Vse o avtodomih in avtodomarstvu

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.562
3.634
113
A če svojga pogledam, pol dobim vse odgovore? Še vedno ne vem koliko je takih potencialnih, ki se jih da spravit navzgor?
Fiat je na srarih samo v izvedbi Maxi sposoben furat več, teh pa ni bilo ravno v izobilju, ker je pač dražji izdelek.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.684
10.030
113
A če svojga pogledam, pol dobim vse odgovore? Še vedno ne vem koliko je takih potencialnih, ki se jih da spravit navzgor?
Fiat je na srarih samo v izvedbi Maxi sposoben furat več, teh pa ni bilo ravno v izobilju, ker je pač dražji izdelek.
Najprej bova definirala, kaj misliš pod stari. Ker se Ducato od leta 2008 ni kej dost spremenil.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.562
3.634
113
Stari so recimo od leta 2000 do danes.
Večinski delež so light šasije, teh ne boš spravil navzgor, vsaj lahko ne. Zamenjat je treba bremze, fedre, gume,... pa to čez homologacijo spravit. Na teoretično 3850kg se ustavi, pa še to ni ziher da boš dosegel.
Maxi je že v osnovi dovolj robusten.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.450
4.356
113
Drugače predelave podvozja so na voljo z čisto legalnimi kiti, niti ni tako drago vse skupaj (zračne vzmeti). Rešilci, gasilerija ipd. je vse na predelanih vozilih s homologacijo. Če se sprosti okno za dvig NDM se torej da za relativno nizko ceno predelat tudi stara vozila.

Seveda govorimo o teh ki so že sedaj na dobrih osnovah 3.5T NDM, light variate ki so že sedaj posedene od prevelike mase niso primerni za tole.
 

FuriousG

Majstr
30. jul 2007
3.389
183
63
38
Folku AD sede na bumperje in težavo rešijo tako, da dajo namestit blazine. Da bi se pa prej osnovo porihtal (listnate), pa ne.

Je bla pa ravnokar fotka na Kampiranje je zakon - na Torovem vagajo počitniške prikolice.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.684
10.030
113
Stari so recimo od leta 2000 do danes.
Večinski delež so light šasije, teh ne boš spravil navzgor, vsaj lahko ne. Zamenjat je treba bremze, fedre, gume,... pa to čez homologacijo spravit. Na teoretično 3850kg se ustavi, pa še to ni ziher da boš dosegel.
Maxi je že v osnovi dovolj robusten.
Še enkrat odvisno. Light si lepo ugotovil se da naboostat do 3850, Maxi ni problem. Pred letnikom 2008 malo težje, samo teh je vedno manj na cesti. Kot že rečeno kakorkoli že bo, bo boje kot to kar imamo sedaj.
 

nemenabijat

bom jaz vas
7. feb 2011
4.562
3.634
113
Teoretično ga lahko nabustaš, samo akse so na max konstrukcijski limiti 2000/1800 kar pa ne bo trajalo dolgo. Zamenjat je treba precej, stane precej za zelo slab izplen. Potem je pa tuki še homologacija, ki povzroča sive lase, ker si vsak po svoje tolmači črke.
Še vedno pa nisi odgovoril koliko je takih vozil, ki jih brez, da zamenjaš pol avta spraviš na gor.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.684
10.030
113
Teoretično ga lahko nabustaš, samo akse so na max konstrukcijski limiti 2000/1800 kar pa ne bo trajalo dolgo. Zamenjat je treba precej, stane precej za zelo slab izplen. Potem je pa tuki še homologacija, ki povzroča sive lase, ker si vsak po svoje tolmači črke.
Še vedno pa nisi odgovoril koliko je takih vozil, ki jih brez, da zamenjaš pol avta spraviš na gor.
A statistiko bi od mene ;)
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
19.684
10.030
113
V bistvu sm se, sm mogu pa domov da sm točno pogledu pri sebi, ker je že neki od tega kar sm to študiru. Vse kar je light šasije po letniku 2008 gre po osni obremenitvi zadi 2000 kg spredi 1850, tko da ni res, da je rahitično in moj nima nikakršnih težav, ker mam že do 3500 neki rezerve. Je pa res, da je Adria tlačila 7,5m krave na to šasijo in to je bil že takrat kriminal.
In če dvignejo na 4250 ali 4500 kil bo vsaj zakonsko jasno. Vsi ne bodo mogl u izi zrihtat, posebno starejše velike krave ne, veliko jih pa bo zrihtalo.
In drekanje je, da bi mel od mene statistiko, mi ni nič zmanjkal. Vse kar sem napisal je res.
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
7.907
3.466
113
Light 35 šasija Ducato 250 = NMD 3.500, 1. os 1.850 kg, 2. os 2.000 kg
Heavy 40 šasija Ducato 290 = NMD 4.250, 1. os 2.100 kg, 2. os 2.400 kg

Blazine na zadnji osi povišajo NDM za 250 kg se mi zdi - ne najdem sedaj papirjev oz. scana.

To so moji podatki od mojih AD.
 

dugi

Fizikalc
2. sep 2011
254
61
28
ljubljana
Light 35 šasija Ducato 250 = NMD 3.500, 1. os 1.850 kg, 2. os 2.000 kg
Heavy 40 šasija Ducato 290 = NMD 4.250, 1. os 2.100 kg, 2. os 2.400 kg

Blazine na zadnji osi povišajo NDM za 250 kg se mi zdi - ne najdem sedaj papirjev oz. scana.

To so moji podatki od mojih AD.
To piše tudi v moji homologaciji za Peugeot Boxer model 435.
Torej imam upanje za dvig NDM.
Kaj bo s cestninami bomo še videli.
Če bo treba odvozit dodatne ure,pa jih pač bom. Samo da bo mir.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Samo Svoj

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
7.907
3.466
113
Pa to je bedarija, rečeno je bilo da se B kategorija (oz homologacije vozil) razsiri na 4.25T kar je nekako trend v EU. Če bodo komplicirali z nekimi šolami vožnje ipd. je to samo direkt denar (korupcija) za "šolo(e) varne vožnje". Res je velika razlika a voziš 3.5T ali pa 4.5T. Še malo pa boš za moped pri 14 letih moral po izpit na Vransko.
Nobenega trenda ni v EU, razen nemcev, ki imajo glede na leto pridobitve vozniškega dovoljenja avtomatsko dovoljene višje teže za lastno uporabo (od neomejene za precej stare vozniške, pa do "naših" 3.500 kg za nove voznike) imajo prav vse države omejitev na 3.500 kg z B.
Evropska komisija in potem parlament pa sta sprejela (kak mesec nazaj) direktivo, da se za električna vozila in počitniška vozila spremeni omejitev na 4.250 kg, kar morajo države EU implementirati (po lastni presoji) najkasneje do 2030 leta. Priporoča se test in/ali praktična vožnja, pa verjetno neka žnj k B kategorija.
Moja napoved: slovenci bomo ziher najbolj zajebani in bo potrebno podobno kot za ono 125ccm moped kategorijo nafutrat avtošole.
Glede cestnin pa: mi "revčeki" slovenci in hrvati bomo pokleknili in naredili novo "4.250" kategorijo, ki bo malo višja od sedanje in nižja od tovorne; avstrijci pa so že sedaj rekli, da ne mislijo nič spreminjat, ker je za stanje na njihovih od obnov razritih AC višja cena točno to kar je prav da plačamo. Ostale države me ne skrbijo, že sedaj se ne obešajo toliko na težo, ampak na stvari ki resno uničujejo AC, kot je recimo višina nad 1. osjo. :bonk: