Toyota Avensis se poslavlja prihaja Camry

luka51

Guru
16. avg 2007
13.839
5.083
113
saj to je samo takrat ko maš gas pohojen. pri normalni vožnji se ne dere.
Če pa pogledaš navadn menjlanik če hočeš vse od motorja ga moreš v obrate pognat. In se isto dere. Benciner na 2500 obratih ne da kaj dosti od sebe pa če je v hibridu al pa polotu.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.131
2.256
113
In se isto dere
Dam ti popolnoma prav da se vsak motor dere če ga pohodiš ampak verjetno je pri klasičnih avtomatskih menjalnikih ta občutek čist drug ker zraven menjava, tukaj pa ker gre za brestopenjski menjalnik verjetno občutiš ta scooter efekt. Nevem, pozabil sem že kako je bilo točno tako da nebom pametoval, ampak sklepam...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.846
1.244
113
Dam ti popolnoma prav da se vsak motor dere če ga pohodiš ampak verjetno je pri klasičnih avtomatskih menjalnikih ta občutek čist drug ker zraven menjava, tukaj pa ker gre za brestopenjski menjalnik verjetno občutiš ta scooter efekt. Nevem, pozabil sem že kako je bilo točno tako da nebom pametoval, ampak sklepam...
Efekt sesalca :D
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.530
168
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
saj to se zavedamo, da če bi leta 1993 Williamsu pustili voziti dirkalnik s CVT menjalnikom, da bi po vsej verjetnosti danes govorili, da je navaden avtomatik čuden, ko tako šalta ... ;)

plus, da bi CVT zaradi tega šel drugače v razvoj in bi bil lahko še bolj dodelan ...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.846
1.244
113
Saj nisem nikjer Kodiaqa primerjal z nobeno drugo znamko v tem segmentu! A to zgoraj so naročena vozila ali izdobavljena vozila?
Sorry, sem spregledal to vprašanje. Dejansko ne vem, bi moral najti kakšno info na podani spletni strani. Vprašanje od kod črpa ta "blogger" informacije - iz katerih baz - http://carsalesbase.com/about/

Drugače pa če gledamo overall prodajo vozil pa kdo jih proda več (to je zadnja leta borba med VW in Toyoto gledano globalno), je zanimiv ta članek - priporočam branje:
https://svetkapitala.delo.si/trendi/kdo-je-najvecji-volkswagen-ali-toyota-1703
Opisuje predvsem kaj katero podjetje (VW, Toyota) šteje med izdelana vozila po lastni statistiki. Zelo prilagojene cifre. Izsek iz članka:

Če hočemo torej kronati »največjega proizvajalca avtomobilov na svetu«, jih moramo po pravilniku OICA razvrstiti po njihovi proizvodnji. To pa pomeni težave: Toyota namreč objavlja statistične podatke o proizvodnji, medtem ko jih Volkswagen ne. V nemški družbi objavljajo število »dobav«, kar pa je razlika, ki jo novinarji večkrat prezrejo.

In kaj v Volkswagnu štejejo kot dobave? Po besedah tiskovne predstavnice družbe za proizvodnjo se podatki med dobavo in proizvodnjo »nekoliko razlikujejo«, saj je avtomobil, ki je bil proizveden leta 2016, lahko dobavljen šele leta 2017. Vseeno pa v družbi nočejo razkriti proizvodnih številk.

5ef064340b1eb7ed5dd9.jpeg
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.846
1.244
113
SJTV1 ti si v teh vodah pa dobiš med prvimi informacije... je že kakšna dodatna novica o camryju? Oprema.. android auto / apple car play , kaj drugega morda? Hvala že vnaprej .
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.355
222
63
Kras
www.mtl.si
Torej, če tole prevedem v normalno govorico, pomeni da se avto za en drek pelje v smislu vozniških užitkov :(. Pa ne pričakujem BMW-ja trojke.
The trade-off for this frugality in Toyota hybrids of old has tended to be a fairly sterile, binary driving experience, but the Camry is further proof that the firm is chipping away at this compromise. It is not the last word in driver involvement, but based on a short drive on mixed roads near Barcelona, the Camry is comfortable, refined cruising transport - and while its size and weight (around 1.7 tonnes) mean it’s not quite as light on its feet as, say, a punchy petrol 508, it is predictable enough for you to lean on it in corners.
Nič, bomo videli, kaj bo testna vožnja pokazala...
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.846
1.244
113
Piše tudi, da ima boljše materiale v notranjosti, boljše vzemetenje... kar je ok. Tudi za krmiljenje ne jamrajo...

t’s also a hybrid - and only a hybrid, if you’re a European customer. American Camrys come with V6 or 2.5-litre four-cylinder petrol power, but we’re only being offered the same 2.5 four-pot as part of an electrified set-up that produces 215bhp - enough, Toyota claims, for a 0-62mph time of 8.3 seconds and a top speed of 112mph.

The European Camry has had a nip and a tuck in the right places over its American cousins - a higher grade of cabin materials throughout, different settings for the power steering, and retuned suspension, including what the car’s chief engineer Masato Katsumata calls “a more expensive shock absorbers”.

The steering has a satisfying heft to it, and it responds in a quick, linear fashion as you move away from the straight ahead. And the body control is strong for a car that does such a good job of dialling out road imperfections; there’s not much roll to speak of in twistier sections of road.

Even when the engine is running at motorway speeds, it’s not intrusive, and road noise is also nicely suppressed.