Toyota Corolla Verso amortizerji

jezek

Guru
24. jul 2008
2.616
1.241
113
No tale nima objemke ampak navarjena ušesa. In šraufi ne grejo notri tesno na mikron. Da o zgornjih treh ne govorimo. Sploh pri kakem francozu. Koliko pa prinese 1mm zamika na drugem koncu (ročica) pa prepuščam domišljiji, če že račun ne gre.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.405
9.155
113
verjetno sta bla oba v prešnjem življenju avtomehanika in ker sta trola nista razumela poante napisanega.

sajkek če bi razumel sliko katero si prilepil bi ti bilo jasno da tukej ne moreš spreminjat ničesar. zgornji del amortizerja je 3x vpet v koš, spodnji enkrat v objemko z končno lego.. če si retardiran ga nemoreš zmontirat narobe.. ampak tebi in jezku bi verjetno z skupnimi močmi uspelo zajebat stvar katere v osnovi ne gre zajebat :)

jezek koničast mam samo jezik ;)
kolega, sem dva taka amortizerja menjal pred relativno kratkim in preden zategneš tista dva šraufa, lahko kolo premikaš za par MM.. zdaj če to vpliva na vožnjo in pobiranje, vejretno, ni pa sile...vsaj pri meni ni bilo, sem noter porinil na pamet in zategnil. In mislim da sva ti oba mehanika pravla, da je zjebeš do neke mere optiko, ne da narobe zmontiraš. Beri bolj počasi.

Še vedno me zanima, kje je zgornja roka pri sprednji aksi in mcpherson roki.

za orng camber seting se pa ekscenter vijaki uporabijo, ce bi bila zelja, očitno.. Al pa smo vsi glupi. to je danes tudi možno

1706535772567.png
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
761
113
Tud obrate končnika je treba včasih preštet, ker si šraufam sam sem vedno govoril iz lastnih izkušenj ne iz youtuba ;) .. Na srečo znam štet do 10 in se do tam ne zmotim.. Kar pa ne morem trdit za vaju.. vajin iq je verjetno lih 6.. kramp ma 5, lopata pa 7, vidva sta pa nekje vmes ;)

no vsega lepega je enkrat konec, tudi alter zgodba se tukaj zaključi.. :)

so long fuckers :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: jezek

Vadim

Guru
2. jul 2020
3.963
5.158
113
optike tukaj ne moreš podret saj neboš menjal končnikov ter zgornjih/spodnjih rok in spreminjal geometrije.

Jaz imam IQ nekje 4, na nivoju ključa od 22. Pojasni malo;

> be me
> poči desen sprednji amortizer
> menjam samo amortizerja spredaj ker blažilniki so izgledali še ok
> avto začne vleči v levo
> peljem na optiko, precej ° odmaknjena
 

janko

Pripravnik
12. nov 2007
165
11
18
Jaz imam IQ nekje 4, na nivoju ključa od 22. Pojasni malo;

> be me
> poči desen sprednji amortizer
> menjam samo amortizerja spredaj ker blažilniki so izgledali še ok
> avto začne vleči v levo
> peljem na optiko, precej ° odmaknjena
Pomešal si imena delov, namreč, počil ti ni amortizer, ampak feder/vzmet, amortizer pa je enako blažilnik. Optika pa se lahko spremeni zaradi višine novih vzmeti. Optika se meri in nastavlja pod obremenitvijo vozila, zato smo imeli uteži.
 

janko

Pripravnik
12. nov 2007
165
11
18
Nisem se videl da bi kdo (komercialno) delal optiko pod obremenitvijo.
Verjamem, ampak navodila so bila vedno za obremenjeno vozilo. Razlika med obremenjenim in neobremenjenim pa je občutno manjša pri McPhersonovim sistemu, kot pri vpetju premnika med zgornjo on spodnjo vilico.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

sajkek

Guru
16. mar 2008
33.405
9.155
113
ponavadi so dal na vozniški del utezi. vsaj pred ene 15 leti ko sem enkrat hodil.

Kje se je romexu zaklemalo, da je odtaval nazaj v jamo?