Toyota Avensis se poslavlja prihaja Camry

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
To je načeloma problem nevzdržavenih oz. slabo vzdrževanih dizlov. Ali pa slabo čipanih z raznimi boxi.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
12.352
3.441
113
FAUWE sam preklopi na kroženje zraka če daš v vzvratno predstavo.

Megan pa itaq nonstop voha pa je vedno na reciklažo.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
Ne moreš po nekih sosedovih govoricah zaključit, da ni smisla v hibridu. Podobno bi lahko trdil, da je nesmiselno kupit Tiguana 2.0 TDI DSG za 40k €, kjer ima 50 voznikov in ne samo en sosed povprečje 7,8 l/100 km. Pa s tem ne mislim da je Tiguan zanič, je prekleto dober avto, ampak malo objektivnosti pa nebi škodilo.

Okej, pa da bomo objektivni:
RAV 4 hibrid kaže spritmonitor povprečno porabo 6,84 litra na 100 km
Mazda CX5 165 bencinar kaže spritmonitor povprečno porabo 7,41 litra na 100 km
VW Tiguan dizl 150 DSG kaže spritmonitor povprečno porabo 6,99 litra na 100 km

Torej, Mazda bencinar ima v povprečju dobre pol litra višjo porabo, Tiguan traktor pa deci in pol višjo.
Res (še) ne vidim smisla v nakupu hibrida, ga preplačat ob nakupu, sabo tovorit baterije in posledično imet po večini manjši prtljažnik za praktično enak rezultat porabe. Razen, da je avto tih pri majhnih hitrostih, ko deluje samo na elektriko, ne vidim jake prednosti.
Je pa tudi že moj dizel letnika 2018 tako dobro zvočno zadušen, da traktorskega zvoka ni več čutit, s tem da imam pri dinamični vožnji porabo manj kot 6,5 litra.
Ampak okej, vsakomur svoje.

Sosed iz prvega posta pa je hkrati tudi prijatelj in še danes se mu kolca po Insignii dizel, ki jo je imel pred RAV4. :rolleyes:
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Zdaj se čisto skrenili iz teme... ampak ok, bom še jaz malo zasvinjal.
Trenutno vozim dizla karavana 2.2 s 110kw(150hp). Povprečna poraba v zadnjih ~150k km je 6.1L/100km (izračunano, ne po BC).
Na testu sem podaljšan vikend imel Lexusa IS300h, hibrid s 2.5 bencinskim motorjem in sistemsko močjo 223hp. Poraba? Okrog pol litra nižja od moje dizalice. Pa da o performansah sploh ne izgubljam besed. Sem se v tistem vikendu fural 400km po avtocesti (sem ga žgal na polno vsake toliko), ostalo mestna in primestna vožnja. Pa to je poezija za furat... pa najboljše je v kolonah, ko si v "zen" stanju .. čista tišina.
Z auris hibridom karavan (1.8 beninar) sem imel kombinirano porabo 4.4L/100km , s priusom pa pa 4.1L/100km.. oboje mešane vožnje.

Pa nisem lih počasen na cesti...
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.166
2.258
113
Vse lepo in prav ampak ta stane skoraj 50k EUR pa še to testni in ne nov in verjetno niti ni nabasan z opremo. In to je rang kakšnega avtomobila sploh? To mi izgleda kot nek rang Passata, A4 ali kam to spada? Kar se pa tiče hudega performansa ki ga omenjaš? 8,3s do 100? Ni ravno nek dosežek dan danes, tak ali podoben performans imaš v vhodnem modelu A4 1.4 TFSI z zgolj 150 konji? Skratka nihče ne pravi da so hibridi sranje, pač stvar je zaenkrat še vedno predraga. Dotičen Lexus bi bil vreden tega denarja če bi bila poraba 2-3 litre... Pa še nekaj, a notri izgleda res tako borno kot tukaj spodaj na sliki v oglasu?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13114409&display=Lexus IS 300h Luxury + ML
 
  • Všeč mi je
Reactions: VAG

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.593
181
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
ajme ... včasih mi takole malo prebije, ko berem neke totalno brezvezne predsodke.

Toyota ima testne Lexuse zelo dobro založene. in Lexusa težko primerjaš s Passatom, please ... ni ista liga. A4 mogoče, ampak more bit konkretno naložen. tole je mogoče bolj BMW3, MB C segment, tudi po materialih v notranjosti. za vozit je vrhunski, udoben, vozne lastnosti tudi ... pač, zaradi hibridnega pogona zelo agilen avto.

kar se tiče pa pospeškov na stotinko izmerjenih - a dirkamo, da je to pomembno? a ma 8.9 ali 8.3? vem, da ko se s Priusem znajdem za neko počasnelo na regionalki, če je varno prehiteti, ne da grem mimo, skočim mimo. pospeši na uvozu zadovoljivo hitro, če je treba potegnit ven izza kamiona, tudi. kje je torej problem? lahko mogoče dojamete, da hybrid dejansko je fajn in nehate stereotipizirat? in spet ni tako zelo drag. so dražji, ni pa tako urnebesno drag, sploh ko vzameš skupaj vzdrževalne stroške ... si z dizlom zelo hitro tam tam, če ne celo spredaj, sploh če gre za voz z avtomatom.

zakaj imam sam Priusa? ko sem nabavljal avto, sem želel avtomatika, vseeno mi je bilo kakšne motorizacije. pa sem peljal tri različne dizle avtomate in potem še Priusa. ta mi je bil v notranjosti tudi en boljših, serijski HUD je bil tudi ogromen plus. pika na i pa okvirna ocena stroškov za ostale avtomate - cca. 250-300€ za menjavo olja vsakih 60.000 km, pri priusu je 90€ vsakih 90.000-120.000 km.

še to - zaradi baterij ne zmanjkuje več prostora. da, moja generacija ima še manjši prtljažnik na račun baterij, čeprav, glede na pozicijo, ni nujno da zaradi tega, ampak zaradi ravnega dna prtljažnika. vsi hibrid po cca. 2014 pa imajo zasnovo prilagojeno baterijam in le-te ne odžirajo več prtljažnega prostora ...

Camryja gledam že zelo dolgo. v Ameriki blazno popularen model. če ga bodo znali v EU dobro potržit in zmarketingirat, ne vidim razloga, da se ne bi prodajal. dobro prodajal. po drugi strani pa upam, da bo čez 2-3 leta, ko bo Prius počasi za zamenjat, na trgu že kar nekaj lepih Camryjev. če bo, za neko zgledno ceno, zna bit moj naslednji.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.166
2.258
113
Daj prosim začet brati in hkrati razmišljati zraven. Nikjer nisem napisal da je VW v osnovi enak po rangu Lexusu. Drži da je Lexus "kao nešto bolje, japanski Mercedes" ampak žal nam Lexusi v Evropi ne potegnejo. Definitivno raje kak nabasan najnovejši VW višjega ranga kot pa Lexus. Ko se Lexus pripelje ne veš ali bo ven skočil Bruce Lee ali Samuraj? Jaz sem zgolj vprašal v katerem rangu je ta Lexus. Saj razumeš a ne? Razred vozila? Srednji višji ali...? Sicer pa ne vem zakaj se razburjaš? Ne gre za popolnoma noben stereotip. Pač meni je tak avtomobil (nov je verjetno 60k) za to kar ponuja ter že v štartu za ta rang vozila absolutno predrag. Poglej si samo števec tega avta za 60k in to leta 2018. Resno?Samo to sem hotel povedat in sem bil napaden. Sicer pa najbrž govorijo prodajne številke meni v prid. Koliko so jih pri nas letos prodali? 7? Ja... očitno smo vsi budale in ne razumemo te japonske filozofije.
 
  • Všeč mi je
Reactions: VAG

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.744
2.353
113
Pomurje
Okej, pa da bomo objektivni:
RAV 4 hibrid kaže spritmonitor povprečno porabo 6,84 litra na 100 km
Mazda CX5 165 bencinar kaže spritmonitor povprečno porabo 7,41 litra na 100 km
VW Tiguan dizl 150 DSG kaže spritmonitor povprečno porabo 6,99 litra na 100 km

Bom primerljive linke nalepil, da bo res jasno kako je na stvari:
Letnik 2016 naprej, avtomatik, 160KM ali več
Rav4 7,2
Mazda CX5 bencin 8,63
Mazda CX5 dizel 7,64
Tiguan bencin 9,34
Tiguan dizel 7,61

Učinki na porabo so najboljši tam, kjer dejansko živimo in želimo, da je zrak čistejši.

Minus je veliki večini skuterov menjalnik. Mene ne moti tako zelo, da ne bi vozil toyotinega hibrida.
V Lexusu pa itak več ne veš, da imaš skuterov menjalnik, je vgrajene dovolj pene za izolacijo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Tiguan 2.0 TDI DSG 4 Motion 190KM s spodobno opremo pride 40k €, Toyota RAV4 Hybrid AWD 2.5 Executive Avt. pa pride 35k €

Ne razumem kaj točno preplačaš ob nakupu? LCD merilnik, Lane assist, zunanjo podobo, statusni simbol v Tiguanu ali hibridni pogon v RAV4?

Glede porabe še enkrat v RAV4 je vgrajen hibridni pogon prejšnje generacije, v Camry pride zadnja generacija, ki ima porabo glede na ameriški "spritmonitor" za liter nižjo, torej bo tudi nov RAV4 naslednje leto pokosil z dizelsko konkurenco kar se porabe tiče.

Sprijaznite se dizel v 20 letih kar se porabe tiče ni pretirano napredoval, Toyota je pa pri hibridih iz začetnih 5,5 l leta 1997 prilezla na današnjih 4,5 l, pri večjih avtih pa samo v eni generaciji iz 6,5 l na 5,5 l.
 
Nazadnje urejeno:

Steve

Guru
13. avg 2007
9.676
1.600
113
Meni sploh ni jasno kak nekomu pade na pamet vlečt neke vzporednice med hibridom in traktorjem. Hibrid je prihodnost, traktor je fail iz preteklosti. Hibrid je tih in uglajen za vozit, traktor te pretrese v dno duše in neprestano uživaš v zvoku klokotanja. Hibrid je preprosta zasnova motorja, traktor ima na sebi celi leksikon 3 črkovnih zadev, da sploh še lahko na cesto zapelje, ki pa so vse po vrsti potrošni material, ki ni ravno poceni.
Berem o neki blazni uglajenosti novih dizlov in da je to že praktično neslišno. Take ponavadi stresajo traktoristi, ki vozijo izključno zetorje zadnjih 20 let. Sam sem zadnji traktor imel pred 10 leti. Ko se zdaj vsedem v službenega passata in superba lanski letnik, ne opazim niti n od napredka. Še vedno je glasna smrdljiva kanta. Da sploh ne omenjam, ko sem se vozil pred kratkim z oktavio 1.6 tdi in bmw 1 z nekim malim traktor mlinčkom. Ta 2 agregata bi morala bit v hall of shame v prihodnosti, da kaj tako glasnega in tresočega še sploh spustijo na cesto v 2018
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Saj mi gre težko z jezika, ampak se strinjam. Meni osebno je čisti električar še boljši, ampak ima še določene pomanjkljivosti.
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
Zdaj se čisto skrenili iz teme... ampak ok, bom še jaz malo zasvinjal.
Na testu sem podaljšan vikend imel Lexusa IS300h, hibrid s 2.5 bencinskim motorjem in sistemsko močjo 223hp.
Bom počasi off, ampak od avta, ki stane nov 40+ k € se pa objektivno res pričakuje, da je top tako po zmogljivostih kot tudi udobju.
S popustom vred in odšteto subvencijo dobiš za tak denar tudi že 330e z ogromno opreme, pri katerem sem bil tudi sam navdušen nad
Bom primerljive linke nalepil, da bo res jasno kako je na stvari:
Letnik 2016 naprej, avtomatik, 160KM ali več
Rav4 7,2
Mazda CX5 bencin 8,63
Mazda CX5 dizel 7,64
Tiguan bencin 9,34
Tiguan dizel 7,61

Učinki na porabo so najboljši tam, kjer dejansko živimo in želimo, da je zrak čistejši.

Minus je veliki večini skuterov menjalnik. Mene ne moti tako zelo, da ne bi vozil toyotinega hibrida.
V Lexusu pa itak več ne veš, da imaš skuterov menjalnik, je vgrajene dovolj pene za izolacijo.
Sej se mi počasi ne da več, ampak res ne vem zakaj bi primerjaj močnejše različice ostalih znamk, če ima Toyota 197 konjev, pa je pol očitno mrtvih.
Jebeni Tiguan s samo 150 konji ima samo sekundo več do 100, enako Mazda CX-5 dizel, da o končnih hitrostih niti ne začnem. In porabe teh modelov so take kot sem zapisal v svojem postu.
Pa nima velike veze, res nismo stari več trinajst, da rabimo to vedet, ampak objektivno primerjajmo vsaj na papirju podobne karakteristike.
In se opravičujem, da smetim temo, ampak vsaj RAV4 je po porabi zame fail.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.676
1.600
113
Saj mi gre težko z jezika, ampak se strinjam. Meni osebno je čisti električar še boljši, ampak ima še določene pomanjkljivosti.

Jasno da je še boljši, ampak v tem trenutku še predrago in z omejitvami. Ampak pri hibridu sploh ni debate, yebe jih samo to, da še ni prave ponudbe.
Se živo spomnim gospoda, ki je bil na prireditvi testiranja električnih vozil. Tja je prišel z nekim citroen dizlom. Po testni vožnji se je vsedel nazaj v svoj avto, zakurblal in komentar: joooj kak je to glasen avto. Verjetno je tudi on še kakšen dan nazaj pametoval o blazno tihih in uglajenih "modernih" dizel agregatih
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.859
1.252
113
Vse lepo in prav ampak ta stane skoraj 50k EUR pa še to testni in ne nov in verjetno niti ni nabasan z opremo. In to je rang kakšnega avtomobila sploh? To mi izgleda kot nek rang Passata, A4 ali kam to spada? Kar se pa tiče hudega performansa ki ga omenjaš? 8,3s do 100? Ni ravno nek dosežek dan danes, tak ali podoben performans imaš v vhodnem modelu A4 1.4 TFSI z zgolj 150 konji? Skratka nihče ne pravi da so hibridi sranje, pač stvar je zaenkrat še vedno predraga. Dotičen Lexus bi bil vreden tega denarja če bi bila poraba 2-3 litre... Pa še nekaj, a notri izgleda res tako borno kot tukaj spodaj na sliki v oglasu?

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=13114409&display=Lexus IS 300h Luxury + ML
No, najprej bi pričakoval, da znaš segmentirati vozila. Torej, Lexus IS paše v velikostni rang A4, 3, C...
Je pa izjemno zanimivo, da vsi gledate teh 8.3s do 100kmh pospeška. Veš, eno je papir, drugo pa realnost. Moja dizalica ima tudi 9s do 100kmh po papirjih. Torej teoretično je malenkost počasnejša od IS300h, right? Wrong. Pri pospešku od 0-160kmh je IS300h za primerjavo z mojim dizlom hitrejši za 10sek (26s vs 16s)... toliko o tem kaj ti pove na papirju pospešek 0-100kmh...
Edit: še komentar glede notranjosti. Izgleda tako kot na slikah iz oglasa, ki si ga podal. In meni je ta notranjost top. Za razliko od kakšne druge premium znamke...
 

