Twizzy drift

sad

Guru
24. avg 2007
20.515
9.214
113
Ja, tudi s 17kW se da driftat
grin1.gif
:

10 minut
evil.gif
 

Gox

1.200. registrirani uporabnik
24. sep 2007
1.978
69
48
44
www.citroenar.com
Je kdo že sprobal Twizzy-a kje v tujini?

Kako se pelje? Šoferju kaj piha?

Sem se pozanimal pri Renaultu, pa pravijo da bo v sloveniji šele drugo leto, 2013 ... prej ga ne bo.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.515
9.214
113
Citat:
Uporabnik anker pravi:
Uau drifta po politih kockah.
A ti bi rad, da na Grobniku kuri gume?
aplauz.gif


Btw, če si spregledal: govorimo o 17kW in ne 170kW.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.515
9.214
113
Izgleda je več različnih podatkov:
Citat:
The version of Renault Twizy which requires a driver's licence is powered by a 15kW (20hp) motor , while the version that doesn't require a licence (depending on country) comes with a 4kW (5hp) motor. The 7kWh lithium-ion battery is located underneath the front seat.
Vir: http://www.renault.com/en/vehicules/renault/pages/twizy.aspx

Me zanima, če tista verzija brez izpita drifta vsaj po ledu?
grin1.gif
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.040
4.049
113
Na voljo tudi z okni:



Enega sem videl prejšnji teden v Celovcu in je res izgledal simpatičen.
 
Nazadnje urejeno:

john

Pripravnik
27. sep 2007
646
0
16
andy , mogoče veš kako je s twizzy-jem, če bi kupil rabljenega iz nemčije.

Ga dobiš z baterijo ali ne. Ker sem zasledil da je potrebno plačevati najemnino 50-70eur na mesec. Komu


Jaz bi vgradil svoje baterije in svoj polnilec. Avto pa kupiš za par jurjev na mobile.de
 

AndY1

Guru
Osebje foruma
18. sep 2007
22.040
4.049
113
Če ga kupiš za par jurjev z mobile.de je itak vseeno, ali je z baterijo ali ne, če boš dal notri svojo. Po vsej verjetnosti pa ne boš dobil baterije, ker je zanjo potrebno plačevati najemnino, v tem primeru pa je verjetno ni.
Po moje najbolje, da pokličeš in vprašaš. Pa ko boš kaj izvedel, še tukaj napiši, da bomo še ostali vedeli, pri čem smo
smile-1.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.371
302
83
twizy je pač to, kar je
moti me ogromno škripanja plastike, da nima ventilacije, gretja...20ega novembra v Bohinju ni bilo kaj posebno hladno, pa ni bilo ravno prijetno se vozit z njim, kar se temperatur tiče

proti Pečjakovim smartom fortwo se skrije, vsaj zame; smart gre bolje, hitreje, ima ventilacijo in gretje, da o normalnem prostoru ne govorim - ali pa o varnostni celici
to vedo tudi pri mercedesu in renaultu
wink-1.gif

je pa to skoraj neprimerljivo, ampak jaz bi vseeno si raje predelal smarta, kot kupil twizyja :D
 

Ralliart

Fizikalc
26. sep 2007
4.765
3
38
Defiitivno sem jest tudi za pravi avto pa ceprav je to smart. Ali kdo pordaja kit za predelavo smarta, ok bateirjo vrjetno ze dobis, ampak pritrjevanje motorja, prenos iz motorja na kolesa itd, pa kaksne so cene za te stose?

Ti pa smarta vrjetno ne registrirajo pod atw?
 
Nazadnje urejeno:

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
867
12
18
Luna
Ja smo je lizing baterije v avstriji okrog 100eur mesečno
Če pa hočeš baterijo kupit da je tvoja last pa stane baterija 30k eur.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Najem baterije za Twizzy-ja je nižji, od 50€ dalje (7,500 km), odvisno od paketa prevoženih kilometrov letno.
 

Chimay

Fizikalc
22. jul 2007
1.516
14
38
36
Dolenjska
Citat:
Uporabnik Focus pravi:
Ja smo je lizing baterije v avstriji okrog 100eur mesečno
Če pa hočeš baterijo kupit da je tvoja last pa stane baterija 30k eur.

Kakšna logika oddajanja v najem pa je to potem?
V 25 letih je najemodajalec potem na nuli kar se tiče nabave, kje so šele stroški financiranja in vzdrževanja
confused-1.gif


Kako močan akumulator pa je sploh v twizzy-ju? Kolk V in Ah?
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Twizzy ima baterijo kapacitete 7 kwh
Zoe/Fluence ima baterijo kapacitete 22 kwh

Baterije v resnici verjetno ne stanejo 30k €. Če jih Renault prodaja za toliko pač lahko pomeni, da jih noče prodajati. Ali pa računajo da bodo baterije zmeraj cenejše in najema kljub temu ne bodo zmanjševali. Pogodbe so pa ponavadi za 3 leta.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Splača se verjetno ne. Če je pa strošek podoben klasiki je pa za marsikoga zadeva že zanimiva.

Recimo da je samo vozilo cenovno primerljivo klasiki (s subvencijo mogoče je) potem te letno pride strošek za 7.500 km 600 €, prednost najema je verjetno tudi kasko zavarovanje, saj je nižje kot če bi bila vključena baterija (sklepam da je tako). Elektrika te tudi nekaj stane pa vzemimo 1€/100 km je to letno še dodatnih 75 €. Skupaj to nanese 9 centov na km.

Za enak strošek za gorivo pomeni da bi moral doseči porabo 6 l/100 km bencina, kar pa mislim, da bi tak dvosedežni bencinski jajček moral doseči. Poleg tega bi s Twizzijem moral letno prevoziti točno zakupljeno razdaljo, drugače je strošek na km še večji.

Kako je z zavarovanjem, cestno dajatvijo (brez) in ostalimi stroški (servis) pa nimam pojma. verjetno še kakšnih 100€ na leto prihranka.

Meni največji problem Twizzija je da nima zaprtih vrat, ker to ga iz uporabnega vidika potiska nazaj v kategorijo skuterjev.