bedaki na cesti

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Saj tega ni treba, da ubiješ 3 ljudi zaradi hitrosti sam pa preživiš. Sreča v nesreči je, da se ni nobeden peljal po nasprotni strani bi znalo bit kar več mrtvih. Če si star 52 let moraš imeti že nekaj pameti v glavi in neko odgovornost. Nimam besed nad človeško neumnostjo......
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek in Kamele0N

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.614
199
63
Kranj
Je razlika med nesrečo in ne-nesrečo. Tole tukaj očigledno ni nesreča. Tudi pihati mu niso dali, razen če so vzeli kri?
Edino, kar se mu ne more očitati je, da je 52 letnik in ima 30 let, slabo, pa ker so bili domačini in so si mislili, daj malo po gasu.
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.614
199
63
Kranj
Jep, to pa drži. In kako bo še kazensko odgovoren. Kajti tukaj ni bilo vse po CPP.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.232
2.071
113
SV SLO
Glede na to kako je Audi poškodovan niti ni najbolj pomembno če so bili privezani ali ne. Tu jih nebi rešilo niti 200 airbagov, ker pač fizika in G-ji naredijo svoje. Tu je morala biti hitrost čez 150 km/h.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
Prebereš s tovarnisko/specialno opremo airbag ecu in motornega in je vse jasno (telemetrija)
Sozalje svojcem
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.476
113
Ne bit preveč pametni, vsakemu se lahko zgodi, tudi meni se je (sicer nisem jaz vozil ampak preživeli smo vsi brez poškodb), hitrost ni bila visoka, le majhna nepozornost in je šlo pod cesto tudi kakih 30-40m prevračanja.

Sožalje svojcem.

saj nismo pametni, ampak če je res da je skočil 20 metrov al koliko, potem ziher ni peljal med 50 in 60.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
46.372
5.885
113
pri taščici
Kot je napisal koliko
Dvomim da je šlo bistveno.manj kot 150.
Podatki iz računalnikov avta lahko vse povejo. Seveda če je to v interesu vseh.
Pred kratkim se je en proizvajalec lepo zgovarjal na proizvajalca opreme, on pa naprej al nazaj, skratka podatka potem ne vem če so dobili.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
13.882
5.160
113
pa kaj zaj bluzike. kake podatke iz računalnikov. odpreš oči, pogledaš avto, pogledaš drevo in sledi na cesti in ti je vse jasno
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
5.812
4.307
113
Bom napisal predlog vladi, Policije ne rabimo več, saj ves Alter.Si cvet razjasni potek in dejavnike ki so vplivali na nesrečo iz pogleda na avto (sliko njega (ki je bil še zdemoliran iz strani gasilcev, barabe so ga uničle...)) in odrgnin drevesa, kolk hitro je avto priletel, kolk salt je naredil, katero milisenkindo so se odprli airbag-i,...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Corvette

Majstr
6. nov 2008
399
264
63
Pred kratkim se je en proizvajalec lepo zgovarjal na proizvajalca opreme, on pa naprej al nazaj, skratka podatka potem ne vem če so dobili.
https://www.dnevnik.si/1042779622 oz. spodaj citat iz članka:

Skriti audijevi podatki

Tretji izvedenec Škrilec je pojasnil, da je hitrost ob trčenju od 102 do 105 kilometrov na uro naračunal glede na položaj zaustavitve avtomobila. Ob trku je avtomobilski računalnik namreč ugasnil pogonski agregat, tako da avtomobil ni mogel več pospeševati. Strokovnjak za prebiranje računalniških podatkov v avtomobilih je dejal, da ta izračunana hitrost velja, če Kočić do zaustavitve ni prav nič zaviral, sicer pa bi bila lahko tudi višja.


Sodišču je pojasnil še, da je v Kočićevem avtomobilu zapisan tudi natančen podatek o hitrosti ob trku (potreben je zaradi sprožitve zračnih blazin), vendar se do njega ne da priti. Ti podatki so namreč kodirani. Po besedah Škrilca je v ZDA dešifriranje, za kar morajo poskrbeti proizvajalci, obvezno že od leta 2013, v Evropski uniji pa bo morda postalo obvezno šele prihodnje leto. Zdaj je treba prositi proizvajalce za vsak primer posebej. Škrilec je opisal, da so te podatke dobili ob smrti mladih mariborskih nogometašev in tudi po hudi nesreči, ko sta dve dekleti po trku zgoreli v avtomobilu. Toda odvisno je od znamke avtomobila. Po besedah Škrilca je to »dešifracijo« podatkov na primer pri renaultih mogoče dobiti relativno hitro in za okoli 1200 evrov, pri audijih pa se čaka pol leta in stroški so približno desetkrat višji. »Audi ima svojo filozofijo in zelo neradi dajejo te podatke,« je komentiral Škrilec.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.342
676
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si

Nesrece s prvega in drugega linka ne mores steti v slovensko statistiko... Edino, kar je ... je to, da je vozilo imelo slovenske tablice... nesreca se je zgodila na Hrvaskem, udelezeni pa so bili menda vsi srbski drzavljani ...
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.628
14.326
113
pri meni v avtu če se kdo ne pripne sploh ne speljem

:zmaga: +1

Najjaći so pa uni, ki si potegnejo pas preko trebuha in si ga nato držijo s prstom da od daleč zgleda da je kao pripet. Sem enkrat povprašal takšnega talenta v čem je fora pa mi je odvrnil, da ima tako zaradi policije. Boh nedej, da bi potegnil še tistih 5cm dlje in dejansko zapel, neee, to pa ne.

azadMgeJ_700w_0.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hondi

jello

Guru
22. sep 2008
9.694
3.576
113
Eni imajo pač malo daljšo pot, da si napeljejo hudiča okol trebuha, jih po eni strani kar razumem.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
32.628
14.326
113
Ja pa naj shujšajo, če jim je pretežko še tistih par cm pasu ven potegnit oz. jih pripet pas "preveč tišči" :p
Tudi jaz jih popolnoma razumem a to še ne pomeni, da je zaključno dejanje smiselno :D

p.s. to je drugače ena takih stvari, za katere mi je pri drugih, meni nepomembnih ljudeh, še najmanj smiselno pametovat in jih vzgajat. Saj so oni manj zaščiteni v primeru kreša in so neposredna nevarnost bolj kot ne "samo" sebi in morebitnim lastnim sopotnikom.