VAG

Majstr
11. avg 2007
1.747
218
63
Tiguan 2.0 TDI DSG 4 Motion 190KM s spodobno opremo pride 40k €, Toyota RAV4 Hybrid AWD 2.5 Executive Avt. pa pride 35k €

Ne razumem kaj točno preplačaš ob nakupu? LCD merilnik, Lane assist, zunanjo podobo, statusni simbol v Tiguanu ali hibridni pogon v RAV4?

Glede porabe še enkrat v RAV4 je vgrajen hibridni pogon prejšnje generacije, v Camry pride zadnja generacija, ki ima porabo glede na ameriški "spritmonitor" za liter nižjo, torej bo tudi nov RAV4 naslednje leto pokosil z dizelsko konkurenco kar se porabe tiče.

Sprijaznite se dizel v 20 letih kar se porabe tiče ni pretirano napredoval, Toyota je pa pri hibridih iz začetnih 5,5 l leta 1997 prilezla na današnjih 4,5 l, pri večjih avtih pa samo v eni generaciji iz 6,5 l na 5,5 l.
Daj prosim primerjaj po specifikacijah primerljive avte, Tiguan R-Line (s precej opreme) 2.0 TDI DSG 4motion pride po ceniku brez popusta dobrih 37.500 €, primerljiva Toyota tudi enako.

Ej, a veš da so dizli tudi v zadnjih 20 letih napredovali v porabi, enako za kakšen liter, enako tudi v zmogljivostih. Poglej samo kakšnega Passata generacijo ali dve nazaj, pa aktualni model.

Pa nima veze, meni FauVe niso mokre sanje, tudi dizli ne, ampak vsaj pri določenih hibridih ne vidim dodane vrednosti. Če pa dodam še svojo malo bolj dinamično vožnjo, število kilometrov in relacije, ki jih delam, je pa poraba (vsaj pri meni) še vedno absolutno v prid dizlu.

Pa sem peljal že marsikaterega hibrida, po performansah me je recimo zelo navdušil 330e, ampak kaj ko bi meni to pilo 10+, ker mi je tistih 30 km na štrom premalo. In če primerjam naloudana Lexus IS pa 330e, se prvi spet lahko nekam skrije, tako po materialih kot performansah, za podoben denar (z vključenimi popusti).
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
10.744
2.353
113
Pomurje
Bom počasi off, ampak od avta, ki stane nov 40+ k € se pa objektivno res pričakuje, da je top tako po zmogljivostih kot tudi udobju.
S popustom vred in odšteto subvencijo dobiš za tak denar tudi že 330e z ogromno opreme, pri katerem sem bil tudi sam navdušen nad

Sej se mi počasi ne da več, ampak res ne vem zakaj bi primerjaj močnejše različice ostalih znamk, če ima Toyota 197 konjev, pa je pol očitno mrtvih.
Jebeni Tiguan s samo 150 konji ima samo sekundo več do 100, enako Mazda CX-5 dizel, da o končnih hitrostih niti ne začnem. In porabe teh modelov so take kot sem zapisal v svojem postu.
Pa nima velike veze, res nismo stari več trinajst, da rabimo to vedet, ampak objektivno primerjajmo vsaj na papirju podobne karakteristike.
In se opravičujem, da smetim temo, ampak vsaj RAV4 je po porabi zame fail.

Če želimo iskati iste karakteristike, moramo Rav4 in ostalim hibridom odšteti 200kg dodatne teže napram konkurenci, ker se tu notri skrivajo mrtvi konji. Vendar tega ne bomo delali, ker nismo stari 13 let.

Za mene kot končenga potrošnika ni pomembno koliko kateri tehta, ampak koliko kateri porabi.
In Rav4 porabi manj kot vsi zgoraj našteti.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.647
778
113
Primerljivost je samo v glavah in je velikokrat subjektivnega značaja, močno me pa moti neko vnaprejšnje obsojanje in tipiziranje tipa "kdor to kupi je idiot". Dejstvo je da je teh "idiotov" vsak dan več, prodajne številke pravijo, da se je prodaja Toyotinih hibridov v Evropi od lani povečala za 18%. Tako da nekaj je na tem.