63
Trenutna max. marža je nekaj malega čez 8 centov, kot sem napisal vem za pumpo z -5 centi na aktualno ceno, torej delajo s 3 centi, je pa res, da je v sklopu ene večje gradbene trgovine in jim za tak zaslužek verjetno dol visi.

Konkurenca v Sloveniji? Več firm na kupu? Daj ne bodi smešen:

Ocena tržnega deleža na MP trgu

1. Petrol 50-60%
2. OMV 20-30%
3. MOL 5-10%
4. Shell 5-10%
5. Eni (prevzel MOL) 0-5%
6. Interina 0-5%
7. M-Energija 0-5%
8. Fe-Trading (prevzel OMV) 0-5%
9. Logo 0-5%

Suma sumarum, Petrol kontrolira preko Srmina še veliko večino VP trga 60-70%.

To pa je čudežna raziskava, na podlagi katere se je sprostila cena najprej na AC, kar je v SLO itak idiotsko, saj ob odprtem sistemu cestninjenja - vinjete, ni noben problem zapeljat z AC in tankat ceneje, zato se tudi cene na AC ne navijajo preveč, sedaj pa še po celi Sloveniji: http://www.varstvo-konkurence.si/fi...ga_pogonskih_goriv_-_nezaupna__AVK__2017_.pdf

Ena od nebuloz:
  • cena: končni odjemalci lahko v primeru neupravičenega oziroma večjega porasta cen, brez težav zamenjajo bencinski servis, ki nudi ugodnejše cene oziroma pogoje nakupa;


lahko je brat samo to kar ti paše ne?

to pa si spregledal #je treba opredeliti možne dejavnike #

torej to ni ugotovitev, da je tako na Slovenskem tržišču...
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Da se ne bova preveč prepucavala cel odstavek:

Če pri opredelitvi upoštevnega maloprodajnega trga pogonskih goriv upoštevamo zamenljivost povpraševanja kot konkurenčno omejitev s katero se srečujejo ponudniki pogonskih goriv, je treba opredeliti možne dejavnike, ki lahko vplivajo na povpraševanje po pogonskih gorivih, in sicer z vidika nadomestljivosti z drugimi energenti, in ti so lahko:

Seveda tako ni na slovenskem tržišču - do jutri! Raziskava je edina aktualna, ampak iz 2017.
Ker gre za Slovensko raziskavo slovenskega trga goriv, upravičeno smatram, da govorijo o predpostavkah po sprostitvi na našem trgu.
 

netko

Guru
25. jul 2007
6.735
2.097
113
Premala razlika, da bi se folk jebal...

Pri nas možnosti za konkurenco ni, ker imamo monopol. Da bi prišel nek resen player, nima pogojev da se uturi...
mu niti ni bilo v prevelikem interesu, maržo mu je namreč ubijala država z regulacijo, dodatno je država še v lastniški strukturi največjega naftarja... kdo bi šel investirat v takem okolju? sedaj pa se bodo počasi ustvarili pogoji, najprej za prodajo Petrola in tudi za investicijo kakšnega večjega naftarja
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Upam, da se zavedate, da se pogovarjamo o potencialu 2 milijonov ljudi. :cool:

Kot če bi razmišljal v Munchenu z okolico postavit še eno verigo pump.

Lahko pa to čuveno konkurenco gledamo takoj čez mejo v Spielfeldu. Najprej so bile dve ali tri črpalke tik za mejnim prehodom okoli "Debele Berte", od katerih sta dve zaprli že nekaj časa nazaj, ostala je MBR v neki "čunga lunga juga" lasti (upravljanju) s Shell oznakami in daleč najdražjim gorivom; potem so za vse odprli "interno" črpalko prevozniškega podjetja Jöbstl in je kar dolgo haral z "najnižjo" ceno, dokler se ni v krožišču pojavil Avanti (nizkocenovnik v lasti ÖMV), ki je v startu držal ceno enako ali tik pod Jöbstlovo - torej je le-temu promet netovornjakov povsem usahnil. Sedaj ko so ljudi navlekli na sebe so tudi pri Avantiju začeli rahlo dvigovat cene, je pa odreagiral MBR, ki je trenutno najcenejši.
Seveda vse skupaj govorimo o +-2-5 centih.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

shift

Guru
20. jul 2007
9.748
2.033
113
za šankom
ksz...

se mi zdi da bo razlika med dizlom in bencinom spet precejšnja, bencin bo sigurno dražji.
Konkurenca?hja od 2035 naprej bodo oziroma imajo namen prepovedati prodajo avtomobilov na bencin ali dizel, dvomim, da bo konkurenca drla na naš trg za dobrih 15 let
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Tebi nikoli, ker se je štrom pocenil. ;)

Najprej se mora zvišat - od katere cene pa že velja ta kilometrina?
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113

Če prav razumem (sem samo preletel) je kilometrina že 10 let enaka 0,37€ za službeno pot, oz. 0,18€ za prevoz na delo. Vmes se je cena goriva gibala tudi okoli 1,5€
 
  • Všeč mi je
Reactions: Pepe in darjan

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.888
155
63
Da se ne bova preveč prepucavala cel odstavek:

Če pri opredelitvi upoštevnega maloprodajnega trga pogonskih goriv upoštevamo zamenljivost povpraševanja kot konkurenčno omejitev s katero se srečujejo ponudniki pogonskih goriv, je treba opredeliti možne dejavnike, ki lahko vplivajo na povpraševanje po pogonskih gorivih, in sicer z vidika nadomestljivosti z drugimi energenti, in ti so lahko:

Seveda tako ni na slovenskem tržišču - do jutri! Raziskava je edina aktualna, ampak iz 2017.
Ker gre za Slovensko raziskavo slovenskega trga goriv, upravičeno smatram, da govorijo o predpostavkah po sprostitvi na našem trgu.
hehe ne bova se, je pa v zaključku tudi lepo napisano, da je sprostitev cen na trgu goriv, neprimenro brez ostalih ukrepov..

tako, da ta raziskava ni podprla ideje po sprostitvi
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.439
4.312
113
Sklicevali so se na njo, vsaj tako so poročali.

Kakorkoli, sprostitev je bila pričakovana in s stališča "gnilega kapitalizma" potrebna, se pa bojim, da se bo tudi ta, kot še marsikaj drugega izrodila. Ampak kot rečeno "obmejci" imamo rešitev, oni v notranjosti bodo pač trpeli.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
51.313
6.528
113
Če smo pošteni, smo na področju telekomunikacij doživeli razcvet, ko se je sprostil trg, ker Telekom je bil takrat za poj v rit.

Ampak tu pa žal ne morem videt enake dobrobiti za potrošnika, omrežje se je takrat šele razvijalo, pumpe so pa pri nas že preveč naštepane in niti ni fizično prstora za več.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
O čem ti to? Elektrika na domačem priključku v hiši je nekaj najbolj stabilnega na tem svetu.

Da bi se pa zaradi hitre polnilnice, ki jo uporabiš enkrat na dva meseca, sekiral?
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa