Toyota Prius vs BMW 520d

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.367
229
63
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik xXx pravi:

Ne ampak defenitivno ne bom kupu avta na pogladi tega ali smrdi ali diši. Kupo bom avto ki mi nudi to kar jaz hočem , dišeči Prius pa to defenitivno ni.
In sedaj cela zelena novinarska srenja in cela Toyota v jok.
A vam ni jasno, da vsak avtomobil ima ciljno skupino. In če to niste vi, potem še ne pomeni, da je pa tisti avto totalno sranje. In tale test je tudi en k... Kot že rečeno, naj vsaj dajo Priusu šanso in testirajo vsaj pol na njegovem terenu, ne pa, da ga ruknejo na teren, kjer ga Bimer gladko povozi (pa še tam ga ne po CO2-ju).
In za tiste, ki govorijo, da je fora hibridov v samo CO2. Ni res. V pravih okoliščinah je hibrid čista zmaga tudi po porabi. Kdor pa kupi Priusa za delat vsak dan po AC 300 km in se potem ***** za porabo je pa tudi
stupid-1.gif
.

In še tole: jaz ga nikoli ne bi imel, ker mi ne pride v poštev. Zato pa še ne pravim, da je slab in zanič avto. Ravno nasprotno. Naredil z njim nekje okrog 3000 km in bil navdušen nad njim. In glede na način vožnje je bila poraba zelo v redu. Pa je bilo vmes morda 60 km jajcanja po mestu.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
To je članek glih za YuGece in podobne, ki še težko bencinarje pa dizle ločijo, kaj šele da bi "zastopil" hibride.

No no, da si ne boš kaj naredil.
bonk.gif


smartass

Oprosti, samo normalno razgledani ne nabijajo, da je onasnaževanje odvisno samo od porabe in prvič slišijo, da je dizel bolj "umazan" od bencina... In ti se maš za nekega znalca avtomobilske tehnologije
crazy1.gif
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
in kaj ti pomaga vse to osvescanje? zdaj bom jaz po tvoje primoran kupiti priusa, da bom prispeval k manj onesnazenemu ozracju medtem bos pa mirne volje gledal kako slovenijo vsak dan precka nekaj 10 tisoc tovornjakov iz bliznjega vzhoda. vsak pusca za sabo dimno zaveso primerljivo 100 golfom II.

stupid-1.gif
No saj nisem pričakoval, da boš prebral kaj sem sploh napisal v postih...
crazy1.gif


Ni fora, da zdaj vsi pokupijo Priuse... je pa dobro, da se folk mal zaveda kakšna je razlika med hibridom in navadnim avtomobilom in da ni čisto vse v 2dcl manjši porabi. Če danes mogoče zaradi relativno nerazvite tehnologije pri hibridih še ne opazimo velike razlike, jo bomo pa čez par let. Čeprav se mi zdi, da bo treba nekatere brihtneže po denarnici usekat (z več davka na avte z velikim onesnaževanjem) da bodo "zastopil" problematiko onesnaževanja.

Na srečo pa tisti, ki kontrolirajo te zadeve z izpuhi, ne razmišljajo tako kot ti... ker drugače bi se verjeno vsi legalno fural na cviček....

In ne boš verjel...... tudi tovornjakarje bodo hitro doletele razne takse za onesnaževanje.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
To je članek glih za YuGece in podobne, ki še težko bencinarje pa dizle ločijo, kaj šele da bi "zastopil" hibride.

No no, da si ne boš kaj naredil.
bonk.gif


smartass

Oprosti, samo normalno razgledani ne nabijajo, da je onasnaževanje odvisno samo od porabe in prvič slišijo, da je dizel bolj "umazan" od bencina... In ti se maš za nekega znalca avtomobilske tehnologije
crazy1.gif

A nisem napisal, da je to samo iz vidika CO2, zaradi katerega politiki dvigujejo prah?

Drugače pa vem, da je le 7% CO2 ja, ki je v zraku, ustvarjenega z industrijo, prometom...skratka na nenaraven način. Ostalih 93% pa je naravnega, iz česa lahko sklepamo, da ni glavni problem CO2. Ane?

In verjeteno se strinjaš, če bi ljudi na ulici spraševa kateri avtomobil, ali dizelski ali bencinski izloči več CO2ja, bi vsi rekli, da valda da diesel in verjetno bi bila številka primerjave smešna. Skratka, sodobni dizli porabijo manj goriva in s tem tudi izločajo manj CO2-ja, kot večina bencinarjev (primerjate je potrebno moč motorja).
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.744
2.355
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik YuGec pravi:
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
To je članek glih za YuGece in podobne, ki še težko bencinarje pa dizle ločijo, kaj šele da bi "zastopil" hibride.

No no, da si ne boš kaj naredil.
bonk.gif


smartass

kako smo hitro užaljeni, ko ti nekdo da podatke na mizo.


@all
Prius, ki prihaja ima nove baterije, ki zdržijo po 1 uri poljnjenja na 230V, 30km dolgo pot pri povp. hitrosti 60km/h.

kje kak konkurent temu?

Že ta model pelje vscat večino mestnih avtov ala clio, yaris...v mestni in primestni rabi.

Lp
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik xXx pravi:

Ne ampak defenitivno ne bom kupu avta na pogladi tega ali smrdi ali diši. Kupo bom avto ki mi nudi to kar jaz hočem , dišeči Prius pa to defenitivno ni.
In sedaj cela zelena novinarska srenja in cela Toyota v jok.
A vam ni jasno, da vsak avtomobil ima ciljno skupino. In če to niste vi, potem še ne pomeni, da je pa tisti avto totalno sranje. In tale test je tudi en k... Kot že rečeno, naj vsaj dajo Priusu šanso in testirajo vsaj pol na njegovem terenu, ne pa, da ga ruknejo na teren, kjer ga Bimer gladko povozi (pa še tam ga ne po CO2-ju).
In za tiste, ki govorijo, da je fora hibridov v samo CO2. Ni res. V pravih okoliščinah je hibrid čista zmaga tudi po porabi. Kdor pa kupi Priusa za delat vsak dan po AC 300 km in se potem ***** za porabo je pa tudi
stupid-1.gif
.

In še tole: jaz ga nikoli ne bi imel, ker mi ne pride v poštev. Zato pa še ne pravim, da je slab in zanič avto. Ravno nasprotno. Naredil z njim nekje okrog 3000 km in bil navdušen nad njim. In glede na način vožnje je bila poraba zelo v redu. Pa je bilo vmes morda 60 km jajcanja po mestu.

Vsak kupi kar si hoče, ampak ne verjamem da je veliko ljudi ki grejo v trgovino in kupijo avto na podlagi tega da ne smrdi.
 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
Citat:
Uporabnik xXx pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik xXx pravi:

Ne ampak defenitivno ne bom kupu avta na pogladi tega ali smrdi ali diši. Kupo bom avto ki mi nudi to kar jaz hočem , dišeči Prius pa to defenitivno ni.
In sedaj cela zelena novinarska srenja in cela Toyota v jok.
A vam ni jasno, da vsak avtomobil ima ciljno skupino. In če to niste vi, potem še ne pomeni, da je pa tisti avto totalno sranje. In tale test je tudi en k... Kot že rečeno, naj vsaj dajo Priusu šanso in testirajo vsaj pol na njegovem terenu, ne pa, da ga ruknejo na teren, kjer ga Bimer gladko povozi (pa še tam ga ne po CO2-ju).
In za tiste, ki govorijo, da je fora hibridov v samo CO2. Ni res. V pravih okoliščinah je hibrid čista zmaga tudi po porabi. Kdor pa kupi Priusa za delat vsak dan po AC 300 km in se potem ***** za porabo je pa tudi
stupid-1.gif
.

In še tole: jaz ga nikoli ne bi imel, ker mi ne pride v poštev. Zato pa še ne pravim, da je slab in zanič avto. Ravno nasprotno. Naredil z njim nekje okrog 3000 km in bil navdušen nad njim. In glede na način vožnje je bila poraba zelo v redu. Pa je bilo vmes morda 60 km jajcanja po mestu.

Vsak kupi kar si hoče, ampak ne verjamem da je veliko ljudi ki grejo v trgovino in kupijo avto na podlagi tega da ne smrdi.

Seveda večina ne gleda. Večina prebivalstva je na nivoju umsko zaostale zlate ribice.

Pa ne bi bilo slabo, da bi kdo gledal tudi na izpuste, glede na to, da živimo na skupnem svetu in dihamo skupen zrak. Pa ne samo to, tudi tvoji otroci bodo dihali to, kar jim puščamo sedaj. Morda bi drastično povišanje davkov na izpuste vseeno koga prepričalo, da ni tako vseeno koliko ti avto smrdi tam zadaj. Morda bi to spodbudilo tudi kak napredek v avto industriji...

Kakšnega opaznega napredka v avto industriji pa ni in ni. Navijanje motorjev in večanje teže avtov je bolj stagnacija, če ne nazadovanje, kot kaj drugega. OK razen hibridov za katere je vsem jasno, da niso prava rešitev, so pa vmesni člen do kakšne bolj napredne oblike pogona.
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik ziggy pravi:
Citat:
Uporabnik xXx pravi:
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik xXx pravi:

Ne ampak defenitivno ne bom kupu avta na pogladi tega ali smrdi ali diši. Kupo bom avto ki mi nudi to kar jaz hočem , dišeči Prius pa to defenitivno ni.
In sedaj cela zelena novinarska srenja in cela Toyota v jok.
A vam ni jasno, da vsak avtomobil ima ciljno skupino. In če to niste vi, potem še ne pomeni, da je pa tisti avto totalno sranje. In tale test je tudi en k... Kot že rečeno, naj vsaj dajo Priusu šanso in testirajo vsaj pol na njegovem terenu, ne pa, da ga ruknejo na teren, kjer ga Bimer gladko povozi (pa še tam ga ne po CO2-ju).
In za tiste, ki govorijo, da je fora hibridov v samo CO2. Ni res. V pravih okoliščinah je hibrid čista zmaga tudi po porabi. Kdor pa kupi Priusa za delat vsak dan po AC 300 km in se potem ***** za porabo je pa tudi
stupid-1.gif
.

In še tole: jaz ga nikoli ne bi imel, ker mi ne pride v poštev. Zato pa še ne pravim, da je slab in zanič avto. Ravno nasprotno. Naredil z njim nekje okrog 3000 km in bil navdušen nad njim. In glede na način vožnje je bila poraba zelo v redu. Pa je bilo vmes morda 60 km jajcanja po mestu.

Vsak kupi kar si hoče, ampak ne verjamem da je veliko ljudi ki grejo v trgovino in kupijo avto na podlagi tega da ne smrdi.

Seveda večina ne gleda. Večina prebivalstva je na nivoju umsko zaostale zlate ribice.

Torej vsi uspešni poslovneži ki vozijo avtomobile ranga novega Mercedes S in več so zato, ker imajo avto ki smrdi, na nivoju umsko zaostale zlate ribice ?
zmaga.gif
 

ziggy

Fizikalc
8. nov 2007
1.133
2
36
Prerekati se s tabo je tako, kot bi govoril z zlato ribico.
evil.gif


Jaz napišem tole: Večina prebivalstva je na nivoju umsko zaostale zlate ribice.

Ti iz tega potegneš tole: Torej vsi uspešni poslovneži ki vozijo avtomobile ranga novega Mercedes S in več so zato, ker imajo avto ki smrdi, na nivoju umsko zaostale zlate ribice ?

Logično sklepanje ti zelo očitno ni ravno domače.
priden.gif
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Da bodo nekateri lažje doumeli....

Awards

1997–98 Car of the Year Japan
2003 Scientific American names Toyota Motor Corporation as "Business Leader of the Year" ("Scientific American 50"; December, 2003) for its singular accomplishment in the commercialization of affordable hybrid cars.
Motor Trend Car of the Year 2004
Car and Driver magazine's Ten Best list for 2004.
North American Car of the Year award for 2004. Nominated in 2001.
International Engine of the Year for 2004.
"Best Engineered Vehicle for 2004" by SAE's Automotive Engineering International magazine.
2005 European Car of the Year (406 points, ahead of Citroën C4 with 267 points and Ford Focus II with 228).
2006 EnerGuide Award (Midsize)
2006 Intellichoice Best Overall Value of the Year, Midsize
2007 Intellichoice Best in Class Winner :Best Retained Value, Lowest Fuel, Lowest Operating Costs, Lowest Ownership Costs
Swiss government named Toyota Prius the world's greenest car in a draft study of over 6,000 cars.



Toyota announced on June 7, 2007 that it had sold 1 million hybrid vehicles globally, and that of those 757,600 were Priuses. Nearly 345,000 of the first 1 million hybrid cars made by Toyota were sold in Japan

As of November 2007 Toyota has sold 510,325 Prius in the US since its initial launch in 2000. Prius gas-electric hybrid mid-size sedan reported sales of 14,212 units for a best-ever December and best-ever year-end sales of 181,221 units, up 68.9 percent over 2006
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Da bodo nekateri lažje doumeli....

Awards

2005 European Car of the Year (406 points, ahead of Citroën C4 with 267 points and Ford Focus II with 228).

Prava zverina, C4 in Focusa je premagal
bonk.gif
In kaj imajo 3/4 teh brezveznih nagrad veze tu s ekologijo ? Kaj hočeš s tem dokazat ? Da bomo lazje doumeli kaj ? Da je Prius premagal C4 in Focusa al kaj?
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Kaj je narobe? Če bi razumel angleško bi prebral tudi nagrade za ekologijo
cheer.gif


Prius je (srednji spodnji) velikostni razred. C4, golf, civic.
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Kaj je narobe? Če bi razumel angleško bi prebral tudi nagrade za ekologijo
cheer.gif


Prius je (srednji spodnji) velikostni razred. C4, golf, civic.

Jaz sem malo višje skopiral da je BMW ze 3 leta zapored dobu nagrade za ekologijo.
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.744
2.355
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik Hoci pravi:
13 km ima samo dosega

klik

"Rein elektrisch bewegt, erreicht das Fahrzeug eine Spitzengeschwindigkeit von 100 km/h und schafft eine Strecke von rund 13 Kilometern."

Iz tega ni razvidno, pri kakšni povp.hitrosti.

Tukaj je od Autobild klik
pa še citat, da se ne bo kdo grizal, če je ta avto zanesljiv

"Toyota testet 100 Vorserienautos in Japan und Kalifornien. 2010 soll der Plugin im nächsten Prius in Serie gehen, "mit Lithium-Ionen-Batterien", so Peter Wandt, Toyotas Hybrid-Experte. Reichweite: 30 Kilometer. Batterie-produzenten erzielen längst bessere Ergebnisse, doch für Toyota geht Zuverlässigkeit vor: Die Batterie soll so lange halten wie das Auto. Der Erfolg gibt recht. Im AUTO BILD-Dauertest war der Prius das zweitbeste Auto hinter dem Mazda6. Fazit von Joachim Staat: 30 Kilometer? Klingt nicht viel, reicht aber für jede Umweltzone, für jeden Pendler. Und der fährt ein Vollwert-Auto mit erprobter Technik und Garantie. Toyota hat mal wieder die Nase vorn. "

Lp
 

xXx

Pripravnik
30. avg 2007
997
0
16
Citat:
Uporabnik _jolly_ pravi:
v sloveniji... nagrade za prius so international.
wink-1.gif

Sploh ne oporekam da Prius ni čist ampak očitno tudi BMW dizel ni hudo vsran glede na to da je dobil nagrade.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.198
1.815
113
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
ameri ... Pač dizel je tam za tovornjake, bagerje, pa kakšen tank.
smile-1.gif

pozabil si na: TDI

oni tudi v ameriki delajo
hysterical-1.gif


mislim da imajo predvsem problem z nečisto nafto