JTD alfe in življenska doba motorja

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Zanimivo je to, da velika večina elektronike je....nemška ( Bosch - ABS/ESP modul, Airbag kontrolerji ).
smirk-1.gif
 

MaliRevez

Pripravnik
14. avg 2007
116
20
18
Gorenjska
Velika večina oz. kakih 95% teh Alfic, ki se prodajajo pri dilerjih je zavrtenih. Če ti dajo pismeno garancijo za eno leto, pa delaš dosti km, bo v tem letu že crknilo tisto kar ma za crknit. Kako in kje boš reklamiral morebitno okvaro je pa druga zgodba.
Sam sem lastnik AR-159, 1.9 JTDm, letnik 2006 in problemov, razen crknjenega končnika in akumulatorja (servis 140€ če se prav spomnim) nisem imel.
Opreme ima več, kot dovolj, pelje se super, poraba je cca. 7l ali manj, če maš bolj "lahko" nogo, povrhu pa še fantastično izgleda.
cheer.gif

Je pa AR159 najboljša alfa do sedaj, prav veliko napak ni. Nekateri lastniki so imeli težave z volansko gredjo, tu pa tam crkne kak senzor, kakor pri vsakem avtu.
smile-1.gif
EGR ventil ga rad biksa pri avtih, ki se veliko vozijo po mestih ali delajo kratke relacije. Se pa da to napako uštimat doma, če nisi ravno nek antitalent :D (spucat in potem dela BP naprej). Volanska letev je pa drugačna nekje od junija 2007, od takrat naprej naj bi bila zadeva poštimana.

To so tiste stvari, zaradi katerih te lahko hudo boli glava, za ostalo pa velja kot za druge avtomobile.
 

klekej

Majstr
26. jul 2007
5.366
269
83
34
Saj je tudi v Renaultih turbina od Gerarda al kaj je, kot tudi v drugih znamkah..pa so dci-ji vseeno množično sral.
 

cresh

Fizikalc
2. sep 2007
1.137
6
38
Litija
tist k pravi, da imaš božično jelko na armaturi še ni mel novejše alfe. Men v 3 letih ni niti enkrat posvetila kašna lučka, razn takrat ko je kašna žarnica fuč. Problemi z elektroniko ni nobenih pri novejših alfah. K recimo sodelovc pri AR147 9let stara ma pa precej ringlšpila na armaturki.

Kar se pa samih mašin pa še enkrat pravim so 1A. Ostalo je pa tako tako. Samo 159 je že precej boljša kot 156.
 

jello

Guru
22. sep 2008
9.683
3.567
113
Enkrat sem sedel v popolnoma novi trivratni 147-ki. Prva stvar ki sem jo opazil ko sem se zbasal na zadnje sedeže je bila 1 cm fuga med dvema deloma notranje obloge. Na drugi strani pa ista fuga 2mm. V glavnem zgledala je tako kot bi prejšnji dan en šalabajzer kable polagal, pa ni imel cajta do konca skupaj zmetat. Vse ganz novo.

Koliko stane menjava dvomasnega vztrajnika če crkne?
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik klemen_ pravi:
Saj je tudi v Renaultih turbina od Gerarda al kaj je, kot tudi v drugih znamkah..pa so dci-ji vseeno množično sral.

Turbina je delček celote. Pri dcijih je pa že v štartu zanič osnova, ki je kriva za self-destruct.
In ne moreš primerjat nemške elektronike v ital, vozilih s tem.
bonk.gif
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.078
799
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Zanimivo je to, da velika večina elektronike je....nemška ( Bosch - ABS/ESP modul, Airbag kontrolerji ).
smirk-1.gif

Zanimivo je to, da vgrajena v latino avte crkuje.
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.078
799
113
Prijatelj ima JTD 156. Dober, lep avto. Crkuje elektronika in podvozje. Avto ni za zanesljivo vožnjo za popeljat se po Evropi recimo. Sproti kaj crkne. Sam prizna.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Dejmo si nalit æistega vina....tole je pa čisto politična izjava..:)

Dejstvo je nekaj. Vsi nekaj primerjate avtomobile od kolegov, prijateljev, znancev itd...nobeden od vas pa verjetno ne ve, kako se s tem avtom dela, se ga vzdržuje in kar je najpomembnejše, koliko ima realnih kilometrov, je bi kdaj zaleten ( pretrgana pot elektronike, ki je bila popravljena z izolir trakom ----> logično da crkuje !
Torej, če imamo dva zelo podobna avtomobila eden nemc, drugi italijan, ki imata ISTO elektroniko, potem sta obadva enako zanesljiva ali oba enako pokvarljiva. Se razumemo?
smile-1.gif


Praksa pa uči, da pri novodobnih avtomobilih je vse več informacijskih lučk. Italijani imajo to že od nekdaj. Italijani so imeli že b 80ih lučko za odprta vrata, pokvarjeno žarnico itn...tehnnologija je bila še relativno sveža in to je bil povod za stereotip i italijanskih vozilih z novoletnimi lučkami v kabini. So jih vsaj imeli....
hysterical-1.gif


No malo za hec veliko zares...vsi avtomobili imajo težavo z elektroniko, nekateri več nekateri manj, verjetno odvisno od tega, koliko je le te. Z mehaniko pa bolj malo...No edino Reno....ampak to ni predmet tega topica.
 
Nazadnje urejeno:

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.078
799
113
Od prijatelja 156 je bila od njegovega strica z znano servisno zgodovino, 115KM model, stric kupil novo. Od očetovega poslovnega prijatelja, nova 156 tspark, 140KM isti šmorn. Mašina dela, elektronika in podvozje ne. Če bi bila elektronika ista na švabu in lahu, ne bi bila znana po crkovanju elektronike samo italijanska vozila. Zgleda da kupujejo cenejšo švabsko robo. Jaz si crkovanja ne znam drugače razložiti.

Na 2.000km mu nekaj vitalnega crkne. Točno tako, kot je bilo z mojim Puntom pred časom
grin1.gif
 

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.078
799
113
Od armaturke in lučk imaš pa zanimivo teorijo, izolir traka pa ne bi komentiral
grin1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Še vedno so v tvojem primeru to avtomobili za katere ne veš kako se je z njim delalo....to zame ni relevatno. Zame so relevante zadeve izkušnje iz 1.roke, torej lastnikov avtomobilov....:)
Cenejša švabska roba....Na robi piše "made in germany"...ne verjamem, da bi si švaba kaj takega privoščil. In si tudi ne, saj slaba roba se na trgu NE obdrži.
smile-1.gif
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Jaz imam Stila JTD 85kw malo več kot 3 leta. Z njim sem v tem času prevozil 120.000. Lučke se ne prižigajo (ja vse žarnice za lučke so notri in niso pregorele, da se ne bi kdo vtaknil....), mašina dela bp.
Pri podvozju na vsakih 60.000 zamenjam obe šipki stabilizatorja, strošek...40€. Glede na to, da se v vozilu večino časa vozimo 3je se mi zdi, da glede na renome FLAR podvozja se moj avto kar dobro drži
grin1.gif



Jaz sem s Stilakom super zadovoljen
cheer.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
15.846
3.866
113
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Torej, če imamo dva zelo podobna avtomobila eden nemc, drugi italijan, ki imata ISTO elektroniko, potem sta obadva enako zanesljiva ali oba enako pokvarljiva. Se razumemo?
smile-1.gif

Ja, načeloma drži, ampak elektronika ki je nemška (recimo motorni računalnik, ABS računalnik, ...) NIKOLI oz. zelo redko crkne (in še to je napaka el. napeljeve v vozilu). To pa da crkujejo senzorji pa ni napaka nemcev ampak napaka italjanov, ki:
a. uporabljajo zanič senzorje, žice, delajo slabe kontakte
b. postavijo senzor na mesto kjer se prej poškoduje
c. zlobni nemci dobavljajo italjanom škart robo

(in glede na to da precej poznam italjanski način dela in mišljenje verjemi da vem da točka c. ni možna)

.. in gre za povsem enak princip kot pri turbini. Slaba zasnova motorja -> turbina podvržena večji obrabi.
 

Zmago1

Pripravnik
30. nov 2010
881
4
18
Recimo 10 let stara alfa 156 l.2001 in passat l.2001 kolk že imata ceno? Passat ene 4.000, alfa pa če dobiš 1000 je velik. To vse pove o zanesljivosti, kvaliteti in zaupanju v avto in motor.
Imam takega Passata s 400.000 km, ko opravim redni servis in pregled delov podvozja in motorja pričakujem mir 15.000km in dejansko JE MIR., da bi imel tako ALFO,..hehe dobra šala.
smile-1.gif
 

eazy

Rjuhar
5. sep 2007
12.971
3
38
Citat:
Uporabnik Zmago1 pravi:
Recimo 10 let stara alfa 156 l.2001 in passat l.2001 kolk že imata ceno? Passat ene 4.000, alfa pa če dobiš 1000 je velik. To vse pove o zanesljivosti, kvaliteti in zaupanju v avto in motor.
Imam takega Passata s 400.000 km, ko opravim redni servis in pregled delov podvozja in motorja pričakujem mir 15.000km in dejansko JE MIR., da bi imel tako ALFO,..hehe dobra šala.
smile-1.gif

priden.gif