Toyota Auris se poslavlja prihaja Corolla

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.657
263
83
Toyota se je odločila, da preneha s to čudno logiko poimenovanja za različne trge, prejšnjo generacijo Aurisa so v Ameriki ponujali kot Scion iM, kasneje kot Toyoto Corollo iM, v Avstraliji in Aziji je bila to vedno Corolla, sedaj bo pa kot kaže po celem svetu enotno Corolla.
https://newsroom.toyota.eu/an-exciting-new-era-for-corolla/
https://www.avto-magazin.si/novice/toyota-corolla/

Limuzina zgleda da ostaja stara z obstoječimi motornimi opcijami
Kombilimuzina je bila že predstavljena v začetku leta, v Ameriki in na Japonskem se tudi že prodaja.
Karavanska različica bo predstavljena v nekaj dneh na Pariškem AS.

Motorizacije:
- 116 HP - 1.2t (Evropa, Azija) M/T, CVT
- 122 HP - 1.8 hibrid (Evropa, Azija)
- 170 HP - 2.0 (ZDA) M/T, CVT
- 178 HP - 2.0 hibrid (Evropa, Azija?)

Pa da vidimo kaj bodo novega povedali in pokazali v Parizu
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.419
185
63
Neverjetno, prvi na pogled všečen avto po 20 letih s strani toyote (celica T20), če izvzamemo subaru ae86! :D
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ogo

McGiver

Guru
14. avg 2009
8.590
1.254
113
Se mi je zdela taka "deja vu" tema pa je bila ona Auris - Corola. ;)

Očitno bodo le poenotili poimenovanje vseh modelov, ali pa jim dobrih idej zmanjkuje.
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.657
263
83
Zgleda da bo EU zadnja na vrsti, lahko da se čaka karavana in 2.0 hibrida. Ali pa tovarna (Anglija?) še ni pripravljena na nov model?
 

Generik

Majstr
14. maj 2011
2.262
211
63
Zgleda da bo EU zadnja na vrsti, lahko da se čaka karavana in 2.0 hibrida. Ali pa tovarna (Anglija?) še ni pripravljena na nov model?
Pri Camryju enako.. EU zadnja. Ne vem, morda pa zato dobimo zadevo z android auto pa apple carplay :)
Pri meni sta oba v igri za nakup naslednje leto. Bomo videli kako bo v praksi tole...
 

hermann

Guru
19. mar 2014
5.301
555
113
Mogoče pa nas bojo evropejce presenetili z normalnim menjalnikom, pa se to čaka.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
204
63
Kras
www.mtl.si
  • Všeč mi je
Reactions: ambroz

hermann

Guru
19. mar 2014
5.301
555
113
jah pločniki niso z vsakim dnem nižji, normalnih parkingov pa že davno ni dovolj
 

Gasper008

Majstr
24. sep 2012
3.657
263
83
Meni se zdi da je bolj problem, da so "normalne" avtomobile, nenormalno znižali, posledično je že ena lepo urejena makadamska cesta za iti nekam v hribe problem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Nitroo

Ogo

Majstr
28. jul 2007
5.301
272
83
Itak, normalnih avtomobilov ob takšnem tempu čez pet let očitno sploh ne bo več.. :(
Samo še kvazi SUV-ji, še dovčerajšnji ''in'' enoprostorci so v čistem prostem padu, tudi na trgu rabljenih vozil.
Bo, bo. Po letih debelih krav vedno pridejo leta suhih krav.

Isto so enoprostorci eksplodirali cca 10-15 let nazaj. Potem je folk skužil, da pijejo več, na cesti se slabše obnašajo, zavarovanje in servisi dražji, pa višja nakupna cena. Edini benefit pa da sediš više.

Pač železo se kuje dokler je vroče. Crossoverji so sedaj fama namesto enoprostorcev. Corola Verso se ukinja, prihaja pa Corola Crossover. :p
Večina dolgoročne prodaje bo pa še vedno po svetu na navadni Corolli limuzini z 4imi vrati.
 
  • Všeč mi je
Reactions: ambroz

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.330
204
63
Kras
www.mtl.si
Mah, ne vem če.
Enoprostorci so v prostem padu ne zaradi klasičnih avtomobilov, ampak zaradi kvazi SUV-jev, ki so še bolj požrešni in še bolj neracionalni in neuporabni.
Sedaj čakam, da bo hype nastal zaradi kombijev (vsaj dolžine podaljšan Transporter), ker drugam na slabše skoraj ne more iti... :)
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
16.834
285
83
www.adriamedia.si
Bo, bo. Po letih debelih krav vedno pridejo leta suhih krav.

Isto so enoprostorci eksplodirali cca 10-15 let nazaj. Potem je folk skužil, da pijejo več, na cesti se slabše obnašajo, zavarovanje in servisi dražji, pa višja nakupna cena. Edini benefit pa da sediš više.

Pač železo se kuje dokler je vroče. Crossoverji so sedaj fama namesto enoprostorcev. Corola Verso se ukinja, prihaja pa Corola Crossover. :p
Večina dolgoročne prodaje bo pa še vedno po svetu na navadni Corolli limuzini z 4imi vrati.
MPVji izgubljajo delž zato, ker raste krićancem. V obojih s eprijetno višje od tal sedi (vsatop in izstop), hkrati pa krićanci pač ne zgčedajo tako kombijevsko.
Večina prodaje na vsaj 2 velikih trgih (USA/Can + EU) bodo krićanci. Ostanek sveta bo počasi sledil, verjetno. Vsaj tako kaže ...
 
  • Všeč mi je
Reactions: mtl

Ogo

Majstr
28. jul 2007
5.301
272
83
Do prve recesije, ko folk spet vklopi razum ...
Tako kot 10 let nazaj.
Potem pa back to reality in križanec postane zgolj niša in ne več mainstream.